کانولا تزریق چربی Fat Graft Cannula

ژل فیلر واژن - ژل Labia filler
ژل فیلر واژن Labia Filler | ژل ناحیه ژنیتال
اکتبر 29, 2020
پروسترولین
پروسترولین Prostrolane مزوتراپی مدرن
نوامبر 4, 2020

کانولا تزریق چربی Fat Graft Cannula

کانولا تزریق چربی

کانولا تزریق چربی

معرفی کانولا تزریق چربی Fat Graft Cannula یا همان ست تزریق چربی Fat Transfer Cannula Sets به همراه سایزهای مختلف و فروش کانولا تزریق چربی موضوع این مطلب آموزشی است.

شرکت وارد کننده ست تزریق چربی

شرکت وارد کننده ست تزریق چربی و همچنین کانولا ترزیق چربی شرکت های متعددی می باشند. اگر پزشک هستید و قصد خرید ست تزریق چربی دارید ، می توانید با کارشناس فروش ست تزریق چربی در گروه بازرگانی نیک تماس بگیرید. کارشناس فروش ست تزریق چربی شما پزشک گرامی را راهنمایی خواهد نمود و قیمت ست تزریق چربی را در اختیار شما قرار می دهد.

یک روش پیوند چربی یا تزریق چربی ، چربی را از مناطقی که چربی اضافی دارید ، مانند ران های خارجی منتقل می کند و آن را به مناطقی که ممکن است کمبود حجم داشته باشند ، مانند صورت ، دست ها ، سینه ها یا باسن ، تزریق می کند. این روش ایمن ، طولانی مدت و قابل تحمل ، نتایج طبیعی به بار می آورد.

در صورتی که قصد خرید کانولا تزریق چربی دارید و می خواهید از یک مرکز معتبر فروش کانولا تزریق چربی محصول خود را تهیه کنید، می توانید با کارشناس فروش کانولا تزریق چربی تماس حاصل نمایید.

آیا تزریق چربی دائمی است؟

چربی ساکشن شده می تواند به صورت پیوند به صورت منتقل شود. پس از آن چربی پیوند شده برای زنده ماندن مجبور است از نظر خون مجدداً تولید کند. حدود ۵۰٪ چربی تزریق شده زنده خواهد ماند و چربی زنده مانده برای همیشه ماندگار خواهد بود.

سایزهای مناسب کانولا جهت تزریق چربی در ست تزریق چربی

"<yoastmark

 

گیج کانولا تزریق چربی

کانولا گیج ۱۷

کانولا گیج ۱۸

کانولا گیج ۱۹

کانولا گیج ۲۰

طول کانولا تزریق چربی در ست تزریق چربی

طول سوزن کانولا برای تزریق چربی ۵۰ و ۷۰ سانتی متر می باشد.

آیا تزریق چربی جواب می دهد؟

طرفداران پیوند یا انتقال چربی استدلال می کنند که این یک راه حل ایمن ، دائمی و طبیعی برای جوان سازی صورت ارائه می دهد. هنگامی که توسط یک پزشک واجد شرایط انجام می شود ، انتقال چربی به طور کلی بی خطر است. از آنجا که هیچ کس به چربی خود حساسیت ندارد ، خطر اندکی در رابطه با استفاده از چربی به عنوان ماده پرکننده وجود دارد.

تزریق چربی چه مدت طول می کشد تا بهبود یابد؟

تورم در جایی که پیوندهای چربی قرار داده شده است معمولاً طی ۲-۳ هفته قابل قبول است ، اما بهبودی آن چند ماه طول می کشد. تورم در اهدا کننده یا محل برداشت می تواند ۳-۶ ماه طول بکشد تا کاملاً برطرف شود.

ست تزریق چربی

ست تزریق چربی

آیا تزریق چربی با ست تزریق چربی دائمی است؟

تزریق چربی با ست تزریق چربی  دائمی نیستند و باید هر شش تا بیست و چهار ماه تکرار شوند. پیوند چربی ، همچنین به عنوان تزریق چربی یا انتقال چربی اتولوگ شناخته می شود ، یک روش جراحی است که در آن چربی از بدن شما جمع می شود ، خالص سازی می شود و بلافاصله مجدداً تزریق می شود تا از دست دادن حجم کاهش یابد.

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید