نخ لیفت سیلوئت Silhouette Soft

لیفت گونه با نخ لیفت
بالا کشیدن یا لیفت گونه با نخ لیفت
دسامبر 8, 2019
بهترین مارک نخ لیفت صورت
بهترین نخ لیفت صورت
دسامبر 11, 2019

نخ لیفت سیلوئت Silhouette Soft

نخ لیفت سیلوئت

مرکز فروش نخ لیفت سیلوئت به عنوان یکی از معتبرین نخ های لیفت صورت در دنیا ، قصد دارد به مشاوره فروش نخ لیفت سیلوئت ارائه نماید.

اگر به دنبال مرکز فروش نخ لیفت سیلوئت هستید و میخواهید در مورد خرید نخ سیلوئت مشاوره بگیرید، مشاور فروش نخ لیفت سیلوئت در شرکت بازرگانی نیک در خدمت شما پزشکان محترم می باشد.

تماس بگیرید:

۰۲۱۷۷۵۱۵۷۰۸

مقدمه ای در مورد نخ لیفت سیلوئت 

افزایش تقاضا برای جوان سازی چهره پیری منجر به تکامل روش های مختلف جراحی پلاستیک شده است. این مطالعه به منظور ارزیابی اثربخشی جراحی و نتایج سیستم تعلیق بخیه قابل جذب مربوط به لیفت ابرو ، میانی ، فک پایین و گردن انجام شد.

هر چه پیرتر می شویم ، بافت نرم و صورت و دهانه رحم ما تغییر می کند ، ضخیم می شود و سست می شود. ابرو ، گونه ها ، ناحیه فک پایین و گردن مهمترین قسمت هایی هستند که تحت تأثیر قرار می گیرند. این به این واقعیت مربوط می شود که بافت همبند پوست نازک تر می شود و الیاف الاستیک دچار فروپاشی می شوند.

این درماتوکالیز بافت نرم و صورت و گردن رحم علت علائم مشخص پیری صورت و گردن است. برخی از این علائم به شرح زیر است: پوست گشاد صورت ، گونه های سوزن آور ، آویزان شدن بیش از حد پوست از خط فک پایین ، چربی اضافی در گردن ، و باندهای پلاسمی که در گردن قابل مشاهده است .۱-۳ از دیگر علائم پیری صورت می توانیم برجسته کنیم نمای حاشیه فک پایین: پیشانی دارای چین و چروک های افقی است که به آن قسمت های عمودی در ناحیه گلاب اضافه می شود. منطقه zygomatic ، مالار (صورت میانی) کشویی رو به پایین را نشان می دهد.

ادامه مقدمه نخ لیفت سیلوئت ؛ به دلیل تولید حبابهای چربی ، پوست پلکها مطابق با پلکهای پایین پوسته پوسته می شوند. مقدار قابل توجهی از جراحی های زیبایی ، به خصوص جراحی زیبایی صورت و گردن ، هر سال در سراسر جهان انجام می شود. براساس گزارش های بین المللی عمل جراحی زیبایی پلاستیک (ISAPS) ، پنج کشور از جمله ایالات متحده ، برزیل ، ژاپن ، ایتالیا و مکزیک بالاترین میزان جراحی های زیبایی (تهاجمی و کمتر تهاجمی) را دارند.

براساس مطالعات ترجمه شده کارشناسان نیک ، ۴۱٫۱ درصد از کل جراحی های پلاستیک در جهان که به این پنج کشور انجام شده است. ایران با ۰٫۸ درصد از کل جراحی های زیبایی در جهان ، ایران نیز از نظر انجام جراحی های پلاستیک و زیبایی در بین ۲۰ کشور برتر قرار دارد. براساس گزارش انجمن جراحان پلاستیک ایران ، جراحی های فک و صورت ، تزریق ، جراحی های لیفت و لیپوساکشن مهمترین جراحی های زیبایی در ایران هستند .

ادامه مقدمه نخ لیفت سیلوئت ؛ افزایش تقاضا برای جوان سازی چهره سالخورده منجر به تکامل آن شده است روشهای مختلف جراحی پلاستیک از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست ، آتروفی چربی و نیروی گرانش عواملی هستند که باعث پیری صورت می شوند. بلند کردن افتادگی بافت های نرم ، تقویت مناطق کوچک شده با پیوند چربی یا قرار دادن ایمپلنت ، و روش های بالابری ضد جرم راه حل هایی برای پیری صورت است. برای جراحان و بیمارانی که به دنبال تکنیک های کم تهاجمی ، حداقل عوارض ، بهبودی سریع بیمار و سهولت استفاده از جراحی پلاستیک هستند ، آسانسور نخ نسبت به سایر روشهای سنتی ریتیدکتومی سنتی جذاب تر است.

مواد ماده ممکن است بر اساس متریال طبقه بندی شوند. نخ های بخیه و پر کردن را به عنوان قابل جذب تشکیل می دهد (به عنوان مثال ، Silhouette InstaLift ، Sinclair Pharma ، Irvine، CA ، ایالات متحده ، یا محدوده “Happy Lift Revitalizing” ، Promoitalia International Srl ، Naples ، ایتالیا) یا غیر قابل جذب. مطالعات اخیر در مورد بخیه های خاردار غیر قابل جذب نشان داده است که بلند کردن نخ می تواند جایگزین خوبی برای روش های تهاجمی تر باشد. با این حال ، موضوع غیر قابل جذب به طور دائمی در بافت باقی می ماند و منجر به عوارض می شود. تپش قلب ایجاد می شود و بخیه ها گاهی اوقات از طریق پوست خارج می شوند. در نتیجه ، لیفت صورت با استفاده از نخ های قابل قبول مطلوب شده است

اخیراً موضوعات قابل جذب نوید نشان داده اند. این درمان جدید از یک بخیه قابل جذب با مخروطهای دو طرفه یا میلگردها برای بهبود ریتیدهای صورت استفاده می کند. این موضوعات تخریب پذیر یک سیستم تعلیق ایجاد می کنند که پوست های پوستی موجود در مناطق میانی ، فک و گردن واقع شده است.

ادامه مقدمه نخ لیفت سیلوئت ؛ این مطالعه به منظور ارزیابی کارایی جراحی و نتایج مربوط به ابرو ، میانی (زایگومی ، مالار) ، فک پایین (فک) انجام شده است. و گردن (گردن و دوقلب) بلند شود. برای بلند کردن ناحیه فک پایین ، از سوزن دوبل ۲۳ استفاده شده است. در روش اصلاح شده ما ، نقطه ورود اصلی دقیقاً به موازات زاویه فک انتخاب شده است. در این روش سوزن ها به صورت عمود وارد می شوند و سوزن اول به موازات لبه افقی فک حرکت می کند و از محل خروج در جلوی ماریونت خارج می شود.

ادامه مقدمه نخ لیفت سیلوئت ؛ سپس پس از مجدداً با زاویه تقریبی ۴۵ درجه به مسیر حرکت قبلی ، حدود ۴ سانتی متر حرکت می کند و سپس خارج می شود. بعد از ورود از زاویه فک ، سوزن دوم نیز عمود بر مسیر حرکت سوزن اول حرکت می کند و از تقاطع خط مو و لبه بالایی قوس زایگوم خارج می شود. این سوزن بعد از عمل مجدد مجدد ، با زاویه ۳۰ درجه به مسیر قبلی سوزن ۲ حرکت می کند و پس از عبور از ۴ سانتی متر خارج می شود.

نخ لیفت سیلوئت SILHOUETTE چگونه کار لیفت انجام می دهد

Silhouette Soft شامل روشی با حداقل تهاجمی است که به عنوان صورت غیر جراحی نیز شناخته می شود. با قرار دادن یک بخیه سوسپانسیون ریز و قابل جذب در لایه چربی پوست ، ساختار بخیه و مخروط ها چربی و بافت ها را مجدداً تخریب می کنند. در طی روند پیری ، چربی و بافت صورت به طور طبیعی ریخته می شود و باعث پتوز (افتادگی) و چین خوردگی پوست می شود. این عمل با ظاهری طبیعی و جوانسازی انجام می شود و ظاهری تازه تر و جوان تر به شما می بخشد.

Silhouette Soft با استفاده از فن آوری مخروط منحصر به فرد ، مخروط دو طرفه به منظور جبران پتوز (افتادن) پوست و بافت های صورت ، ناشی از مکانیسم های مختلف پیری است. این شامل از بین رفتن ساختارهای پروتئینی مانند کلاژن و الاستین و تجدید چربی و پوست است.

Silhouette Soft قابل جذب زیستی است و از بخیه های تعلیق با مخروط های دو طرفه ثبت شده و ثبت شده در امتداد بخیه ها استفاده می کند. Siluette نرم پوستی ptotic (افتادگی) را به روشی مؤثر و ایمن ترمیم می کند.

نخ لیفت سیلوئت

همان طور که در تصویر بالا مشخص است ، با قرار دادن Silhouette Soft در قسمت میانی ، بخیه های قرار داده شده در خطوط لبخند ، پد چربی بزرگ (آبی) را مجدداً جابجا می کنند. با جابجایی مجدد بافت بالای خطوط لبخند ، باعث کاهش دید آنها می شود.

با شروع درمان ، پس از قرار دادن بخیه ها ، پزشک برای سفت کردن پوست ، به آرامی پوست را در امتداد بخیه می کشد. این نتایج فوری ، لطیف و طبیعی به نظر می رسد برای جوان سازی و تازه کردن شما.

درمان های Silhouette Soft نتایج طولانی و طبیعی به نظر می رسند که با گذشت زمان بهبود می یابند. Silhouette Soft در ایجاد پاسخ بیولوژیکی که باعث تولید کلاژن می شود ، باعث پشتیبانی و کشش پوست می شود. کلاژن تولید شده در اطراف مخروطها پس از بازگرداندن Silhouette Soft برای نتایج طولانی مدت باقی می ماند.

روش کار نخ لیفت سیلوئت چگونه است؟

درمان Silhouette Soft یک گزینه جوان سازی حداقل جراحی با حداقل تهاجمی محسوب می شود. قبل از شروع درمان ، پزشک علامت گذاری می کند که سوزن ها در کجا وارد می شوند و بخیه های تعلیق در کجا قرار می گیرند. پس از آن ، پوست شما ضد عفونی می شود تا خطر عفونت را کاهش دهد.

روش کار نخ لیفت سیلوئت این گونه است که بعد از علامت گذاری و بی حس شدن پوست ، اولین سوزن می تواند وارد شود ، بخیه و مخروط ها را زیر پوست بکشید. سوزن دوم از طریق همان سوراخ ، در جهت مخالف ، پیچیده می شود. هنگامی که در وضعیت صحیح قرار گرفت ، پزشک می تواند بخیه ها را به آرامی محکم کند ، تا پوست و بافت مورد نیاز خود را بلند کند. بسته به نتایج مورد نظر ، این تاثیری بر تعداد بخیه ها خواهد داشت. برای کاهش هرگونه ناراحتی ، در نقاط ورودی و خروج از بی حسی موضعی استفاده خواهد شد

مدت زمان لیفت با نخ لیفت سیلوئت 

بسته به مقدار بخیه مورد نیاز برای اثر دلخواه ، یک روش درمانی نرم Silhouette نرم تقریباً ۴۵-۶۰ دقیقه طول خواهد کشید.

Silhouette Soft به دلیل تحریک کلاژن در بافت ، نتایج طولانی مدت را ارائه می دهد. پزشک شما برای نظارت بر نتایج و تعیین رضایت شما از نتایج ، جدول زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره پس از درمان خواهد داشت. طول عمر نتایج نخ لیفت سیلوئت در بین بیماران متفاوت است و در صورت داشتن هرگونه سؤال در مورد درمان های بعدی بهترین مشاوره با پزشک است.

عوارض نخ لیفت سیلوئت

Silhouette Soft به دلیل قرار دادن بدن خارجی به پوست می تواند یک واکنش التهابی حداقل ایجاد کند. این یک واکنش شناخته شده و متداول برای همه درمان های زیبایی شناسی با حداقل تهاجم است. در بعضی موارد ، بیماران می توانند درد جزئی را تجربه کنند ، همچنین تورم و کبودی نیز ممکن است رخ دهد.

ممکن است برای مدت چند روز بعد از گذاشتن نخ لیفت سیلوئت ، کمبود افسردگی یا بی نظمی پوست و تنگی پوست ایجاد شود. همه این عوارض جانبی نسبتاً كوتاه است ، اگر در صورت بروز هرگونه نگرانی در مورد معالجه خود ، لطفاً با پزشك خود تماس بگیرید

مدت زمان ریکاوری پس از استفاده از نخ لیفت سیلوئت 

دوره بهبودی برای Silhouette Soft بسته به عوامل مختلفی متفاوت است و می تواند در طی چند روز تا دو هفته باشد. به طور معمول ، بعد از گذشت چند روز آماده بازگشت به محل کار و کارهای روزمره خود خواهید شد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه توصیه های مراقبت های بعدی وجود دارد.

نتایج استفاده از نخ لیفت سیلوئت

نتایج طبیعی و لطیف

نتایج فوری و طولانی مدت

تحریک کلاژن

روش غیر جراحی

انتقال مجدد قوی و مؤثر از طریق فن آوری مخروط دو طرفه

3.5/5 - (2 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید