لیزر تایتان Titan Laser

لیفتیگ با نخ
آنچه در مورد نخ لیفت باید بدانید
نوامبر 25, 2020
ژل پلوریال - pluryal filler
ژل پلوریال PLURYAL
دسامبر 2, 2020

لیزر تایتان Titan Laser

تصویر قبل و بعد لیزر تایتان

تصویر قبل و بعد لیزر تایتان

dلیزر تایتان Titan Laser جهت جوانسازی و لیفت پوست و صورت را در این مطلب خواهید آموخت

لیزر تایتان چیست؟

لیزر تیتان یک دستگاه مادون قرمز پاک شده توسط FDA است که برای سفت شدن پوست صورت ، گردن ، معده و بازوها طراحی شده است. … با افزایش سن پوست ، الیاف کلاژن شروع به کشش می کنند و تولید کلاژن کاهش می یابد و در نتیجه افتادگی پوست ایجاد می شود.

سفت شدن پوست تایتان چه مدت طول می کشد؟

با این حال ، برای اکثر بیماران ، با تشکیل کلاژن جدید و ایجاد سفت شدن پوست ، نتایج به تدریج طی یک دوره دو تا سه ماهه انجام می شود. بیماران ما بعد از یک تا دو سال هنوز از مزایای Titan enjoy بهره مند می شوند ، اما از آنجا که پوست پیر می شود ، ما یک درمان نگهدارنده سالانه را توصیه می کنیم.

آیا لیزرهای سفت کننده پوست تایتان واقعا کار می کنند؟

خط پایین: سطح دهی مجدد لیزر می تواند پوست را سفت کند ، معمولاً بهتر از هر روش دیگر برای سفت شدن پوست است. همچنین می تواند خطوط ریز ، چین و چروک و لکه های تیره پوست مانند لکه های پیری را کاهش دهد. معامله به این دلیل است که به خرابی نیاز دارد و خطر عوارض جانبی احتمالی مانند زخم را بیشتر می کند.

لیزر تایتان چگونه کار می کند؟

درمان های Titan ملایم است – با گرم کردن آب در اعماق درم ، یک واکنش کنترل شده در بدن ایجاد می شود و با ارسال کلاژن و الاستین جدید به این آسیب پاسخ می دهد. نتیجه دائمی در نظر گرفته می شود اگرچه ما پیر می شویم

چه نتایجی می توان از لیزر Cutera Titan انتظار داشت؟

از آنجا که کلاژن و الاستین جدید در حال تولید است ، رسیدن به نتیجه نهایی اغلب ۳-۶ ماه پس از درمان اولیه طول می کشد. برای دستیابی به بهترین نتیجه بیش از یک درمان لازم است و می تواند پس از ۴ هفته تکرار شود.

سفت کننده پوست با لیزر Titan

لیزر تایتان پوست شل و آویزان در هر نقطه از بدن ، از جمله صورت ، گردن ، چانه ، کرک ، معده ، بازوها ، باسن یا ران را درمان می کند. نتیجه درمانهای مكرر (معمولاً ۲ یا ۳ جلسه تایتان كه بیش از شش ماه فاصله دارند) ، پوست سفت تر ، پررنگ و انعطاف پذیر و لیفت طبیعی در ناحیه تحت درمان است. در طی این روش ، دستگاه نور مادون قرمز Titan ، یک عصای لیزر ، از منطقه مورد درمان عبور داده می شود و یک سری پالس های سریع را تحویل می دهد.

در حالی که هندپیس تیتان پوست سطح را خنک می کند ، گرمای نافذ لیزر برای ترمیم الیاف کلاژن ضعیف عمل می کند ، که روند پیری طبیعی و تأثیرات محیطی با گذشت زمان از بین رفته است. در پاسخ به گرمای زیر پوستی Titan ، کلاژن جدید شروع به تولید می کند ، به تعبیری که برای ترمیم پوست آشفته عمل می کند. مقداری بهبود در رنگ و خاصیت ارتجاعی پوست بلافاصله مشخص می شود و زمان برای افزایش اثر موثر است. با درمان های بیشتر تایتان ، پوست سفت شده و به طور فزاینده ای جوان و انعطاف پذیر به نظر می رسد.

تایتان برای چه نواحی مفید است؟

Titan یک فناوری سفت کننده پوست است که برای شلی و افتادگی پوست در خط فک ، شکم ، زانوها ، پیشانی و بالای گردن استفاده می شود. این یک روش درمانی برای مراقبت از پوست با لیزر است که برای بیماران در هر سن یا هر نوع پوستی مناسب است.

تایتان از نور مادون قرمز برای گرم کردن درم به خوبی در زیر سطح پوست استفاده می کند. در طی مراحل ، سطح خارجی پوست از طریق خنک سازی مداوم از قطعه دستی Titan محافظت می شود. گرمای موجود در لایه عمیق تر ، رشد طولانی مدت کلاژن را تحریک می کند.

با هر نبض تیتان یک احساس گرم شدن مختصر خواهید داشت. بعضی از بیماران با استفاده از داروی مسکن خفیف قبل راحت ترند اما بیشتر بیماران بدون هیچ دارویی راحت هستند. بلافاصله پس از درمان ، ممکن است مقداری قرمزی و تورم خفیف در ناحیه تحت درمان مشاهده کنید. هر دو معمولاً ظرف چند ساعت از بین می روند.

بدون درد و خرابی قابل توجه ، تایتان می تواند سال ها را پاک کند و به یک ظاهر با نشاط و کلی تازه تر برسد. این روش برای کسی که متوجه شده پوست و گردن وی مانند گذشته تنش نیست ، برای مادری تازه متولد شده که شکمش مانند گذشته سفت و صاف نیست یا بیماری که تجربه کرده مناسب است. کاهش وزن قابل توجهی و نیاز به سفت شدن پوست شل.

روش تیتان بدون خرابی ، جای زخم یا هزینه های بیشتر همراه با اقدامات جراحی ، نتایج قابل توجهی در مورد سفت شدن پوست ایجاد می کند. معمولاً ۲ تا ۳ روش درمانی برای نتایج مطلوب توصیه می شود.

عکس قبل و بعد لیزر تایتان

ما عکسهای قبل و بعد لیزر تایتان از آن را در دفتر خود داریم و قبل از مشاوره شما برای مشاهده در دسترس هستیم. همه عکسهای موجود قبل و بعد از گالری مربوط به بیماران ما هستند که اجازه استفاده از آنها را داده اند. تمام عکس های دیگر این وب سایت مدل هستند و عکس های موجود در قسمت های لیزر توسط سازنده ارائه شده است.

تصویر قبل و بعد لیزر تایتان

تصویر قبل و بعد لیزر تایتان

 

سایر دستگاه های لیزر

لیزر کیوسوئیچ برای پاک کردن تاتو

دستگاه لیزر موهای زائد

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید