فیلر رمدیوم Remedium

ژل لب در دوران بارداری
تزریق ژل لب در دوران بارداری
می 13, 2023
ارزانترین ژل زیرچشم و لب - ژل ژل زیرچشم و لب با قیمت مناسب
ارزانترین ژل لب و زیرچشم با قیمت مناسب
ژوئن 1, 2023

فیلر رمدیوم Remedium

نماینده ژل رمدیوم

نماینده ژل رمدیوم

ژل رمدیوم Remedium  موضوع این مطلب آموزشی است.

مقدمه ژل رمدیوم

ژل رمدیوم توسط شرکتی کره جنوبی BioPlus Co.Ltd که تخصص در ژل های هیالورونیک اسید دارد، تولید شده است. فیلر رمدیوم دارای ماندگاری بالا، کیفیت عالی و همینطور ایمن می باشد. فیلرهای تولید شده دارای گنجایش آبدوستی دارند به این صورت که در بخش تزریق شده، حجم دهی خیلی خوبی را فراهم می آورند.

فیلر رمدیوم یک نسلی تازه از فیلرهای هیالورونیک اسید است که برای رسیدن به نتایج زیبایی با ماندگاری بالا ارائه شده است. فناوری ( MCL) با نام اختصاری کلمه Multi stage cross linking  که ثبت شده است، اجازه اینکه سرعت کراس لینک هیالورونیک اسید تنظیم بشود را می دهد.

محصولات رمدیوم بر اساس تکنیک DVS (Divinyl Sulfone) تولید شده اند. AsDVS مولکولی کوچکتر از پیوند متقابل معمولی، BDDE (بوتاندیول دی گلیسیدیل اتر) است، استفاده از آن تضمین می کند که زنجیره های هیالورونیک اسید کشسانی می شوند و شبکه کوتاه تری ایجاد می کنند که هیالورونیک اسید فشرده تری تولید می کند.

این فرایند همچنین باعث می شود که آن را کشسان تر کند، زیرا توانایی بیشتری برای جذب فشار و کشش بدون شکستن، نسبت به هیالورونیک اسید تولید شده با BDDE دارد. تعدادی از مطالعات تجربی نشان داده‌اند که پلیمر تشکیل‌شده با DVS بسیار پایدار است، که منجر به اتصال متقابل بسیار بادوام‌تر می‌شود.

تست آب دوستی

رطوبت بالا به این معنی است که حتی مقدار کمی از آن مقدار زیادی اثر ایجاد می کند. با درک ویسکوزیته بالا با فناوری .Third Step Cross Linking در واقع ساختار ذرات متراکم است و رطوبت بالایی دارد.

نتایج مورد انتظار:

  • اثر حجم دهی عالی را در همان مقدار پرکننده نشان می دهد
  • تاثیر افزایش حجم عالی با کمترین میزان
  • فرم دهی آسان

تست ایمنی

در ژل رمدیوم، هیالورونیک اسید در کراس لینک بالا باعث ثبات بیشتر این ژل در نواحی تزریق می شود، در واقع مطالعات نشان می دهد که ۱۰۰ درصد هیالورونیک اسید بدون هیچ گونه تغییری حفظ می گردد.

شرح ژل رمدیوم

فیلرهای صورت رمدیوم هیالورونیک اسید، محصولاتی عالی با ویسکوزیته و چسبندگی بالا از طریق میزان کراس لینک بالا و اندازه ذرات بسیار کم قرار گرفته اند. همینطور فرم دهی، ماندگاری و حفظ شکل پس از عمل آوری را نیز دارند.

این محصول بدون هیچ گونه تغییر شیمیایی در نوع هیالورونیک اسید، پس از انجام یک فرآیند کراس لینک بالا، ایمن می گردد. این محصول به دلیل ظرفیت آبدوست بالا و ساختار مولکولی پایدار، حجم دهی قابل توجهی ارائه می دهد.

نماینده ژل رمدیوم

نماینده ژل رمدیوم

اثرات مورد انتظار ژل رمدیوم

رفع چین و چروک و اسکار، حجم دهی لب‌ها، فرم دادن به خطوط صورت، آبرسانی، حجم دهی و جوان‌سازی پوست، بهبود حالت ارتجاعی پوست.

گواهی نامه های فیلر رمدیوم

فیلر هیالورونیک اسید رمدیوم گواهینامه CE و CPNP و همچنین گواهی KFDA و GMP توسط جمهوری کره دارد و دارای ISO است که تمامی این گواهی ها و مجوزها ایمنی و کیفیت را می تواند تضمین کنند.

فیلر رمدیوم دارای انواع مختلفی است که با توجه به نوع هدف هر شخص می تواند متفاوت در نظر گرفته شود که انواع فیلر رمدیوم شامل موارد زیر می باشد.

ReMedium Fine

این مدل از فیلر رمدیوم سختی کمتری دارد و اندازه ذرات کوچکتری دارد. به طور موثر خطوط بسیار نازک سطحی را بهبود می بخشد و در قسمت بالایی درم تزریق می شود.

ناحیه مورد استفاده: برای صورت، چروک های گردن، پشت دست، چین و چروک های ظریف، چروک های ماریونت، چین و چروک های اطراف دهان، چین های بینی و چروک های روی پیشانی می توان استفاده نمود.

ترکیبات: ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر HA

سرنگ:  ۱m * 1m

عمق تزریق: سطح بالایی درم

سوزن:  ۳۰G

ماندگاری: ۶ تا ۹ ماه

ReMedium Fine Plus Lidocaine

ترکیبات:  ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر HA ، لیدوکائین ۰٫۳%

سرنگ: ۱m * 1m

سوزن: ۳۰G

ژل رمدیوم ReMedium Mid

با اندازه ذرات متوسط، برای چین و چروک های متوسط است و در بخش میانی درم می توان تزریق نمود.

نواحی تزریق: چین های نازولبیال، چروک های پیشانی، چروک های ابرو، چروک های دهان، چین های ماریونت و لب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

موضوع مرتبط : بهترین ژل لب و خط خنده

ترکیبات: ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر HA

سرنگ: ۱m * 1m

عمق تزریق: میانی درم

سوزن:  ۲۷G

ماندگاری: ۹ تا ۱۲ ماه

ژل مشابه :‌ رووفیل

ReMedium Mid Plus Lidocaine

ترکیبات: ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر HA ، لیدوکائین ۰٫۳%

سرنگ: ۱m * 1m

سوزن: ۲۷G

ژل رمدیوم ReMedium Sub Q

اندازه ذرات کوچکتر امکان فرم دهی آسان را فراهم می کند که می تواند در هر قسمت از صورت برای افزایش حجم و بهبود خطوط استفاده شود.

نواحی تزریق: برای پیشانی، بینی، گونه ها، لب ها، چانه و بهبود چین و چروک هایی که عمیق هستند مانند چین و چروک بینی مورد استفاده می توان قرار داد.

ترکیبات: ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر HA

سرنگ: ۱m * 1m

عمق تزریق: درم عمیق

سوزن:  ۲۵ G

ماندگاری: ۱۲ الی ۱۸ ماه

فیلر رمدیوم ReMedium Sub Q Plus Lidocaine

ترکیبات : ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر HA، لیدوکائین ۰٫۳%

سرنگ: ۱m * 1m

سوزن:  ۲۵ G

فیلرهای بدن هیالورونیک اسید رمدیوم

این محصول اثر طولانی مدت را در بدن انسان افزایش می دهد، سینه ها و قسمت بالایی باسن را پر و برآمدگی را افزایش می دهد و فرم دهی را بهبود می بخشد. این محصول دارای ویسکوزیته قوی و سختی ژل  است.

ژل بدن رمدیوم

ژل بدن رمدیوم

ReMedium Advance S

نواحی تزریق: حجم دهی سینه ( کانتور بدن)

ترکیبات: ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر HA

سرنگ: یک سرنگ ۱۰ سی سی

سوزن:  ۲۱~۲۳ G 50mm

ReMedium Advance H

نواحی تزریق: حجم دهی باسن ( کانتور بدن)

ترکیبات: ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر HA

سرنگ: یک سرنگ ۱۰ سی سی

سوزن:  ۲۰~۲۱G 50mm

فیلر بدن REMEDIUM 50ml

این محصول ۱۰۰% خالص با هیالورونیک اسید ساخته شده است که استفاده از آن بسیار آسان است، همچنین این فیلر با ظرفیت ۵۰ میلی لیتر است که برای کل بدن قابل استفاده است. اما به طور خاص برای باسن، سینه، آرنج، زانو، ساق پا مورد استفاده قرار می گیرد.

این فیلر که برای بدن ساخته شده است که باعث بزرگ شدن قسمت های مورد نظر بدن می شود. خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و با تشکیل یک کانتور سه بعدی حجم را برای مدت طولانی حفظ می کند.

نتیجه گیری ژل رمدیوم

همینطور دارای خاصیت ارتجاعی بالا و نیروی چسبندگی قوی است که امکان دستیابی به نتایج عالی، غیر قابل مقایسه با مارک های رقابتی را فراهم می کند. یکی از روش های جوانسازی پوست با کمک تزریق یکنواخت و مستقیم هیالورونیک اسید است.

ژل مشابه : ژل نورامیس

فیلم آموزشی فیلر رمدیوم

 

5/5 - (14 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید