ژل ریوانس Revanesse کانادا

نخ آفرودیت - Aphrodite thread
نخ لیفت PDO چیست؟
نوامبر 8, 2019
دستگاه هایفو دابلو
هایفو با دستگاه دابلو
نوامبر 15, 2019

ژل ریوانس Revanesse کانادا

ریوانس لب کیس

ریوانس لب کیس

ریوانس لب کیس
ژل ریوانس
ژل ریوانس اولترا
ژل ریوانس زیر چشم

معرفی ژل ریوانس و اطلاعات مشاوره فروش ژل ریوانس کانادا توسط کارشناس فروش ژل Revanesse در شرکت نیک می باشد. جهت خرید ژل ریوانس می توانید با مشاوره فروش ژل ریوانس و ژل هیاکورپ و ژل اپریلاین تماس حاصل نمایید.

اگر به دنبال مرکز فروش ژل ریوانس اصل می گردید و می خواهید در مورد انواع ژل ریوانس کانادا اطلاعات کافی دریافت نمایید، می توانید در مورد خرید ژل ریوانس با کارشناس فروش ژل ریوانس در شرکت نیک مشاوره نموده و پس از دریافت قیمت ژل ریوانس کانادایی ، اقدام به خرید ژل نمایید.

 کارشناس فروش ژل ریوانس ۰۹۱۹۶۱۱۱۶۹۸

ژل Revanesse

ریوانس یک فیلر اسید هیالورونیک خالص ، غیرحیوانی با قابلیت جذب زیستی می باشد که توسط یک کمپانی معتبر کانادایی طراحی و تولید شده است و دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا و استاندارد اروپاست. ژل های Revanesse از فناوری Thixofix که یکی از پیشرفته ترین اتصالات ۲ فازی و هم راس می باشد به طور انحصاری بهره می گیرد.

این عمل سبب به وجود آمدن دوام و پایداری درازمدت و همچنین این تضمین را می دهد که بدن آن را به صورت طبیعی قبول کند و امکان بروز خطرات و عارضه های جانبی نظیر تورم را هم کاهش خواهد داد. ژل های Revanesse به صورت اختصاصی از هیالورونیک اسید با غلظت بالا و وزن مولکولی سنگین جهت پایداری و طول عمر بیشتر بهره می گیرد.

انواع ژل ریوانس

ریوانس پیور ـ Revansse pure: این نوع ژل جهت ترمیم خطوط و چروک های اطراف لب ، قسمت پیشانی ، آبرسانی و اصلاح چروک های دور چشم و جوان سازی دست ها کاربرد دارد. مدت ماندگاری این ژل ۱ الی ۳ ماه می باشد.

ریوانس کیس ـ Revansse kiss: از این محصول جهت حجم دهی و برجسته سازی لب ها و اصلاح نواقص نواحی لب استفاده می شود. مدت ماندگاری این ژل ۱۲ ماه می باشد.

ریوانس معمولی ـ Revansse: این نوع ژل جهت برطرف کردن خطوط و چروک های سطحی پوست ، خطوط پیشانی ، چروک های اطراف چشم ، خط اخم و فرورفتگی های سطحی پوست کاربرد دارد. مدت ماندگاری این ژل ۹ الی ۱۲ ماه می باشد.

ژل ریوانس کانتور ـ Revansse contour: از این ژل جهت فرم دهی نواحی میانی و تحتانی صورت نظیر گونه ها ، چانه و فک و بازسازی بافت چربی از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرد. مدت ماندگاری این ژل ۱۸ الی ۲۴ ماه خواهد بود.

ژل ریوانس اولترا ـ Revansse ultra: این محصول جهت رفع خطوط و چروک های شدید و عمیق پوست نظیر خط خنده ، خط اخم و ترمیم اسکارهای شدید طراحی شده است. مدت ماندگاری این ژل ۱۲ ماه خواهد بود. خطوط عمیق و چین و چروک هایی را که در حال اثبات هستند ، صاف کنید. چین های عمیق بینی و خطوط گل ماریوت را از بین ببرید.

ژل ریوانس Revansse Regular : مناسب برای زیر چشم می باشد. غلظت هیالورونیک اسید این ژل Cross-linked hyaluronic acid (25mg/ml)  می باشد. برای تزریق این ژل نیاز به سرسوزن یا کانولا با گیج ۲۷ می باشد. این Revanesse حاوی اسید هیالورونیک است که به دلیل خاصیت آبرسانی و بازگرداندن حجم آن شناخته شده است.

از این پرکننده پوستی برای پر کردن پوست ، بهبود چگالی و بافت آن برای ظاهر جوانتر استفاده کنید. این ژل برای اصلاح خطوط ریز و نقص های سطحی مانند پای کلاغ ، خطوط اطراف بدن ، پیشانی ، چین و چروک ، و خطوط گلابلا کاربرد دارد.

آیا Revanesse FDA تأیید شده است؟

شرکت سازنده ریوانس Prollenium Medical Technologies اعلام کرده است که فیلر پوستی هیالورونیک اسید غیر حیوانی Revanesse Ultra غیر حیوانی آن توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تأیید شده است.


ژل الانسه    ژل نورامیس     ژل سوفیدرم      ژل هایومکس       ژل پروفایلو         ژل فیلر آلاینا       ژل فیلر الراویه 

2.7/5 - (3 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید