رفع لاغری صورت به کمک روشهای مدرن و ایمن

سن تزریق ژل لب
سن تزریق ژل لب
اکتبر 4, 2022
ایمپلنت لب و فیلر لب
مقایسه ایمپلنت لب و فیلر لب
اکتبر 16, 2022

رفع لاغری صورت به کمک روشهای مدرن و ایمن

رفع لاغری صورت

رفع لاغری صورت

رفع لاغری صورت به کمک روشهای مدرن و ایمن موضوع این مقاله آموزشی برای پزشکان عمومی و حوزه پوست و زیبایی می باشد.

مقدمه رفع لاغری صورت

در اواخر دهه ۳۰ سالگی حجم بافت پوستی تحلیل می رود و علائم پیری در صورت شما نمایان می شوند و به صورت تدریجی بیشتر می گردند. ولی در برخی از افراد، لاغری در قسمت گونه ها می تواند ناگهانی رخ دهد در واقع وقتی در معرض استرس، ضربه یا رژیم قرار گیرید حجم میانی تا حدود ۳۵ درصد در یک سال از بین می رود.

همینطور لاغری صورت سبب شلی و افتادگی پوستی می شود و گودی در زیر چشم، غبغب و چروک های پوستی را سبب می شود. امروزه لاغری صورت می تواند یک نگرانی بسیار پیچیده ایی باشد ما در این مقاله درمان هایی که برای لاغری صورت می توانند موثر باشند را ارائه داده ایم.

درمان لاغری صورت

درمان لاغری صورت

علل لاغری صورت

از بین رفتن کلاژن:

از بین رفتن کلاژن، بخشی از پیری است در واقع وقتی ما جوان هستیم کلاژن سبب می شود پوست ما با طراوت و پر به نظر بیاید. ولی با شروع دهه سی سالگی به تدریج پوست ما شروع به تحلیل می رود.

کم کردن وزن:

کم کردن وزن برای خوش اندامی می تواند مفید باشد ولی سبب لاغری صورت شما نیز می شود.   

نوسانات وزنی برای درمان لاغری صورت :

 صورت شما به دلیل نوسانات وزنی، به صورت مداوم در حال انبساط و انقباض می باشد و در نتیجه پوست شما به علت از دست دادن کلاژن و نداشتن انطاف پذیری نمی تواند مانند قبل سفت و منقبض شود.

استرس و لاغری صورت :

یکی از علل لاغری صورت استرس است که می تواند بر روی پوست صورت تاثیر منفی بگذارد و طبق تحقیقات انجام شده این عامل در تسریع لاغری صورت نقش مهمی دارد.

علائم لاغری صورت

وقتی کلاژن و چربی پوست از بین می رود چین و چروک ها ظاهر می شوند و از علائم دیگر می توانیم به کم بودن حجم در ناحیه گونه، شقیقه ،گودی اطراف چشم، شلی پوست در خط فک و همینطور خطوط اطراف بینی و خط خنده اشاره کنیم.

درمان های لاغری صورت

تزریق ژل برای رفع لاغری صورت

یکی از روش هایی که می توان لاغری صورت را با آن درمان کرد تزریق ژل می باشد. در این روش تزریق ژل برای نواحی های مورد نظر در جهت لاغری صورت مانند: گونه ها، لب ها، شقیقه و خطوط زیر چشم نیز استفاده می شود.

تزریق ژل در واقع می تواند به صورت موقتی جایگزین حجم تحلیل رفته باشد و برای مدت کوتاهی می توان از این روش درمانی استفاده نمود.

بیشتر بخوانید : ژل هیالورونیک اسید

در واقع ژل های تزریقی که یک روش کم تهاجمی است و در زیر پوست تزریق می شود.

در این روش ممکن است پزشک از بی حسی استفاه نماید تا درد کاهش یابد یعنی می تواند به منظور کاهش درد از لیدوکائین در ترکیب با فیلر استفاده نماید . و این روش تزریق کمتر از ۳۰ دقیقه به طول می انجامد و در نتیجه بیماران می توانند بلافاصله بعد از تزریق به فعالیت روزانه خود باز گردند.

ممکن است کارهایی نظیر ورزش کردن یا خوابیدن به صورت افقی در چند ساعت ابتدایی منع باشد و همینطور این احتمال وجود دارد که کمی کبودی، خارش و یا قرمزی در ساعات ابتدایی در محل تزریق برایتان به وجود بیاید که این طبیعی می باشد و بعد از چند روز از بین می رود.

آلیاکسین EV        پرفکتا ساب اسکین        ژل بلترو        رووفیل اولترا       ژل آیدیا سوپر        ژل نورامیس ولوم      ژل نیوویا اینتنس          ژل الانسه

تزریق چربی برای درمان لاغری صورت

در این روش درمانی که از بافت چربی مراجعه کننده استفاده می گردد که به صورت گسترده در بین جراحان به عنوان یکی از اساسی ترین روش ها در پر شدن بدن و صورت کارایی دارد. چرا که چربی را می توانیم به عنوان یک پرکننده برای روش های ترمیمی و زیبایی که احتیاج دارندکاهش حجم را برطرف کنند استفاده نماییم.

در این روش که با حذف یه بخشی از چربی مانند شکم، ران و پیوند آن به بخش دیگری قرار می گیرد. در واقع چربی فیلری است طبیعی که می تواند ریسک کم داشته باشد و همینطور خطر ابتلا به آلرژی را نیز کاهش دهد و در واقع این روش برای حجم دهی در گونه ها در مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق چربی یک روش درمانی کم تهاجم است که احتیاج به برش در صورت یا بی حسی ندارد.

رفع لاغری صورت

رفع لاغری صورت

برجستگی گونه

یکی از روش هایی که می توانیم گونه ها را برجسته کنیم، جراحی است که توسط این روش یک ایمپلنت جامد بر روی گونه ها می گذارند.

در این روش جراح یک برشی خارجی در بالای دهان مجاور لثه می دهد و ایمپلنت را در بخش برش داده قرار می دهد، در این روش خطر ابتلا به عفونت می باشد چرا که دهان حاوی باکتری است و بیما باید تحت عنوان بیهوشی و مسکن قرار گیرد و یک الی دو ساعت نیز به طول می انجامد، بهبودی در این روش معمولا ۱۰ روز به طول می انجامد.

بیشتر بخوانید : بهترین ژل گونه

4.7/5 - (30 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید