ژل پرنسس Princess

فیلر پرنسس Princess یکی از ژل های هیالورونیک اسید معتبر اروپایی به شمار می آید.

اگر قصد خرید ژل پرینسس را دارید و می خواهید از نماینده ژل پرنسس خرید ژل داشته باشید ، می توانید با کارشناش فروش ژل پرنسس در گروه بازرگانی نیک تماس بگیرید.

کارشناس فروش ژل پرنسس ۰۹۱۹۶۱۱۱۶۹۸

 

همه چیز در مورد ژل پرنسس

انواع پرکننده های پوستی Princess توسط شرکت اتریشی Croma-Pharma GmbH ، شرکتی با سابقه طولانی در ایجاد اسید هیالورونیک (HA) تولید می شود. مواد و ترکیبات ژل پرنسس با دقت انتخاب شده و یک فرآیند تولیدی خودکار و بی نظیر ، از بالاترین کیفیت اطمینان می دهند.

پرکننده های پوستی پرنسس با نتایج طبیعی برای مبارزه با علائم پیری طراحی شده اند. به طور طبیعی ، اسید هیالورونیک برای حفظ استحکام پوست ، کشش و همچنین کمک به مرطوب نگه داشتن پوست ضروری است. عوامل پیری و عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب و رادیکالهای آزاد باعث می شوند که سطح HA با گذشت زمان کاهش یابد. این به نوبه خود منجر به بروز خطوط و چین و چروکهای ظریف ، افتادگی پوست و عدم هیدراتاسیون می شود.

ژل پرنسس ، ترکیبی از HA و لیدوکائین (بی حسی موضعی) دارد که درمان تا حد زیادی بدون درد است و بسته به محصول ، نتایج بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده خواهد بود. از آنها می توان برای درمان چروک های پیشانی ، چین و چروک های دورانی اطراف دهان ، چین های بینی (بینی به دهان) ، خطوط ماریتنت (دهان به چانه) ، کانتور کردن گونه ها و چانه ها ، ناحیه معبد و برای افزودن حجم به آنها استفاده کرد.

پرکننده های پوستی پرنسس شفاف ، استریل ، تجزیه تخریب پذیر ، ویسکوالاستیک ، هموژن شده ایزوتونیک و تک رنگ هستند. آنها از ترکیب (با استفاده از ۱،۴-Butanediol Diglycidyl اتر یا BDDE) و اسید هیالورونیک غیر حامل غیر وابسته به حیوانات (HA) ایجاد شده از طریق بیوماسیون تهیه شده است.

معرفی انواع ژل پرنسس

پرنسس فیلر PRINCESS FILLER 1ML

پرنسس ولوم

PRINCESS VOLUME 1ML

پرنسس ریچ

PRINCESS RICH 1ML

غلظت هیالورونیک اسید ۲٫۳۰% (۲۳mg/ml) ۲٫۳۰% (۲۳mg/ml) ۱٫۸۰% (۱۸mg/ml)
مواد کراس لینک BDDE (9%) BDDE (14%) Non-cross linked
سایر مواد Phosphate-buffer and NaCl Glycerol (20 mg/ml), Phosphate-citrate-buffer Phosphate-buffer and NaCl

آیا آزمایش پوستی قبل از تزریق ژل پرنسس لازم است؟

خیر ، آزمایش پوستی قبل از ژل پرنسس لازم نیست.

ژل پرنسس - ژل Princess

ژل پرنسس – ژل Princess

آیا اثر ژل پرنسس موقتی است یا دائم؟

درمان با پرکننده های پوستی پرنسس دائمی نیست. اسید هیالورونیک طی چند ماه کاملاً شکسته می شود و هیچ اثری از پرکننده باقی نمی ماند.

پرنسس پرکننده – پرکننده ژل اسید هیالورونیک مونوفیازیک که کاربردهای زیادی دارد ، از جمله درمان چین و چروک های متوسط تا شدید ، دور زدن لب و حجمی. و همچنین درمان چروک های پیشانی ، خطوط glabellar (اخم) و چروک های اطراف دهان. تزریق پرنسس می تواند در همه مناطق صورت جدا از کانتور چشم مورد استفاده قرار گیرد. نتایج تزریق ژل پرنسس طبیعی است و اثر ماندگاری دارد. برای درد کمتر در طول درمان محصول با لیدوکائین و بدون لیدوکائین در دسترس است.

پرنسس ریچ – محصولی از اسید هیالورونیک که برای تکنیک مزوتراپی استفاده می شود ، با سوزن ۳۰G به تزریق سطحی استفاده می شود. این ماده از غلظت بالایی از HA ، با وزن مولکولی بالایی (۳٫۰ میلیونی دالتون) برخوردار است و با کمک به حفظ رطوبت ، گلیسرول را بهبود می بخشد که باعث بهبود هیدراتاسیون پوست می شود. این ماده برای بهبود خاصیت ارتجاعی پوست ، کاهش علائم قابل مشاهده پیری و در عین حال درخشندگی به پوست ، برای جوانسازی طولانی مدت استفاده می شود. درمان مقدماتی با ۳ جلسه ، در ۳ فواصل هفتگی و پس از آن اقدامات بعدی برای مراقبت از بالا انجام می شود.

پرنسس ولوم – یک پرکننده ژل اسید هیالورونیک ، ویسکوالاستیک ، مونو فازی که به بهترین وجه برای اصلاح چین و چروک های عمیق ، چین خوردگی و جای زخم ، برای کانتورینگ صورت و حجم ساختمان استفاده می شود. تزریق شده در محل های عمیق با یک سوزن ۲۷G ، با لیدوکائین و بدون لیدوکائین برای راحتی بیشتر در طول درمان در دسترس است.

نکات مهم در زمان تزرق ژل پرنسس :

بیشتر درمانها با استفاده از سوزن بسیار ریز انجام می شود و این امر تزریق ژل پرنسس را بدون درد می کند. برای به حداقل رساندن هر گونه ناراحتی ، یک کرم بی حس کننده موضعی قبل از درمان می تواند در محل تزریق استفاده شود و پزشک می تواند در صورت نیاز به تسکین درد اضافی ، از محصولات فیلر و جلد که همراه با لیدوکائین اضافه شده اند استفاده کند. عوارض جانبی جدی با محصولات پرکننده پوستی پرنسس به دلیل سطح بالای ایمنی و تحمل پوست نادر است. واکنش های آلرژیک نادر است زیرا هیالورونیک اسید ترکیبی است که به طور طبیعی در بدن رخ می دهد.

بیشتر افراد می توانند بلافاصله پس از تزریق ژل پرنسس به فعالیت های روزانه خود بازگردند.

پس از تزریق ژل پرنسس ، ممکن است ناراحتی خفیفی مانند تورم موقتی ، قرمزی ، کبودی و حساسیت به محل تزریق را تجربه کنید. می توانید با استفاده از یک کمپرس سرد یا یخ بسته برای مدت زمان کوتاه ، منطقه را آرام کنید. این علائم خفیف تا متوسط در نظر گرفته می شوند و باید به خودی خود در کمتر از ۷ روز برطرف شوند. اگر عوارض جانبی طولانی مدت یا سایر عوارض جانبی جدی تر را تجربه کرده اید ، با پزشک خود تماس بگیرید تا وضعیت شما در اسرع وقت بررسی شود.

با اجتناب از داروهای ضد التهابی و ضد انعقادی در ۷ روز قبل از درمان می توانید خطر خونریزی یا کبودی در محل های تزریق پرنسس را کاهش دهید.

ناحیه تحت تزریق باید حداقل ۱۲ ساعت پس از انجام عمل بدون آرایش نگه داشته شود. در معرض آفتاب یا گرمای هوا ، مانند سونا و اتاقهای بخار باید به مدت یک هفته اجتناب شود. پزشک شما باید مشاوره کامل مراقبت های بعدی را در اختیارتان قرار دهد.

 

ژل پرنسس Princess

 

5/5 - (1 امتیاز)

9 دیدگاه ها

  1. فائزه گفت:

    سلام وقتتون بخیر برای زیر چشم از کدوم نوع ژل پرنسس میشه استفاده کرد؟

  2. آراد گفت:

    با درود…
    بهترین ژل جهت گودی زیر چشم..چه برند ی میباشد….سپاس۰۰۰۰

    • admin گفت:

      اغلب برندها مانند پرفکتا ، رووفیل ، پرنسس و … که دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند ، ژل مناسب برای زیر چشم دارند. بستگی به بودجه شما و تخصص پزشک شما دارد. می توانید با مشاوران خرید ژل ما تماس بگیرید.

  3. ati گفت:

    برای بینی فیلر پرنسس استفاده میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید