لاغری موضعی چگونه است؟ روش های انجام لاغری موضعی

روش های جوان سازی پوست - جوان سازی پوست - پوست زیبا
بهترین روش های جوان سازی پوست
آوریل 21, 2019
بهترین کرم های دورچشم
بهترین کرم های دور چشم کدامند؟
آوریل 25, 2019

لاغری موضعی چگونه است؟ روش های انجام لاغری موضعی

لاغری موضعی

امروزه پزشکان و کارشناسان در حال بهبود و ارتقای تکنولوژی های نوین جهت یاری رسانی به اشخاصی می باشند که بدون شیوه ها و تکنیک های عمل جراحی ، می خواهند وزن و میزان چربی های اضافی خود را کم و از بین ببرند.

مقدمه

رایج ترین و نتیجه بخش ترین متدها و شیوه های کم شدن میزان چربی ها و وزن بدن ، جدای از تکنیک های جراحی ، هم اکنون دربرگیرنده ی بهره گیری از شیوه های کم کردن میزان چربی برطبق دما و درجه گرما نظیر فرکانس رادیویی RF ، لیزر و روش ها و متدهای اولتراسوند می باشد. هر تکنیک و هر ابزاری با بهره گیری از اشکال و اقسام متدهای کم کردن و از بین بردن میزان چربی های اضافی بدن ، عملکرد و ماحصل گوناگون و مختلفی خواهند داشت.

به طور نمونه ، متدهای لیزر درمانی جهت کاهش میزان چربی شکم ، امکان داردبه یاخته های بدن یاری برساند تا میزان چربی های زاید را بدون هیچ گونه عارضه ای کمتر و از بین ببرد و در ایجاد کلاژن و استحکام و جوان سازی پوست مفید باشد. متدها و روش های اولتراسوند امکان دارد از تکنیک های حرارت جهت از بین بردن چربی های اضافی بدن بهره بگیرد. ولی این موضوع در حقیقت فقط در ظاهر قضیه آسان می باشد و پروسه ی دشوار و مشکلی دارد.

چند روش برای لاغری موضعی

اولین روش لاغری موضوعی ؛ کرایولیپولیز (سرمادرمانی)

این روش یک متد درمانی بدون جراحی برای کم کردن میزان چربی های اضافی بدن می باشد. با بالا رفتن میزان عارضه های شیوه های زیاد تهاجمی نظیر لیپوساکشن می توان اظهار کرد که سرمادرمانی یک تکنیک مطلوب و اطمینان بخش جهت کم کردن میزان چربی های بدن بدون انجام عمل جراحی می باشد. این متد درمانی به وسیله ی فریز کردن و سرد سازی چربی های اضافی ، به کم کردن میزان وزن فرد یاری می رساند.

دومین روش لاغری موضوعی ؛ دستگاه کویتیشن RF

التراسونیک لیپوساکشن  یک متد غیر تهاجمی جهت از بین بردن و کم کردن میزان چربی های بدن می باشد. برعکس تکنیک و متدهای محرزی نظیر جراحی لیپوساکشن و یا Tummy Tuck ، سونوگرافی لیپوساکشن یک معالجه ی غیر تهاجمی جهت از بین بردن چربی های شکم و کم کردن میزان تجمع چربی های بدن می باشد.

در متدهای درمانی با لیپوساکشن رایج ، غالباً از عمل جراحی استفاده می شود که با اثرات و خطرات جانبی توام می باشد ولی در شیوه و متد کویتیشن RF از امواج سونوگرافی استفاده می شود.

در این روش هیچ نوع شکاف و بریدگی در پوست فرد متقاضی به وجود نمی آید و مدت زمان اندک تری نیز به طول می انجامد. تاثیر سریع این شیوه موجب کم کردن میزان چربی های زاید در بدن در طی هفته های بعد از معالجه می شود.

سومین روش لاغری موضوعی ؛ لیپولیز

لیزر لیپوساکشن جدیدترین متد و شیوه  جهت حذف و کاهش میزان چربی های اضافی بدن با فن آوری لیزر می باشد. این روش درمانی با بهره گیری از لیزر و نتایج فوری به از بین بردن چربی های اضافه منجر می شود و موجب ضخامت و استحکام پوست ناحیه ی تحت درمان می شود. این متد درمانی جهت از بین بردن میزان چربی ها در نواحی و قسمت هایی از بدن نظیر افتادگی و برآمدگی زیر چانه ، بازوها ، ران ها صورت و پشت گردن قابل استفاده و قابل اجراست.

چهارمین روش لاغری موضوعی ؛ دستگاه ویبرو

تعدادی از افراد از تکنیک ها و دستگاه های ویبره و لرزشی جهت ورزش کردن و کم کردن میزان وزن اضافی خود بهره می گیرند. زمانی که اسید لاکتیک در ماهیچه ها تولید و آزاد می شود ناراحتی و سفتی در بدن به وجود می آید.

ولی زمانی که شما با دستگاه لرزشی و ویبره به ورزش و فعالیت های بدنی مشغول می شوید ، دستگاه ویبره در جداسازی و آزاد کردن این ماده در ماهیچه مدد می رساند. این مساله سبب می گردد تا بسیار زودتر به اثربخشی لازم دست یابید و در کم شدن میزان وزن شما نتیجه ی مثبتی خواهد داشت.

پنجمین روش لاغری موضعی ؛ مزوتراپی

متد و تکنیک مزوتراپی با استفاده از کوکتل لاغری به منظور از بین بردن چربی ها در قسمت هایی نظیر باسن ، ران و بازو ، معده و صورت می باشد و به علاوه موجب رفع تجمع چربی در بدن نیز می شود. در این متد درمانی با بهره گیری از سوزن های ظریفی مواد و ترکیبات دارویی به لایه ی دوم پوست جهت حذف چربی های اضافی تزریق می گردد.

موضوع مرتبط : لاغری موضعی با مزوتراپی

ششمین روش لاغری موضوعی ؛ کاهش وزن با ورزش و فعالیت های بدنی

فعالیت های بدنی و تمرینات ورزشی افزون بر بالا بردن میزان سلامتی ، در اشخاصی که می خواهند وزن و چربی های اضافی خود را از بین ببرند هم مفید و نتیجه بخش است. به طور نمونه ، با ورزش و فعالیت های حرکتی در نواحی شکم و ران و بازو میزان بافت چربی در این فسمت ها کاهش می یابد و میزان وزن فرد به مرور کاهش می یابد.

ششمین روش لاغری موضوعی ؛ دستگاه لیزراستراپی

این متد درمانی یک شیوه ی بی خطر و بدون ناراحتی می باشد و به طور مطلوبی قادر است چربی های اضافی قسمت های شکم ، پهلو ، ران را از بین ببرد.


موضوعات مرتبط :

کوکتل لاغری

بهترین روش های جوان سازی پوست

تزریق ژل لب | خصوصیات ژل های استاندارد برای تزریق ژل لب | مزایا و معایب تزریق ژل لب

لیفتینگ صورت | انواع لیفتینگ صورت | لیفت صورت با جراحی و خطرات جراحی لیفتینگ صورت

مزایای تزریق ژل مزوژل و میزان ماندگاری و زمان بندی تزریق ژل مزوژل

اسید هیالورونیک اسید

5/5 - (1 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید