جوانسازی دست با ژل هیالورونیک اسید

ژل فیس تم facetem filler
ژل فیس تم Facetem
ژانویه 15, 2021
تزریق ژل صورت و لب
آیا تزریق ژل صورت و لب خطرناک است؟
ژانویه 29, 2021

جوانسازی دست با ژل هیالورونیک اسید

جوانسازی دست

جوانسازی دست

جوانسازی دست با ژل هیالورونیک اسید موضوع این مقاله هست.

به دنبال روند انجام اقدامات زیبایی صورت ، بیماران اکنون به طور فزاینده ای درخواست درمان های جوان سازی دست را دارند. پیری ذاتی دست با از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست و آتروفی بافت زیرپوستی مشخص می شود.

بنابراین ، رگ ها ، تاندون ها و ساختارهای استخوانی آشکار می شوند. در میان روش های موجود ، پیری ذاتی دست با بازیابی حجم بافت نرم بهتر است. ترمیم حجم را می توان با تعدادی از پرکننده های پوستی با ماندگاری طولانی با درجات مختلف بهبود و طول عمر درمان به دست آورد.

پرکننده های پوستی مورد استفاده در جوانسازی دست شامل چربی اتولوگ ، کلاژن ، هیالورونیک اسید ، هیدروکسیلاپاتیت کلسیم و اسید پلی ال ال لاکتیک است. در اینجا ، ما روش تزریق ترجیحی خود را برای جوانسازی دست با استفاده از هیدروکسیلاپاتیت کلسیم و تزریق تک بولوس توصیف می کنیم.

دستان چین و چروک نشانه ای آشکار از پیری است. کاهش حجم یک نتیجه طبیعی پیر شدن است ، تولید کلاژن پس از ۲۰ سالگی سال به سال کاهش می یابد ، باعث نازک شدن پوست و برجسته شدن رگها می شود. برای بیمارانی که به دنبال یک روش کم تهاجمی برای معکوس کردن اثرات زمان هستند ، می توان از پرکننده پوست برای پر کردن دست ها برای ظاهری جوانتر استفاده کرد.

پیوند چربی نیز می تواند به همان اثر دست یابد ، اما تهاجمی تر است زیرا قبل از آن به لیپوساکشن نیاز است. برای بیمارانی که می خواهند به لکه های پیری و بی نظمی رنگدانه روی دست ها بپردازند ، لیزر مجدداً یک گزینه دیگر است.

Radiesse تنها فیلر پوستی مورد تایید FDA برای استفاده در دست است. ماده تزریقی یک ماده پرکننده مبتنی بر هیالورونیک اسید نیست بلکه از میکروسفرهای کلسیم هیدروکسیلاپاتیت معلق در ژل تشکیل شده است. این میکروسفرها سرانجام تجزیه و جذب بدن می شوند.

در طول درمان ، پزشک یک سوراخ آزمایشی برای قرار دادن کانول ایجاد می کند. در مرحله بعدی ، کانول با پرکننده پوستی وارد شده و از طریق دست متصل می شود و محصول را توزیع می کند. پس از قرار دادن تمام مواد فیلر ، کانول برداشته می شود و پزشک فیلر را به دستان خود ماساژ می دهد. نتایج بلافاصله قابل مشاهده هستند و از آنجا که Radiesse یک محرک کلاژن است ، یک سال طول می کشد.

هدف از جوانسازی دست ، افزودن حجم به مناطق چروکیده دست ، پوشاندن عروق و تاندون های زیرین و در عین حال بهبود کیفیت پوست است.

یادداشت های پزشکی

بعد از درمان پرکننده پوست برای کاهش حجم در دست نیازی به زمان بهبودی نیست.

کاندیدای ایده آل

کاندیدای ایده آل برای پرکننده های دستی در کل از سلامتی خوبی برخوردار است و سیگار نمی کشد.

به چه کسانی توصیه نمی شود؟

جوانسازی دست با پرکننده های پوستی برای بیمارانی که سیگار می کشند توصیه نمی شود.

اثرات جانبی فیلر روی دست

عوارض جانبی ناشی از جوان سازی دست با پرکننده های پوستی ممکن است شامل کبودی ، قرمزی ، تورم ، درد ، خارش ، ندول یا برجستگی / برآمدگی ، دشواری در انجام فعالیت ها ، کاهش احساس و سایر عوارض جانبی موضعی باشد.

ماندگاری ژل دست چقدر است؟

ماندگاری ژل روی دست حدود شش ماه


ژل هایی که برای جوانسازی دست مورد استفاده قرار می گیرند:

ژل پروفایلو

جالپرو

 

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید