کوکتل مزوتراپی BCN

کوکتل لاغری BCN

کوکتل لاغری BCN

کوکتل ضد لک و روشن کننده BCN

کوکتل ضد لک و روشن کننده BCN

کوکتل مزوتراپی مو BCN

کوکتل مزوتراپی مو BCN

آمپول مزو bcn

آمپول مزو bcn

فروش کوکتل مزوتراپی BCN اسپانیا به پزشکان و متخصصان فعال در زمینه مزوتراپی که قصد خرید مزو BCN اسپانیا را از یک مرکز معتبر دارند ،  در گروه بازرگانی نیک می باشد. معرفی انواع کوکتل مزوتراپی BCN اسپانیا و کاربردهای هر کدام را در این صفحه بخوانید.

کارشناس فروش کوکتل مزو BCN اسپانیا  ۰۹۱۹۶۱۱۱۶۹۸

یک آزمایشگاه بین المللی متخصص در زمینه مزوتراپی 

انستیتو BCN یک متخصص آزمایشگاهی در مزوتراپی است. بی سی ان وسیع ترین طیف وسیعی از مزوسیوتیک ها در بازار و تجهیزات لازم برای استفاده از پیشرفته ترین درمان های مزوتراپی را به پزشکان و متخصصان بهداشت و زیبایی در سراسر جهان ارائه می دهیم.

کمپانی Mesoceuticals راه حل های کارآمد ، ایمن و علمی اثبات شده ، نتیجه سالها تحقیق و توسعه مداوم در آزمایشگاه ما را ارائه می دهد. درمان های غیر تهاجمی بدون درد ، بدون عوارض جانبی و نتایج فوری که به ما امکان می دهد راه حل های موثر و ۱۰۰٪ سفارشی برای مشکلات آرایشی صورت و بدن ، مانند پیری پوست ، چربی موضعی ، لکه های پوستی ، ریزش مو ارائه دهیم. ، پوست شل ، سلولیت ، علائم کشش ، زخم آکنه و غیره

مزو BCN

مزو BCN

مزوتراپی با BCN

مزوتراپی جهت جوانسازی ، درمانی است که با تأمین مقادیر کمی از مواد فعال مستقیم به ناحیه مورد نیاز ، قادر به بهبود بیشتر موارد جوانسازی است. در درمان های معمول مزوتراپی این مواد از طریق ریز تزریق در لایه مزودرمی پوست تجویز می شوند.

میکرونیدلینگ یا میکروموتراپی با BCN

میکرونیدلینگ یا میکروموتراپی درمانی الهام گرفته از مزوتراپی سنتی است. این جایگزین روش قدیمی استفاده از مواد فعال می شود. بنابراین ، تزریق خرد با دستگاه درماپن تحویل از طریق پوست جایگزین می شود ، که ایمن تر ، سریع تر و موثرتر می باشد.

درماپن بیش از ۱٫۰۰۰ میکرو کانال در ثانیه باز می کند. این میکرو کانالهای پوستی یا میکروتروما پاسخی ذاتی بر روی ارگانیسم ایجاد می کنند که به ترمیم پوست کمک می کند ، که منجر به مزایای زیر می شود:

کلاژن و الاستین را تحریک می کند.

دارای اثر سفت کننده و جوان کننده است.

ظاهر اسکارها و علائم کششی را بهبود می بخشد.

چین و چروک پوست و خطوط ظریف بیان را بهبود می بخشد.

اندازه منافذ را کاهش می دهد.

رشد مو را تحریک می کند و از ریزش مو جلوگیری می کند.

نفوذ مواد فعال موثر است.

استفاده از محصولات استریل و آسپتیک در درمان با دکتر پن یا درمارولر بسیار مهم است. باید به خاطر داشته باشید که این نوع درمان باعث ایجاد زخم های کوچک در سطح جلدی پوست می شود.

بنابراین ، استفاده از محصولات غیر استریل بر روی پوست بیمار ممکن است خطر ابتلا به عفونت های پوستی مختلف را بهبود بخشد. بعلاوه ، مواد افزودنی ، مواد نگهدارنده و عطرهایی که به محصولات غیر استریل افزوده می شوند ، خطر آلرژی بالاتری را در بر دارند زیرا وقتی با درماپن استفاده می شوند عمق بیشتری نسبت به استفاده از موضوع دارند.

MESOTHERAPY VIRTUAL

مزوتراپی مجازی سوزن ها را از طریق سیستم های مختلف انتقال غیر پوستی غیر تهاجمی جایگزین می کند: الکتروپوراسیون ، یونتوفرز ، سونوگرافی ، گرما درمانی ، خلا درمانی ، جریان های گالوانیک و مداوم ، فرکانس رادیویی و غیره

مزوتراپی مجازی امکان هدایت ترانس درمال (از طریق پوست) همان مواد فعال خالص مورد استفاده در مزوتراپی سنتی را دارد و این کار را به روش غیرتهاجمی انجام می دهد (بدون سوزن).

استفاده از این سیستم ها بر روی پوست باعث می شود که ریز منافذ غشای سلولی به طور موقت باز شود ، این امر باعث می شود مواد فعال از طریق اپیدرم وارد شوند و مستقیماً توسط بدن جذب شوند. اینها روشهای بی خطر و بی ضرری برای پوست هستند که انتقال هر نوع ماده را امکان پذیر می کنند.

به لطف مزوتراپی مجازی با کوکتل مزوتراپی BCN ، بیماران اکنون می توانند از درمان های بی خطر و بدون درد ، بدون عوارض جانبی و نتایج فوری استفاده کنند.

چرا کوکتل مزوتراپی BCN اسپانیا

یکی از موسسه های مشهور BCN کیفیت محصولات ، خدمات ، روند کار و امکانات ما است که در ISO 22716 روش های خوب تولید محصولات آرایشی و گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت ۹۰۰۱ نشان داده شده است ، علاوه بر مجوز از وزارت بهداشت اسپانیا برای ساخت تجهیزات پزشکی در آزمایشگاه و سایر امکانات BCN موسسه استانداردهای GMP را در تمام فرایندهایی که انجام می دهیم ، از دریافت مواد اولیه تا ارسال محصول نهایی ، دنبال می کنیم.

کوکتل مزوتراپی BCN

کوکتل های BCN ترکیبی مناسب برای هر درمان

محصولات BCN Cocktails ترکیبی از مواد تشکیل دهنده ای هستند که به منظور استفاده از هم افزایی بین اصول مختلف مختلف و افزایش تأثیرات آنها در صورت و بدن ، کاملاً مورد مطالعه و توسعه قرار گرفته اند.

آنها می توانند به تنهایی استفاده شوند و یا با محصولات دیگر از طیف وسیعی از BCN Classics و BCN Cocktails ترکیب شوند. آنها استریل هستند (فاقد مواد نگهدارنده و افزودنی هستند) ، بنابراین تحمل زیادی دارند. آنها در ویال های ۱۰ میلی لیتری دوز واحد بسته بندی شده اند ، ارائه ای که مخلوط را با سایر مواد فعال تسهیل می کند.

کوکتل های BCN موسسه ، همراه با پیشرفته ترین سیستم های زایمان از طریق پوست ، مزایای مزوتراپی سنتی را با یک درمان غیر تهاجمی ، ایمن و بدون درد ، بدون عوارض جانبی و نتایج فوری در اختیار بیماران قرار می دهند. همچنین این روش ها می توانند برای هر بیمار درمان های ۱۰۰٪ سفارشی ایجاد کنند تا به طور شخصی مشکلات زیبایی مانند پیری پوست ، چربی موضعی ، لکه ها ، ریزش مو ، شل شدن ، سلولیت ، علائم کشش ، زخم های آکنه و غیره را به روشی شخصی برطرف کنند.

کوکتل لاغری BCN ADIPO FORTE

کوکتل لیپولیتیک مواد فعال: فسفاتیدیل کولین ، اسید دئوکسی کولات ، ال کارنیتین ، سیلیس آلی.

Aqua/Water, Carnitine, Phosphatidylcholine, Sodium Deoxycholate, Benzyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Silanetriol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

محصولی که برای از بین بردن رسوبات چربی موضعی از بدن و چین های شکم و از بازوها ، ران ها ، باسن ، زانوها و کمر طراحی شده است. همچنین می تواند برای خلاص شدن از شر لیپوماتیک و در درمان های لیپوساکشن استفاده شود.

فسفاتیدیل کولین چربی ذخیره شده در سلولهای چربی یا سلولهای چربی را حل می کند و به آن اجازه می دهد سلولهای چربی محلی را از بین ببرد.

اسید دئوکسی کولیک در کاهش چربی موضعی استفاده می شود.

این دارو برای افرادی که دارای وزن طبیعی یا کمی بالاتر هستند ، اما مناطق محلی چربی دارند و برای افرادی که مایلند نتایج درمان کاهش چربی را بهینه و حفظ کنند ، توصیه می شود. ال کارنیتین با انتقال چربی از این رسوبات ، آن را برای سوختن متابولیسم آزاد می کند.

سیلیس آلی اپیدرم را مرطوب ، سفت و تقویت کننده پوست نگه می دارد و همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان برای جلوگیری فعال از تسریع پیری زودرس عمل می کند.

توضیحات بیشتر کوکتل لاغری BCN

این محصول از سری BCN Cocktails برای کمک به خلاص شدن از رسوبات چربی موضعی از بدن و چین های شکم و از بازوها ، کیسه های زین ، ران ، باسن ، زانوها و کمر طراحی شده است. همچنین می تواند همراه با درمان های لیپوساکشن استفاده شود. این ماده حاوی فسفاتیدیل کولین ، دی اکسیکولیک ، ال کارنیتین و سیلیس آلی است.

فسفاتیدیل کولین ، که به آن لسیتین نیز گفته می شود ، یکی از ترکیبات اصلی غشای سلولی و لیپوپروتئین هایی است که در خون گردش می کنند. عملکرد آن حل کردن چربی ذخیره شده در سلولهای چربی یا سلولهای چربی است ، و آن را قادر می سازد تا جذب و حمل شود. بنابراین این راه حل ایده آل برای خلاص شدن از رسوبات چربی موضعی است.

اسید دئوکسی کولیک با گلیسین یا تورین ترکیب می شود. این دارو برای کاهش چربی موضعی استفاده می شود و به خصوص برای افرادی که وزن طبیعی دارند یا کمی بالاتر از آن توصیه می شود ، توصیه می شود. همچنین برای افرادی که می خواهند نتایج سایر درمان های کاهش چربی را بهینه کنند ، مناسب است. ال کارنیتین به طور طبیعی در بدن وجود دارد و عملکرد اصلی آن انتقال رسوبات چربی به داخل ماتریس میتوکندری است تا بتوان آنها را به انرژی تبدیل کرد. با تجزیه چربی تجمع یافته ، به عنوان چربی سوز شناخته می شود.

سیلیس آلی یک عنصر ساختاری از بافت پیوندی است که با تحریک و تنظیم تکثیر فیبروبلاست ها ، بهبود سنتز کلاژن و تقویت بازسازی الیاف الاستیک ، سلول ها را آبرسانی ، تجدید و بازسازی می کند. همچنین اپیدرم را مرطوب نگه داشته ، پوست را محکم و تقویت می کند و همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان برای جلوگیری فعال از تسریع پیری زودرس عمل می کند. به دلیل خواص مفید این ماده ، تقریباً در تمام درمان های سلولیت و لیپولیز وجود دارد.

کوکتل لاغری - مزو bcn

کوکتل لاغری – مزو bcn

کوکتل ضدلک و جوانساز BCN MELANO

کوکتل روشن کننده و ضدلک

مواد فعال: گلوتاتیون ۶۰۰ ، اسید گلیکولیک ، اسید کوجیک ، ویتامین C ، اسید سیتریک.

Aqua/Water, Glutathione, Kojic Acid, Sodium Hydroxide, Glycolic Acid, Sodium Ascorbate.

این فرمول برای اصلاح تغییرات در پوست مانند هایپرپیگمانتاسیون و لکه های پیری با دقت تهیه شده است. این ماده از پیری عکس جلوگیری می کند ، علائم آکنه و زخم را بهبود می بخشد و به لطف پنج اصل فعال ، ظاهر جوانی تری به پوست می بخشد. گلوتاتیون با غلظت بالا ، ویتامین C و اسید سیتریک به عنوان آنتی اکسیدان برای پوست است.

گلوتاتیون همچنین یک عامل سم زدایی است و سنتز ملانین را مهار می کند ، عملی که در همکاری با اسید کوجیک کار می کند.

گلیکولیک اسید همزمان با رسوب عوامل آبرسانی به داخل سطح پوست تازه لایه برداری شده ، و در نتیجه کاهش خطوط ریز ، چین و چروک ها و لکه های پیری ، برای اثر لایه برداری آن به منظور افزایش نفوذ سایر مواد موضعی استفاده می شود. و بهبود پوست آسیب دیده از آفتاب.

توضیحات تکمیلی کوکتل ملانو BCN

رنگدانه سازی روی پوست به دلیل افزایش سن ، قرار گرفتن در معرض آفتاب یا اختلالات مانند ملاسما باعث ایجاد نیاز به فرمولاسیون مانند BCN Melano شده است که به لطف پنج اصل فعال آن ، که به دقت برای رنگ آمیزی و اثرات آنتی اکسیدانی آنها انتخاب شده است ، قادر به ایجاد این تغییرات را در پوست درمان کرده و رنگ صاف ، یکنواخت و درخشان آن را بازیابی کنید. این پنج ماده گلوتاتیون ۶۰۰ ، اسید گلیکولیک ، اسید کوجیک ، ویتامین C و اسید سیتریک هستند.

گلوتاتیون دارای غلظت بالایی از ۶۰۰ میلی گرم در هر گرم بافت است و همراه با ویتامین C ، این محصول را به یک آنتی اکسیدان قوی برای پوست تبدیل می کند و باعث کاهش آسیب ناشی از رادیکال های آزاد می شود که این یک محصول جانبی مضر از نور خورشید ، دود و آلودگی است.

به همین ترتیب ، گلوتاتیون نقش مهمی در محافظت از سلول در هنگام پیری دارد ، همچنین به عنوان یک ماده سم زدایی کننده عمل می کند و سنتز ملانین را مهار می کند. این ظرفیت آن را به یک جز essential اساسی در درمان ملاسما تبدیل می کند ، که چیزی بیش از رنگ آمیزی پوست نیست ، که با وجود لکه های نامنظم به رنگ قهوه ای مایل به خاکستری مایل به خاکستری در نواحی صورت در معرض آفتاب مشخص می شود. همچنین می تواند در دوران بارداری ، هنگام مصرف قرص های ضد بارداری یا در میان افرادی که پوست تیره دارند ظاهر شود. این آخرین اقدام با وجود اسید کوجیک (۵ Hydroxi 2-Hydroximethyl-γ-Pyrone) در فرمول تقویت می شود ، زیرا این یک مهار کننده قدرتمند برای تولید ملانین است ، به همین دلیل است که به “سفید کردن” آن نیز معروف است اثر این مزیت عدم لک شدن پوست حتی در معرض آفتاب است و برای سلولهای پوستی سمی نیست ، همانطور که در مورد سایر محصولات رنگدانه وجود دارد. بنابراین ، جدا از درمان لکه ها ، یکنواختی به پوست می دهد و باعث درخشندگی آن می شود.

مطالعات متعدد اثر رنگزدایی آن را پس از قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش ، معادل اثر ضد آفتابو اثر مفید آن بر ملاسما را نشان داده است به همین ترتیب ، با تحمل عالی مشخص می شود ، که در آزمایش های مختلف بالینی انجام شده نیز کاملاً مشخص شده است.

یکی دیگر از اجزای BCN Melano اسید گلیکولیک ، α-هیدروکسی اسید (AHA) است که بیشتر استفاده می شود. به لطف اثر لایه بردار آن ، همزمان با تحریک رشد پوست و کلاژن ، برای کاهش سد لایه شاخی و افزایش نفوذ سایر عوامل موضعی استفاده می شود. نتیجه این یک پوست بسیار صاف و ظاهری جوانتر است.

یکی دیگر از مزایای اسید گلیکولیک ، ظرفیت رسوب مواد آبرسانی در داخل سطح پوست تازه لایه برداری شده ، کاهش ظهور خطوط ریز و چین و چروک ، لکه های پیری و بهبود پوست آسیب دیده از آفتاب است ، و آن را به عنوان یک عامل کاملاً هم افزا با سایر اجزای این فرمول.

ویتامین C یک آنتی اکسیدان بسیار موثر است که رادیکال های آزاد را خنثی می کند ، ملانین را مهار می کند ، رشد فیلم هیدرولیپید را تحریک می کند و سنتز کلاژن را افزایش می دهد. استفاده موضعی از آن برای بهبود زخم ها و سوختگی های ناشی از آفتاب حیاتی است ، زیرا همچنین به ثبات کلاژن و ترمیم بافت الاستیک کمک می کند. این ماده در پیشگیری و درمان پیری عکس و همچنین ظاهر “رگهای خونی شکسته” استفاده می شود.

سرانجام ، اسید سیتریک یک اسید تریکاربوکسیلیک آلی است که به طور معمول در محصولات آرایشی و بهداشتی برای اثر ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی مورد استفاده قرار می گیرد ، که به ثبات ، اثر بخشی و بهبود ظاهر محصول نهایی و همچنین افزودن اثر آنتی اکسیدانی آن به سایر اصول فعال کمک می کند.

 

مزو روشن کننده - مزو ضدلک - مزو BCN

مزو روشن کننده – مزو ضدلک – مزو BCN

مزو رشد مو و جلوگیری از ریزش مو اسکالپ BCN

مواد فعال کوکتل ریزش مو : پانتنول ، ویتامین B6 ، ویتامین B1 ، بیوتین ، آهن.

Aqua/Water, Panthenol, Disodium Adenosine Triphosphate, Taurine, Zinc Gluconate, Sodium Bicarbonate, Biotin.

فرمول آن ترکیبی از انواع مختلف مواد است که در سطوح و مراحل مختلف چرخه رشد مو عمل می کند. فعالیت اجزای آن از قوانین لازم برای برقراری مجدد سیستم های بازسازی سلولی و پرش از شرایط غیر متعادل هورمونی و غده ای کمون در هنگام ریزش موی زنان یا مردان پیروی می کند. این ماده باعث گشاد شدن عروق می شود که به دنبال پرفیوژن کافی از سلول های پیاز مو برای بهینه سازی انتقال مواد مغذی است.

محتوای بالای ویتامین های گروه B ، تغذیه کامل پاپیلای پوستی و همچنین عملکرد متابولیکی مناسب را تضمین می کند. عمل كلات زدايي آن از تاثير فلزات فراوان در مرحله تلوژن جلوگيري كرده و از ساختارهاي متصل به پياز مو محافظت مي كند كه تمام ساختار مويرگي را تقويت مي كند.

توضیحات تکمیلی کوکتل ریزش مو bcn

پوست سر BCN حاوی مواد موثری است که از دست دادن یا کمبود آنها می تواند باعث ریزش مو شود: دکسپانتنول و بیوتین. همچنین شامل سایر ویتامین های گروه B و آهن است.

دکسپانتنول ، یک جز natural طبیعی پوست و مو ، آنالوگ الکلی اسید پانتوتنیک یا ویتامین B5 است و بنابراین ، پروویتامین B5 است که به سرعت از طریق پوست جذب شده و به ویتامین B5 تبدیل می شود. اثربخشی آن بر اساس قدرت مرطوب کنندگی زیاد و نفوذ خوب آن به پوست است.

این سطح رطوبت را در لایه شاخی افزایش می دهد ، از دست دادن ترانسپیدرمال آب را کاهش می دهد و صافی و کشش طبیعی پوست را حفظ می کند. مکانیسم عملکرد آن براساس وضعیت آن به عنوان یک جز component کوآنزیم A ، ماده ای مورد نیاز در فرآیندهای بیوشیمیایی متعدد و به طور کلی ، به عنوان یک فاکتور در واکنش های استیلاسیون عمل می کند.

بیوتین ویتامین H ، ویتامین B7 یا ویتامین B8 نامیده می شود و برای رشد سلول ، تولید اسیدهای چرب و متابولیسم اسیدهای آمینه ضروری است. با تسریع در سنتز چربی ، عملکرد پوست را به عنوان یک مانع طبیعی بهبود می بخشد. این ماده همچنین یک seborgulator طبیعی است ، علائم درماتیت سبورئیک ، اگزما و خشکی پوست را تسکین می دهد و به مبارزه با ریزش مو و تغییر رنگ زودرس مویرگی کمک می کند.

تیامین یا ویتامین B1 یک آنتی اکسیدان است که گردش خون را در پوست و پوست سر افزایش می دهد. این عمل باعث بهبود نفوذ خون و مایعات – و در نتیجه اکسیژن – در مناطق مختلف پوست و در فولیکول های مو می شود. به دلیل آن تیامین از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث رشد موهای جدید می شود و به پیشرفت قابل توجهی در مو می رسد که براق و براق به نظر می رسد.

پیریدوکسین یا ویتامین B6 ثابت کرده است که باعث کاهش تشکیل دی هیدروتستوسترون و تنظیم مقدار اضافی آن در ریشه مو می شود و بنابراین ریزش آن را محدود می کند و رشد آن را تحریک می کند. پوست های روغنی را متعادل می کند و ترشح غدد چربی را محدود می کند. با شوره سر و درماتیت سبورئیک مبارزه می کند. خارش و التهاب پوست را کاهش می دهد (اگزمای آتوپیک).

آهن به عنوان یک جز fundamental اساسی در بسیاری از پروتئین ها و آنزیم ها ، تأثیر مستقیمی بر روی موها دارد ، به طوری که معمولاً با افزایش آهن ، انواع خاصی از آلوپسی اصلاح می شود. علاوه بر این ، آهن برای تشکیل کراتین ، جز component اصلی پروتئین لایه های خارجی پوست و مو لازم است ، بنابراین بر ظاهر سالم پوست ، ناخن ها و موها تأثیر می گذارد.

مزو مو - مزو اسکالپ - BCN

مزو مو – مزو اسکالپ – BCN

آمپول مزوتراپی دور چشم ASIAN CENTELLA

محلول احیا کننده

این کوکتل موثر ترکیبی از سنتلا آسیا (gotu kola) ، fucus vesiculosus و hedera hélix (پیچک) برای بهبود گردش خون (به ویژه در مناطقی که سلولیت وجود دارد) ، پوست را تقویت کرده و بافت همبند را تحریک می کند.

نتیجه این کار ، آسیایی Centella Regenerative Solution است که یک روش درمانی همه در یک برای سلولیت ، جوان سازی پوست ، ریزش مو و علائم کشش است.

استفاده از Centella آسیایی در مدیریت شرایط پوستی یک سنت طولانی دارد و کاربردهای گسترده ای دارد:

در چندین مطالعه علمی Centella asiatica برای کمک به ترمیم زخم ثبت شده است. به نظر می رسد یکی از مکانیسم های اصلی عملکرد این گیاه تحریک تولید کلاژن نوع ۱ باشد. تری ترپن های Centella Asiatica و به ویژه اسید آسیایی ، بیوسنتز کلاژن و الاستین را تحریک می کنند و به بهبود ترمیم زخم با استفاده مجدد از لوله های داخلی و عادی سازی بافت همبند اطراف عروق کمک می کنند تا باعث بهبود تن دیواره ورید و کشش آن شود.

Centella توانایی افزایش یکپارچگی بافت همبند ، افزایش سطح آنتی اکسیدان در ترمیم زخم و بهبود نفوذپذیری مویرگها را دارد. Centella آسیایی به تقویت مویرگها و رگها کمک می کند و به گردش خون بهتر کمک می کند. این تشکیل الیاف را متوقف می کند که سلول های چربی را در سلولیت به دام می اندازد و انعطاف پذیری بافت همبند را بهبود می بخشد.

Centella آسیایی ، سنتز کلاژن را با انرژی بخشیدن به فیبروبلاست های پوستی تحریک می کند ، که منجر به تقویت دیواره رگ های خونی می شود.

Fucus قادر است اثرات التهابی را مهار کند. با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست خاصیت ضد پیری دارد و پلی ساکاریدهای آن آنتی اکسیدان های طبیعی هستند. تالوس fucus حاوی ید آلی است که مایعات موجود را از برخی قسمت های بدن به حرکت در می آورد ، گردش خون را تحریک کرده و سموم را دفع می کند. ادم یکی از عواملی است که باعث سلولیت می شود. بنابراین ، اصول فعالی که ادم را دوباره جذب می کنند ، برای درمان این بیماری بسیار مفید است.

ساپونین های پیچک فعالیت های ضد الاستاز و ضد هیالورونیداز را در شرایط خاص نشان داده اند که برای محافظت و درمان نارسایی ورید مفید هستند. عمل تحریک ساپونین های پیچک بر گردش خون توسط فلاونوئیدهای موجود در این گیاه تقویت می شود.

فعالیت اصلی منسوب به فلاونوئیدها این است که آنها به عنوان عوامل “فعال در رگ” عمل می کنند ، یعنی این که نفوذ پذیری را کاهش می دهند و مقاومت مویرگهای خون را افزایش می دهند. مخلوط ساپونین ها نیز اثرات ضد التهابی نشان داد.

آمپول مزو bcn

آمپول مزو bcn

 

 

کوکتل های مزوتراپی BCN اسپانیا

قیمت (تومان) سایز کشور سازنده مدل نام محصول
Vial ۱۰ ml Spain Adipo forte BCN
کوکتل لاغری
Vial ۵ml Spain Vitamin C BCN
روشن سازی و شفاف شدن پوست
Vials ۱۵۰۰ UI Spain Hyaluronidase BCN
جذب ژل
Vials ۵ ml Spain Scalp BCN
کوکتل مو
Vials ۵ ml Spain Melano BCN
ضدلک و جوانساز

 

آمپول های مزوتراپی BCN
قیمت (تومان) سایز کشور سازنده مدل نام محصول
Ampoules ۲ ml Spain Argireline BCN
شبه بوتاکس
Ampoules ۵ml Spain Artichoke Extract BCN
رفع سلولیت
Ampoules ۲ml Spain Biotin BCN
جوانسازی پوست و مو
Ampoules ۲ml Spain Caffeine BCN
افزایش رشد مو
Ampoules ۲ml Spain Centellasia BCN
افزایش گردش خون بیشتر دور چشم
Ampoules ۵ml Spain Dexpanthenol BCN
مناسب برای افزایش قطر مو
Ampoules ۵ml Spain DMAE BCN
مناسب برای لیفت و فرم دهی
Ampoules ۵ml Spain DMA+Silicor BCN
مناسب جهت لیفت قوی و افزایش گردش خون
Ampoules ۵ml Spain Ginkgo Biloba BCN
جوانسازی پوست و مو
Vials ۵ml Spain Glutathione BCN
شفاف سازی پوست
Ampoules ۲ml Spain Glycolic Acid BCN
لایه برداری
Vials ۵ml Spain Hyaluronic Acid BCN
آبرسان
Vials ۱۵۰۰ UI Spain Hyaluronidase BCN
جذب فیلر
Ampoules ۵ml Spain L-Carnitine BCN
لاغری
Ampoules ۵ml Spain Organic Silicon BCN
افزایش جذب دارو
Ampoules ۵ml Spain Phosphatidylcholine BCN
لاغری و شکستن سلول های چربی
Ampoules ۲ml Spain Rutin+Melilot BCN
رفع سلولیت و منافذ باز
Ampoules ۲ml Spain Sodium Pyruvate BCN
رفع سلولیت
Ampoules ۲ml Spain Trace Elements BCN
پوست و مو
Vial ۵ml Spain Vitamin C BCN
روشن سازی پوست
Ampoules ۲ml Spain Vitamin A BCN
دور چشم
Ampoules ۲ml Spain X-AND Liquid BCN
افزایش و تحریک به کلاژن سازی
Vials ۱۰ml Spain Phospha Vials BCN
لاغری
Ampoules ۲ml Spain Polyvitamin BCN
مناسب نیدلینگ و جوانسازی

 

 

Rate this page

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید