ژل آلیاکسین Aliaxin

فروش ژل آلیاکسین و مشاوره جهت خرید آلیاکسین را می توانید از مشاوران فروش آلیاکسین بخواهید. جهت مشاوره خرید ژل آلیاکسین می توانید متن زیر مطالعه نمایید.

 

جهت مشاوره خرید ژل آلیاکسین می توانید با کارشناسان فروش ژل آلیاکسین بصورت تلفنی در ارتباط باشید

۰۲۱۷۷۵۱۵۷۰۸

آلیاکسین با محوریت فناوری هیدرولیفت می باشد و با موفقیت کلاژن و کاهش اسید هیالورونیک را متوقف می کند تا ظاهر جوانی به نظر برسد. آلیاکسین از هیالورونیک اسید خالص برای ترمیم هیدراتاسیون و بهبود خاصیت ارتجاعی و تون ساخته شده است.

آلیاکسین فقط تولید کلاژن در پوست را تحریک نمی کند بلکه باعث انعطاف پذیری پوست و دیواره های کلاژن می شود. آلیاکسین خاصیت لیفت دارد که باعث جمع شدن پوست می شود. ماندگاری نتایج یک کیفیت قوی از آلیاکسین است که ۶ تا ۱۲ ماه به طول می انجامد.

مطالعات نشان می دهد که پوست بعد از تزریق آلیاکسین ۵۰٪ نرم تر و نرم تر باقی می ماند. آلیاکسین به منظور ایجاد جوانسازی طبیعی در زیر سطح پوست طراحی شده است.

آلیاکسین - Aliaxin - Aliaxin GP - FL - SR

نمایندگی ژل آلیاکسین Aliaxin ایران

محصولات ALIAXIN توسط کمپانی IBSA کشور ایتالیا تولید می شود. از جمله محصولات معروف این شرکت پروفایلو می باشد. نماینده محصولات ALIAXIN ایران یک شرکت است اما شرکت های متعددی توزیع محصولات را در ایران انجام می دهند. در صورتی که پزشک هستید و می خواهید خرید ژل آلیاکسین داشته باشید، می توانید با کارشناسان فروش آلیاکسین در گروه بازرگانی نیک تماس حاصل نمایید.

این کمپانی در بیش از ۹۰ کشور در ۵ قاره مختلف با ۱۷ قاره فعال است. شرکت های تابعه، در اروپا، چین و ایالات متحده و بیش از ۲۰۰۰ همکار در دفتر مرکزی، شرکت های تابعه و سایت های تولیدی از جمله افتخارات این شرکت است. سبد محصولات گسترده ای که ۱۰ حوزه درمانی را پوشش می دهد و این شرکت یکی از آنها است. کمپانی IBSA یکی بازیگران اصلی در سراسر جهان در زمینه پزشکی تولید مثل و یکی از رهبران تولید در محصولات مبتنی بر هیالورونیک اسید می باشد.

آلیاکسین چگونه ساخته شده است؟

فرایند تولید آلیاکسین به نحوی است که ژلی آماده تزریق است و بدون نیاز به اضافه کردن ماده ای یا دستکاری با درصد اتصال متقاطع کم (<10٪) و کم BDDE (<0.1ppm) کم ساخته می شود. همه اینها به لطف بهینه سازی خصوصیات ویسکوالاستیک ، محصول نهایی را ایمن تر و آسان تر می کند

الیاکسین زیر چشم  Aliaxin SR Global Performance – 2x1ml

یک پرکننده پوستی معتبر که کانتور زیرچشم را شکل می دهد و حجم را بازیابی می کند.

“S” و “R” در Aliaxin SR مخفف Shape & Restore است و این دقیقاً همان کاری است که این پرکننده درجه یک بافت نرم ساخته شده است. هنگامی که در زیر پوست ، در درم متوسط ​​یا عمیق تزریق می شود ، دارای یک تغییر شکل قوی است که به سرعت خطوط صورت را بهبود می بخشد و مشخص می کند. از آنجا که HA در ترکیب این پرفروش ترین محلول جوانسازی لوازم آرایشی مراحل پیشرفته ای را برای پیوند متقابل طی کرده است ، میزان مهاجرت ژل کمتری نسبت به معمول دارد. بنابراین ، استفاده از آن در هنگام کانتورینگ خط فک ، بازسازی پوست و غیره هرگز نتواند نتایج ضد پیری با دوام را در اختیار بیماران قرار دهد.

خاصیت ارتجاعی ، استحکام و مقوی بودن پوست را افزایش می دهد

نگرانی های زیبایی را در یک سوم وسط و پایین صورت اصلاح می کند

خطوط صورت را مشخص می کند

حجم صورت بیماران را افزایش می دهد تا جلوه افتادگی و چین و چروک بیشتری داشته باشد

Aliaxin SR حاوی دو نوع اسید هیالورونیک است

این پرکننده نوآورانه پوست دارای دو سرنگ ۱ میلی لیتری است و حاوی ۲۲٫۵ میلی گرم در میلی لیتر HA متصل به هم و حدود ۲٫۵ میلی لیتر در میلی گرم اسید هیالورونیک طبیعی است. هر دوی این اجزای محصول ۱۰۰٪ از نظر بیولوژیکی سازگار هستند اما وجود HA طبیعی به طور قابل توجهی تخریب آن ماده را کند می کند و نتایج جوانسازی پوست را برای مدت بیشتری حفظ می کند.

آلیاکسین خط خنده و لب Aliaxin GP Global Performance – 2x1ml

آلیاکسین GP ایده آل برای درمان نقایص رایج زیبایی مانند:

چین و چروک های گلابار

چین های بینی

خطوط ماریونت

افزایش حجم در مناطق گونه و چانه

ماندگاری آلیاکسین GP در بافت از ویژگی های خاص این فرمولاسیون است و قادر به تضمین یک عمل طولانی مدت و یک اثر لیفت کنندگی مناسب برای چین و چروک ها است. این ویژگی با تغییر درجه اتصال متقابل ترکیبی از اسیدهای هیالورونیک ، با وزن مولکولی متوسط و زیاد حاصل می شود.

ALIAXIN  GP برای درمان چروک های موضعی و افزایش حجم موضعی آن قسمت هایی از صورت که ماهیت زاویه دار آن را نشان می دهد ایده آل است.

این ژل دارای ویسکوزیته و انعطاف پذیری عالی برای درمان های داخل بدن کاربر پسند است که به خوبی توسط بیماران تحمل می شود.

آلیاکسین زیرچشم Aliaxin SR Shape & Restore – 2x1ml

ایده آل برای ترمیم پوست است. دوباره پر کردن چهره ، با یک کانتور طبیعی و به خوبی تعریف شده است. باعث افزایش رنگ ، استحکام و کشش پوست می شود.

ویژگی های ژل اسید هیالورونیک در فرمولاسیون آلیاکسین SR استفاده از آن را در درمان هایی تعریف می کند که هدف اصلی زیبایی شناختی آن ، ترمیم تعادل هماهنگ صورت است. بنابراین برای ترمیم پوست ، جایی که کلمات کلیدی مشخصات ، کانتور و تقارن هستند ، ایده آل است.

روان بودن آلیاکسین SR باعث می شود تا انتشار یکنواخت در بافت ، برای یک روش درمانی برای مناطق افتاده پوست صورت مناسب است. نتایج تزریق آلیاکسین SR حاصل از اثر هم افزایی ژل ، مقابله با سستی پوست ، با توانایی تحریک و فعال سازی فرآیندهای تجدید ساختار زیستی و تولید کلاژن جدید است. بنابراین تزریق آلیاکسین SR صورت را با ثبات تر و ماندگار تر می کند. وجود اسید هیالورونیک طبیعی نیز با افزایش طولانی مدت در هیدراتاسیون عمیق باعث تقویت اثر ترمیم کننده می شود و باعث می شود پوست حتی طبیعی تر و صاف تر به نظر برسد.

آلیاکسین گونه ، چانه و زاویه سازی Aliaxin EV Essential Volume – 2x1ml

از آلیاکسین  EV برای چین های پوستی و زخم های آکنه استفاده می شود. آلیاکسین  EV برای نواحی صورت مورد نیاز غنی سازی بافت صورت از طریق رشد بافت های نرم (گونه ها ، چانه ، گونه ها) استفاده می شود. نتیجه تزریق آلیاکسین  EV بستگی به نوع پوست و ماهیت ناقص بودن آن دارد: هرچه نقص و عیوب کمتر مشهود باشد ، نتیجه بهتر خواهد بود.

آلیاکسین  EV راه حلی برای جوان سازی جهانی ، تقویت زیبایی طبیعی ، ارائه نتایج زیبایی شناختی حرفه ای است. محصول آلیاکسین  EV شکل طبیعی ، پر و تقارن چهره را مجدداً تکمیل می کند ، پوست را بازیابی می کند ، خاصیت ارتجاعی را افزایش داده و هیدراتاسیون را حفظ می کند. این نتایج زیبایی و درمانی است که آلیاکسین  EV تضمین می کند.

آلیاکسین  EV دارای یک اثر لیفت طبیعی ، همراه با عمل بیولوژیکی ، باعث تحریک بازسازی ساختارهای کلاژن درم می شود.

Aliaxin FL Firm Lips – 2x1ml

ژل لب آلیاکسین FL Firm

آلیاکسین FL  جهت رفع افتادگی اطراف لبها و چین و چروک های پیرامون با یک کانتور متعادل است و باعث زیبایی طبیعی و جوانی می شود.

آلیاکسین FL  دارای ویسکوزیته ایده آل برای درمان ناحیه لب است. توانایی انتشار ژل در غشای مخاطی به طور همگن نتیجه زیبایی شناختی را که قادر به بازسازی لب ها است تضمین می کند. آلیاکسین FL نرم و اثر مرطوب کننده است.

الیاکسین ( ایتالیا)
قیمت (تومان) سایز کشور سازنده مدل نام محصول
۲×۱ ml Italy SR Aliaxin
مناسب تزریق زیر چشم
۲×۱ ml Italy GP Aliaxin
مناسب تزریق لب و خط خنده
۲×۱ ml Italy EV Aliaxin
مناسب تزریق گونه ، چانه و زاویه سازی

 

خلاصه تکمیلی در مورد الیاکسین

آلیاکسین، مجموعه ای کامل از فیلرهای داخل پوستی حاوی هیالورونیک اسید خالص است. در تولید این محصول، از هیالورونیک اسید حیوانی استفاده نمی شود و مواد تشکیل دهنده آن کاملا طبیعی هستند.

فناوری ساخت برند آلیاکسین بسیار منحصر به فرد است؛ در این فناوری، دو مولکول هیالورونیک اسید با وزن مولکولی سبک و سنگین با یکدیگر ادغام شده اند و در غالب یک محصول واحد در دسترس قرار می گیرند.

این فیلر در واقع یک درمان غیر تهاجمی و ابتکاری است که علاوه بر تحریک و تولید کلاژن سازی؛ برای آبرسانی، حجم دهی، لیفتینگ و کانتورینگ طبیعی صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

هر ناحیه از صورت، نیاز به درمان اختصاصی و منحصر به فردی دارد؛ کمپانی IBSA سوئیس؛ چهار ترکیب و فرمولاسیون مختلف، با استفاده از وزن های مولکولی مختلف، با خواص ویسکوالاستیسیته خاص را در یک خط محصول کامل برای درمان همزمان ۱۲ ناحیه از صورت ارائه داده است.

انسجام بافتی این چهار نوع محصول بسیار بالاست و بافت ژل همگن و فاقد پارتیکل است و هیچ گونه اثر برجستگی و گلوله شدن ژل در زیر بافت به وجود نمی آید. حجم هر چهار نوع دو سی سی می باشد اما به طور کلی حجم مورد نیاز برای تزریق، باتوجه به تشخیص پزشک، ناحیه تزریق و بافت پوست تعیین می شود. این چهار نوع شامل:

آلیاکسین SR: مختص بازیابی حجم از دست رفته زیرچشم، شقیقه ها، خطوط پیشانی و گردن.

آلیاکسین GP: مختص حجم دهی به لب، پرکردن خط خنده.

آلیاکسین EV: مختص کانتورنیگ و ایجاد تقارن در صورت، اصلاح فرم فک، زاویه سازی، حجم دهی به گونه.

آلیاکسین FL: مختص حجم دهی به لب، رفع افتادگی اطراف لب.

نتیجه تزریق آلیاکسین و میزان ماندگاری آن، به نوع پوست و بافت پوست بستگی دارد اما به طور کلی بین ۸ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد و در طی این مدت به طور کامل در داخل پوست تجزیه می شود و در نهایت هیچ اثری از ژل باقی نمی ماند.

قبل از تزریق این محصول نیاز به انجام هیچ تست حساسیتی نیست اما افرادی که دارای حساسیت شناخته شده به هیالورونیک اسید هستند و همینطور خانم های باردار و شیرده نباید این ژل را تزریق کنند.

این محصول کاملا ایمن هست و عوارض جانبی گزارش شده آن صرفا شامل قرمزی، تورم، درد، خارش، تغییر رنگ یا حساسیت به لمس می شود؛ البته داشتن چنین عوارضی تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق کاملا طبیعی است اما پس از گذشت این بازه زمانی و رفع نشدن موارد فوق ذکر باید به پزشک مراجعه شود.


ژل پرفکتا    |  ژل لب رووفیل   |   ژل eptq    |   ژل آیدیا    |    ژل نورامیس    |    ژل پروفایلو      |     ژل لب پرنسس

 

 

فیلم آماده کردن ژل الیاکسین برای تزریق

4.9/5 - (25 امتیاز)

6 دیدگاه ها

  1. فرناز مظفریان گفت:

    سلام
    من بدن خیلی خیلی حساسی دارم. واقعا ژل الیاکسین کیفیت بالایی داره و عارضه برای زیرچشم نمیده؟

    • درود بر شما
      بله ژل الیاکسین مدل sr یکی از ایمن ترین فیلرهای اروپایی در بازار ایران می باشد. این محصول کلیه تاییدیه های مربوط به وزارت بهداشت امریکا و ایران را نیز دارد.

  2. .سمیرا گفت:

    آین درسته که الیاکسین بهترین ژل را برای زیر چشم داره۱

  3. ناشناس گفت:

    سلام
    ژل الیاکسین بهتره یا استایلج؟
    پارسال استایلج به زیر چشم تزریق داشتم، الان میتونم الیاکسین تزریق کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید