مزوتراپی غبغب ، کوکتل مزوتراپی غبغب بهمراه آموزش مزوتراپی غبغب

Liquidimplant - لیکویید ایمپلنت
ژل فیلر لیکویید ایمپلنت Liquidimplant
سپتامبر 30, 2019
ژل الراویه - الراویه - elravie
ژل فیلر الراویه ELRAVIE
اکتبر 5, 2019

مزوتراپی غبغب ، کوکتل مزوتراپی غبغب بهمراه آموزش مزوتراپی غبغب

آمپول مزوتراپی غبغب - کوکتل مزوتراپی غبغب - مزوتراپی غبغب - BSK12 REDUPRO

یکی از متدهای درمانی نوینی که این روزها جهت برطرف کردن و رفع غبغب به کار گرفته می شود متد مزوتراپی غبغب می باشد. آمپول مزوتراپی غبغب و بهترین کوکتل مزوتراپی غبغب حرفه ای برای مزوتراپی غبغب وجود دارد.

مقدمه بهترین مزوتراپی غبغب

غبغب در اثر تجمع چربی زائد و افتادگی و شل شدن پوست در زیر چانه به وجود می آید. عواملی نظیر وراثت ، افزایش سن و پیری و اضافه وزن زیاد از جمله فاکتورهای به وجود آورنده غبغب به حساب می آیند.

غبغب چه ژنتیکی باشد و چه چربی های اضافی که در مقابل ورزش و رژیم غذایی و لاغری پایدار و ثابت است . با استفاده از تکنیک ها و شیوه های درمانی مختلفی می توان آن را برطرف و رفع ساخت.

مزو غبغب من جمله شیوه های درمانی غیرتهاجمی و سرپایی می باشد. که با جزئی ترین عوارض جانبی و کوتاه ترین دوره نقاهت و استراحت قادر است این مشکل را رفع سازد تا بیمار به مقصود مورد نظر خود یعنی چانه صاف و خوش تراش دست یابد.

آموزش روش انجام مزوتراپی غبغب

از بین بردن غبغب با استفاده از شیوه درمانی مزوتراپی تکنیکی ایمن و بدون جراحی و برش می باشد که با گذشت زمان ، چانه و گردن فرد را صاف و یکدست خواهد کرد. مقصود از مزوتراپی غبغب ، از بین بردن بافت چربی اضافی جمع شده زیر پوستی این قسمت است.

در مزوتراپی از سرنگ ها و سوزن های بسیار ظریف و کوچک به کار گرفته می شود . تزریق به سطوح میانی پوست و در عمق ۱ تا ۴ میلی متری پوست صورت پذیرد. این عمل می بایست در طی چندین جلسه درمانی اجرا و تکرار گردد تا اندک اندک بافت و سلول های چربی تجزیه و شکسته شده و به وسیله کبد و کلیه از بدن دفع شود.

ترکیبات بهترین مزوتراپی غبغب به وسیله سوزن های مخصوص مزوتراپی به غبغب تزریق می گردد. اینها شامل دربردارنده ی ویتامین های مختلف ، آنزیم ها و ماده ی فسفاتیدیل کولین می باشد. این ماده یک لیسیتین طبیعی بوده که از گیاه سویا گرفته شده و در بردارنده ی دو اسید چرب غیر اشباع می باشد. این ماده به صورت طبیعی در بدن یافت می شود . ولی نمونه حاضر در بدن دربردارنده ی اسید چرب اشباع شده می باشد.

پزشک متخصص جهت تزریق فسفاتیدیل کولین احتیاج به یک حلال دارد؛ بدین مقصود حلال اسید دئوکسیکولیک به کار گرفته می شود. هنگامی که این ترکیب به سلول ها و بافت چربی نواحی غبغب تزریق می گردد ، بافت چربی و غشا سلولی آن سفت و متورم شده و به تدریج تجزیه و خرد خواهد شد. چربی های بسیار ریز و مایع شده به دی اکسید کربن و آب تغییر می یابند و با کمک کبد و کلیه به صورت طبیعی از بدن دفع می شوند.

در طی انجام مزوتراپی امکان دارد قسمت مورد نظر برای پیشگیری از درد جزئی با کرم های بی حس کننده بی حس شود. انجام مزوتراپی غبغب تقریباً ۳۰ دقیقه تا یک ساعت زمان می برد و اثرات قابل توجه آن نزدیک به یک ماه بعد از شروع درمان ظاهر خواهد شد.

پروسترولین PROSTROLANE INNER-B

پروسترولین PROSTROLANE INNER-B

فیلم آموزش مزوتراپی غبغب نیز در بالای صفحه مشاهده کنید.

بهترین مارک مزوتراپی غبغب

مارک بهترین مزوتراپی غبغب به ترتیب کیفیت عبارتند از :

مزوژل پروسترولین Prostrolane InnerB

مزو غبغب رویتاکر Cellucare

مزو غبغب فیوژن Fusion XBC

مزوتراپی غبغب بایواسکین Bioskin Redupro

مزو غبغب ام سی کازمتیکس Mc cosmetics 

مزوتراپی BCN Adipo forte

در پایین به توضیح مختصری از این محصولات مزوتراپی می پردازیم.

بهترین مارک مزوتراپی غبغب در لیست مزوژل لاغری پروسترولین اینربی

اندازه بافت چربی کاهش می یابد بدون ایجاد نکروز سلول‌های چربی، که باعث محدود شدن عوارض جانبی بر روی پوست نسبت به محصولات لیپولیتیک دیگر می شود. این محصول با یک تزریق واحد به پوست، می تواند تأثیر لیپولیتیک مداوم و موثری برای مدت ۲ هفته داشته باشد.

ترکیبات درمانی به آرامی تهیه شده اند که احساس درد را به حداقل می رسانند. لاغری غبغب را برای صورت و بدن بیماران و پزشکانی که از سوزن برای انجام تزریق ها استفاده می کنند، فراهم می کنند. این محصول یک فیلر است که همزمان فرآیند لیپولیز را تسریع می کند و لیپوژنز را به شدت تنظیم می کند. این محصول یک راه حل برای چربی های تجمعی است و برای غبغب ، شکم، باسن و پشت ران مناسب نمی باشد.

ترکیب بهترین مزو غبغب پروسترولین : Prostrolane Inner B شامل: PBS (فسفات بافرشده سایلنت). سدیم هیالورونات (۰٫۷%). مجموعه پپتیدی (نوناپپتید-۳۲، پنتاپپتید-۴۳، ترایپپتید-۴۱، اکتاپپتید-۱۱). Prostrolane Inner B به دلیل پپتیدهای لیپولیتیک با رهایی مستدام خود به عنوان یک نوآوری واقعی شناخته می شود.

اطلاعات این محصول : مزوژل پروسترولین

بهترین مارک مزوتراپی غبغب در لیست مزو رویتاکر سلوکر غبغب 

CelluCare یک کوکتل درمانی است که برای مقابله با سلولیت حتی در حالت های پیچیده ترین طراحی شده است. این کوکتل شامل اسید هیالورونیک، کافئین و میکرو عناصر است که در کاهش ذخایر چربی زیرپوستی و ظاهر پوست نارنجی و همچنین تصحیح اندام تأثیرگذار هستند.

در این روش، مواد مخصوص به نقاط یا مناطق مورد تأثیر سلولیت با بافت چربی اضافی قابل مشاهده در بدن تزریق می شود.

استفاده از CelluCare برای مناطق معمول ظاهر سلولیت مانند شکم، ران، باسن، بازوها، غبغب و حتی بقیه صورت توصیه می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد این محصول : مزو رویتاکر

بهترین مارک مزوتراپی غبغب در لیست مزو فیوژن لاغری غبغب

بهترین مارک مزوتراپی غبغب در لیست F-XBC یک درمان مزوتراپی برای لاغری، کاهش سلولیت و فعال سازی لیپولیزیس (تجزیه چربی) است. این درمان نهایی برای دستیابی به بدنی ایده آل است.

هر ویال حاوی تنها مواد فعال خالص است، بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده یا شیمیایی دیگری. این محصول بر روی مکانیزم‌های مختلفی اثر می گذارد تا سلولیت (ظاهر پوست نارنجی) را کاهش دهد. لیپولیزیس (تجزیه چربی) را فعال سازی کند، مایعات را تخلیه کرده و برای بهترین نتایج لاغری شکل دهنده بازدهی کند.

تنها با اثر گذاری بر این تمام فرآیندهای زیستی، می‌توان به نتایج موفقیت آمیزی در موارد خاصی مانند سلولیت، لیپولیز و لاغری دست یافت. هیدرولیزان هیالورونید، عصاره کنجدی و عصاره گینکو بیلوبا، مایعات تجمعی حاوی سموم را که به حجم و کاهش احساس پاهای سنگین منجر می‌شوند، از بین می برند.

لیپازه وکتوریزه، سیلیکون آلیکا و کافئین، آدیپوسیت ها را تحریک می‌کنند تا چربی را آزاد کنند. در حالی که ال-کارنیتین سلول‌ها را تحریک می کند تا اسیدهای چربی آزادشده را سوزانند. و برای کامل کردن فرآیند، ملیتوتوس عروق خونی را تقویت می کند تا از تجمع سلولیت جدید جلوگیری کند. در حالی که عصاره هیدروکوتیل پوست را تقویت می کند تا از افتادگی ناشی از کاهش حجم جلوگیری کند.

مواد موثره : کافئین ، کارنیتین ، تائورین ، لیپاز وکتوریزه ، هیدرولیزان هیالورونید ، کومارین ، عصاره کنجد ، عصاره گینکو

مزوتراپی غبغب بایواسکین Bioskin Redupro

REDUPRO یک درمان موثر برای سلولیت و کاهش چربی محلی است. این محلول استریل، فرآیند لیپولیز را تسریع می‌دهد و به بیواستیمولاسیون الیاف کلاژن و الاستین کمک می کند. با تشویق میکروسیرکولیشن به دلیل ترکیبی از ال-کارنیتین، سیلانول آلی و عصاره آسیاتیک اسپارک.

این محلول ممکن است به تسریع لیپولیز و بیواستیمولاسیون الیاف کلاژن و الاستین، با تشویق میکروسیرکولیشن به دلیل ترکیب ال-کارنیتین، سیلانول آلی، کافئین و سنتلا آسیاتیک کمک کند.

کمک به کاهش ظاهر سلولیت. تسریع متابولیسم چربی. بهبود رنگ و بافت پوست.

این محلول ترکیبی از مواد معتبر لیپولیتیک و تقویت‌کننده پوست را شامل می شود:

ال-کارنیتین گروه های اسیل بلند از اسیدهای چربی را از اسیدهای چربی به ماتریس میتوکندری می‌انتقال دهد. بر این است که بتوانند از طریق بیتا-اکسیدیشن به استفاده پذیری انرژی از طریق چرخه اسید سیتریک تجزیه شوند.

سیلانول آلی فیبروبلاست ها را تحریک کرده و ترکیب کلاژن و الاستین را تشویق می کند.

بهترین مزوتراپی لاغری حاوی سنتلا آسیاتیک (گوتو کولا) فواید گسترده ای شامل آنتی اکسیدان، تحریک لیپولیز، تقویت درآورد لنفاوی، حفاظت از کاپیلری و عروق خونی، تقویت تولید کلاژن و اقدام تقویت کننده پوست دارد.

کافئین باعث افزایش غلظت درون سلولی سیکلیک آمپ (ادنوزین اسید مونوفسفاتی سیکلیک) می شود. در نتیجه تأثیرات فوری در متابولیسم چربی بافه چربی داخلی و در نتیجه افزایش میزان آمپ سیکلیک دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد بایواسکین : مزوتراپی بایواسکین

مزوتراپی BCN Adipo forte

محصولی به منظور کاهش تجمعات چربی محلی در تراکم بدن، چین و چروک شکم، بازوهای بالا، ران‌ها، باسن، زانوها و صورت طراحی شده است. همچنین می توان از آن برای تخلیه لیپوماها و اصلاحات لیپوساکشن استفاده کرد.

فسفاتیدیل‌کولین چربی‌های مخزن شده در چربی سلول ها یا سلول های چربی متشکل در ادهوپوسیت‌ها حل می‌کند. و همچنین اجازه می دهد که تجمعات محلی کاهش یابند. اسید دیوکسیکولیک برای کاهش چربی محلی استفاده می شود. ال-کارنیتین چربی را از این توده ها منتقل می کند و آن را برای متابولیسم قابل سوزاندن می کند. سیلیکای آلی پوست را مرطوب نگه می دارد، آن را تقویت کرده و بافت اتصالی را تقویت می کند و از ایجاد افتادگی پوست ناشی از افت حجم جلوگیری می کند.

این محصول برای افرادی که وزن نرمال یا کمی بیشتری دارند. اما مناطق محلی چربی دارند و برای افرادی که می خواهند نتایج درمان کاهش چربی را بهینه کنند و حفظ کنند، توصیه می شود.

مواد موثره : کارنیتین ، فسفاتیدیل‌کولین ، اسید دیوکسیکولیک ، ال-کارنیتین ، سیلیکای آلی

ال-کارنیتین چربی ها را از مخازن ذخیره شده‌اش منتقل می کند و آنها را برای متابولیسم قابل سوزاندن می کند.

سیلیکای آلی پوست را مرطوب نگه می دارد، آن را تقویت می کند و بافت پوستی را تقویت می کند. همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده و از شتاب دهنده پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

اسید دیوکسیکولیک برای کاهش چربی محلی استفاده می‌شود. این توصیه برای افرادی که وزن نرمال خود را دارند یا کمی بیشتر هستند و چربی محلی دارند مناسب است.

ترکیبات: آب، کارنیتین، فسفاتیدیل‌کولین، دئوکسیکولات سدیم، بنزیل الکل، هیدروکسید سدیم، سیلانتریول، بنزوات سدیم، سوربات پتاسیم.

اطلاعات محصولات مزوتراپی BCN

تعداد جلسات بهترین مزوتراپی غبغب

تعداد جلسات مزوتراپی غبغب ؛ در اوایل کوکتل مزوتراپی غبغب ، فرد می بایست در ۸ هفته نخست ، به صورت منظم و متوالی عمل تزریق را تکرار نماید. پس از آن بیمار می بایست هر ۳ ماه یکبار به مدت یک سال جلسات درمانی را دنبال و تکرار نماید تا هنگامی که نتایج و اثرات مزوتراپی غبغب ثابت گردد.

به طور کلی می توان گفت به صورت میانگین ۵ جلسه درمانی جهت رفع غبغب مورد نیاز خواهد بود. ولی در شماری از بیماران با توجه به شرایط و حجم غبغب به تعداد جلسات درمانی زیادتری جهت رفع غبغب نیاز است.

کوکتل مزوتراپی لاغری Revitacare

کوکتل مزوتراپی لاغری Revitacare

میزان ماندگاری نتایج مزوتراپی غبغب

میزان ماندگاری مزوتراپی غبغب . ماندگاری اثرات مزو غبغب پس از یک سال تکرار و مراقبت ، تا حد زیادی طولانی مدت خواهد بود. ولی این دوام و ثبات به فاکتورهایی نظیر ورزش و فعالیت جسمی ، رژیم و برنامه غذایی ، سبک زندگی و بدن بیمار وابسته خواهد بود.

عوارض جانبی بهترین مزوتراپی غبغب

عوارض جانبی مزوتراپی غبغب . در برخی از بیماران عوارض جانبی و موقتی نظیر درد ، عفونت ، تهوع ، خارش ، کبودی ، تورم ، قرمزی پوست ، زخم و حساسیت دارویی ممکن است ظاهر شود . اغلب ظرف ۷۲ ساعت برطرف خواهند شد. در صورت تداوم این علائم حتماً به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

آمپول مزوتراپی غبغب - کوکتل مزوتراپی غبغب - مزوتراپی غبغب - BSK12 REDUPRO

 

 

موضوعات مرتبط :

آموزش مزوتراپی لاغری | ساخت کوکتل مزوتراپی لاغری

بهترین کوکتل مزو مو به همراه آموزش مزوتراپی مو

لاغری موضعی با مزوتراپی

مزو رویتاکر

4.7/5 - (3 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

7 دیدگاه ها

  1. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  2. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  3. س گفت:

    خودمونم میتونیم آمپولشو بگیریم خونه بزنیم؟

  4. مهسا گفت:

    سلام از هیالاز انگلیسی هم میشه برای رفع غبغب استفاده کرد؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید