بهترین برند مزوژل – مشاوره خرید بهترین مزوژل

بهترین برند مزوژل – مشاوره خرید بهترین مزوژل موضوع این مطلب آموزشی در مورد انواع مزوژل ها می باشد. اگر می خواهید از یک مرکز مستقل در مورد فروش بهترین برند مزوژل سوال بفرمایید ، کارشناسان بازرگانی نیکطب شما را راهنمایی می کنند.

مزوژل چیست؟

مزوژل همان بوستر یا جوانساز است. این گروه محصول تنها در ایران با نام مزوژل شناخته می شود. شرکت های تولید کننده این محصول را با عنوان BOOSTER معرفی می کنند.

مزوژل یک روش جوانسازی سالم و البته ایمن است. جوانسازی با مزوژل جدیدترین نوع مبارزه با علائم پیری محسوب می شود. بهترین مزوژل دارای موادی مانند هیالورونیک اسید ، آنتی اکسیدان ، مواد معدنی و ویتامین ها است. اصلی ترین ماده موجود در مزوژل هیالورونیک اسید است. تزریق بهترین مزوژل باعث از بین رفتن چروک های روی پوست می شود.

همیچنین می توان گفت این محصولات جوانسازی یا بوستر گوناگون هستند و با مارک های مختلف وارد بازار می شوند. استفاده از بهترین مزوژل در جوانسازی پوست تاثیر فراوانی دارد. حالا که با مفهوم مزوژل آشنا شدید بهترین مارک های مزوژل کدامند؟ بهترین محصولات بوستر یا جوانساز یا مزوژل معرفی می کنیم تا بدانید که هر کدام برای چه کاری و چه نواحی مورد استفاده قرار می گیرند.

بهترین برند مزوژلکاربرد مزوژل یا بوستر

  • چروک های ریز پوستی را پر می کند.
  • از بین بردن خطوط دور دهان ، دور چشم و خط اخم
  • ارتجاعی نمودن پوست گردن ، دست و نواحی سینه
  • ترمیم پوستی که دچار سلولیت شده
  • ترمیم قوز بینی
  • برطرف کردن لکه های تیره که در قسمتهای مختلف بدن هستند
  • برطرف کردن جای جوش
  • آبرسانی پوست و جوانی دوباره
  • برطرف کردن تیرگی اطرف چشم
  • جوانسازی و روشنی پوست

بهترین مارک های مزوژل یا جوانساز کدام اند:

جوانساز پروفایلو

مزوژل جالپرو

مزوژل پروسترولین 

جوانساز بلامین

مزوژل پروایج

 

مزوژل پروفایلو - profhilo

مزوژل پروفایلو – profhilo

بهترین مارک مزوژل ؛ پروفایلو Profhilo

پروفایلو نخستین مزوژل هیالورونیک اسید پایدار است. از عناصر شیمیایی و موادی مثل بی دی دی ای در ساختار پیوندهای شیمیایی این مزوژل استفاده شده است. پروفایلو محصولی است که خطر ندارد و بسیار کارآمد و دارای ماندگاری عالی است. در جلوگیری از پیری پوست و کارهای زیبایی و همچنین در جوانسازی پوست استفاده می گردد.

پروفایلو برای حجم دادن مورد استفاده قرار نمی گیرد. افرادی که نیاز به برجسته کردن و حجم سازی صورت دارند بایستی از ترکیب ژل هایی که قابلیت حجم دادن دارند با پروفایلو  به شکل همزمان استفاده کنند. مزوژل پروفایلو که دارای فرمولاسیونی نوین است که از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی زیاد و وزن مولکولی کم ساخته شده است.

اثر هیالورونیک اسید با وزن مولکولی کم بر لایه هایی از پوست که در قسمت درم هستند قرار می گیرد و سبب آبرسانی می شود. هیالورونیک اسید با وزن مولکولی زیاد موجب کشیدگی و لیفت پوست به شکل همزمان می شود.

به طور کلی پروفایلو موجب کاهش اثرات پیری پوستی ناشی از زیاد شدن سن می شود. پروفایلو بعنوان بهترین مزوژل موجب سفت شدن و منعطف شدن پوست می گردد. همچنین چروک های پوستی که ممکن است شدید و ظریف باشند را هم رفع می کند.

جهت کسب اطلاعات پروفایلو مراجعه نمایید.

جالپرو ؛ دومین برند از میان بهترین مزوژل های موجود در ایران

مزوژل جالوپرو که ساخت کشور ایتالیا است. از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و پر فروش تر نسبت به مزوژل های دیگر است.

از مزایای جوانساز جالپرو می توان به آبرسانی پوست به صورت خیلی قوی اشاره کرد. همینطور از روند پیری پوست جلوگیری می کند. همچنین از پوستی که در مقابل آفتاب آسیب دیده را ترمیم می کند. از این مزوژل در نواحی مانند اطرف چشم و گردن و همینطور شکم و ران مورد استفاده قرار می گیرد.

جالوپرو دارای سه مدل سوپر هایدرو، کلاسیک و HMW  است.

جالپرو - jalupro - خرید جالپرو - فروش جالپرو

مزوژل جالپرو – jalupro

مدل کلاسیک

این مدل از جالوپرو برای برطرف کردن خطوط های زیر استفاده می شود. همینطور آبرسانی به پوست از ویژگی های این جالپرو است. این مزوژل برای سنین پایین تر که قصد دارند از یک جوانساز در سنین پایین تر از ۴۰ سال استفاده کنند، توصیه شده است.

جهت کسب اطلاعات جالپرو مراجعه نمایید.

مدل HMW

جالپرو مدل HMW پرطرفدارترین مزوژل های موجود در بازار است که در جهت رفع خطوط پوستی عمیق بکار می روند. تفاوتی که این مدل با مدل جالپرو کلاسیک دارد این است که این مدل بیشتر برای افراد بالای ۴۰ سال بکار می رود و غلظت آن در برابر مدل کلاسیک بیشتر است. همچنین افرادی که خستگی در پوست دارند و یا دوره ای به پوست خود رسیدگی نکرده اند، این مزوژل توصیه می شود.

ویژگی های مدل HMW

برطرف کردن چین و چروک های پوستی

لیفت پوست

آبرسانی پوست و کلاژن سازی

دارای هیالورونیک اسید و آمینه اسید

از این محصول می توان برای افرادی که دارای استرچ مارک هستند و افراد با نشانه های پیری زود رس استفاده می شود.

جالپرو سوپر هیدرو یا سوپر هایدرو

این محصول شرکت جالوپرو یکی از قوی ترین محصولات جوانسازی می باشد. کیفیت جالپرو سوپر هیدرو با پروفایلو برابری می کند و دارای جونسازی بسیاری بالایی می باشد.

جالوپرو سوپر هایدرو توسط شرکت بیوتکنولوژی معروف Professional Derma ساخته شده است. جالوپرو سوپر هایدرو یک مزوژل با قدرت جوانسازی زیاد است که جهت بازگرداندن جوانی به پوست طراحی شده است.

فرموله شده با یک روش دقیق از هیالورونیک اسید، آمینو اسیدها و پپتیدها می باشد. جالوپرو سوپر هیدرو برای نوسازی پوست در سطح عمقی به منظور داشتن پوست مرطوب و تازه تر فرموله شده است.

جالپرو سوپرهایدرو به سرعت کلاژنسازی را تقویت می کند. علاوه بر فواید جوانسازی تزریقی، جالوپرو سوپرهیدرو یک درمان چند منظوره است که می تواند برای بازسازی چهره، گردن، دکولته و دستها مورد استفاده قرار گیرد. برخی پزشکان معتقدند که پس از پروفایلو ، این محصول جالوپرو بهترین مارک مزوژل می باشد.

جالوپرو سوپر هایدرو super hydro jalupro - سوپر هیدرو

جالوپرو سوپر هایدرو super hydro jalupro

پروسترولین ؛ بهترین مزوژل کره جنوبی

پروسترولین یک ژل است که به منظور مزوتراپی استفاده می شود و محصول کشور کره جنوبی است. با بهره گیری از فناوری جدید پپتید جهت جلوگیری از پیری پوست و درخشندگی و همینطور روشنی صور و بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

پروسترولین PROSTROLANE NATURAL B

مزوژل پروسترولین PROSTROLANE NATURAL B

پروسترولین نچرال بی

نچرال بی را می توان یک مزوژل گفت که در قسمت عمیق از پوست تزریق می شود. همچنین برای برطرف کردن چروک های دور چشم، گردن و دهان مورد استفاده قرار می گیرد.

می توان گفت برای تمام قسمت های صورت امکان استفاده دارد. این برند برای اینکه پوست احیا شود از فناوری Novel Peptide استفاده کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این محصول داراست این است که بعد از تزریق در ناحیه پخش  نمی شود و در مدت دو هفته اثر خود را نمایان می کند.

ویژگی های نچرال بی را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرم نچرال بهد از تزریق

پوست را احیا می کند

پوست های چروکیده را بازسازی می کند

پپتید برای بازسازی پوست دارد

ماندگاری مزوژل می تواند در مدت ۶ الی ۹ ماه متفاوت باشد و بعد از این مدت نیاز به ترمیم مجدد دارد. زیر نظر پزشک متخصص باید تمدید انجام گیرد.

جهت کسب اطلاعات پروسترولین مراجعه نمایید.

 

بلامین ، بوستر دیگری در لیست بهترین مزوژل

مزوژل بلامین محصول کشور آمریکا می باشد که  برای درمان چروک های پوستی و همچنین برای پوست هایی که خشک هستند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توان برای آبرسانی پوست هم از این محصول استفاده کرد. نواحی تزریق بلامین را می توان درم میانی صورت، گردن، دست و دکلته دانست.

از مزایای این ژل می توانیم به سفتی پوست و کاهش منافذ روی پوست و همچنین به کاهش جای جوش و آکنه اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بلامین مراجعه نمایید.

مزوژل بلامین - bellamine

مزوژل بلامین – bellamine

 

آخرین بوستر در لیست بهترین مزوژل ؛ پروایج Proage

مزوژل پروایج ساخت کشور ایتالیا می باشد و هر سرنگ آن حاوی ۲ سی سی مزوژل است. این محصول توسط شرکت Wave Innovation در سال ۲۰۱۶ معرفی گردید. پروایج دارای تاییدیه CE اروپا و دارای لیبل وزارت بهداشت ایران می باشد. مزوژل پروایج دارای ۴۰ میلی گرم هیالورونیک اسید برای جوانسازی پوست می باشد. 

جهت کسب اطلاعات در مورد مزوژل پروایج کلیک کنید.

مزوژل پروایج proage

مزوژل پروایج proage

نتیجه گیری بهترین مزوژل

مزوژل بلامین با وجود اینکه ساخت کشور امریکا است، کیفیت پایین تری نسبت به مزوژلهای جوانساز ایتالیایی مثل پروفایلو و جالوپرو دارد. علت این تفاوت کیفی ، تکنولوژی است که شرکت های ایتالیایی طی سالهای اخیر از آن برای فراوری بوسترهای جوانساز استفاده می کنند.

در لیست بالا ، بلامین اولین محصولی بود که به بازار محصولات جوانساز وارد شد. جالپرو سوپر هایدرو آخرین محصول مزوژل است که با تاییدیه FDA امریکا و تاییدیه وزارت بهداشت ایران وارد بازار ایران گردید.

تکنولوژی ساخت و فرمولاسین جالپرو سوپروهایدرو و پروفایلو تاثیرات این دو محصول را نسبت به سایر محصولات متمایز نموده است.


موضوع مرتبط :

مزایای تزریق ژل مزوژل

تفاوت پروفایلو و جالپرو

4.5/5 - (23 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  1. محمد گفت:

    برند فیوژن هم خوبه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید