ژل ۱۰ سی سی

ژل ۱۰ سی سی با برندهای متفاوت در کشورهای مختلف تولید می شوند. ژل های ۱۰ سی سی هیچ کدام لیبل وزارت بهداشت نداشته و در نتیجه واردات آنها ممنون می باشد. از جمله ژلهای ۱۰ سی سی موجود در بازار ایران که مدت طولانی است توسط پزشکان مصرف می شود، رووفیل ۱۰ سی سی می باشد. برند رووفیل یک برند معتبر در زمینه فیلرها بوده و کلیه محصولات ۱ سی سی آن دارای لیبل و تاییدیه از وزارت بهداشت می باشد اما ژل ۱۰ سی سی این شرکت تاکنون مجوز از وزارت بهداشت جهت توزیع نگرفته است.

ژل دنه بی - ژل 10 سی سی دنه بی

ژل دنه بی Dene B

ژل ۱۰ سی سی دنه بی یک ژل ۱۰ سی سی با ماندگاری بسیار بالا بوده و حداقل ۱ سال ماندگاری دارد. ژل دنه بی دارای دو مدل می باشد. DeneB S که برای خط خنده و لب می باشد و مدل DeneB H که برای بقیه بخش های صورت (غیر از زیر چشم) می باشد. ژل دنه بی مدل اچ برای زاویه سازی ، گونه و چانه استفاده می شود.

ژل دنه بی ژل هیالورونیک اسید ساخت کشور کره جنوبی می باشد. کشور سازنده ژل ۱۰ سی سی دنه بی ، کره جنوبی بوده و از جمله ژل های ۱۰ سی سی است که اغلب پزشکان حوزه زیبایی بازخورد مثبتی نسبت به آن نشان می دهند. فیلر دنه بی تزریقی اسید هیالورونیک با ماندگاری طولانی که برای بازگرداندن حجم در هر منطقه از بدن طراحی شده است. جایگزین طبیعی که باعث احیای بازسازی کلاژن می شود تا ظاهر جوانی تری داشته باشد و خاصیت ارتجاعی جدیدی به پوست ببخشد.

ماده اصلی DeneB اسید هیالورونیک است که یک گلوکوزامین متشکل از واحدهای دی سکارید اسید D- گلوکورونیک و N-استیل-D-گلوکزامین است. دنه بی ، اسید هیالورونیک فرصتی عالی برای بازیابی حجم بافت بدن فراهم می کند. به منظور به حداقل رساندن عوارض جانبی و عوارض جانبی ، این محصول فقط باید در نشانه های آن استفاده شود. به عنوان مثال ، هیچگاه از پرکننده های کانتور بدن در مناطق صورت استفاده نشود. با کنترل سرعت اتصال به بالا برای تنظیم ویسکوزیته آن ، شرکت دنه بی موفق به تولید طیف گسترده ای از فیلرهای با کیفیت بالا مانند DeneB شد. با این کار به ماندگاری بالایی از محصول (۱۸ ماه) دست می یابیم و همچنین یک فیلر به راحتی برای متخصص پزشکی ارائه می دهیم. ماندگاری محصول دنه بی به عوامل خارجی و فعالیت شخصی بیمار بستگی دارد. DeneB یک ژل طبیعی برای بیمارانی است که از کاشت ایمپلنت ، چربی اتولوگ یا اقدامات جراحی خودداری می کنند.

ژل ولوس Volus

ژل ولوس یک ژل ساخت کشور کره جنوبی می باشد. ژل هیالورونیک اسید ۱۰ سی سی ولوس از جمله بهترین ژل ها می باشد. غلظت هیالورونیک اسید ۲۴ میلی گرم در میلی لیتر. حجم سرنگ ۱۰ میلی لیتر . شرایط نگهداری ۲ ~ ۲۵˚C . تاریخ انقضا ۲۴ ماه. ژل ۱۰ سی سی ولوس محصول کمپانی Across کره جنوبی می باشد. نوع هیالورونیک اسید آن کراس لینک می باشد.

ژل 10 سی سی ولوس Volus کره جنوبی

ژل ۱۰ سی سی ولوس Volus کره جنوبی

ژل ریانژل 

ژل ۱۰ سی سی دیگر ، مربوط به برند ریانژل می باشد. ژل ریانژل ۱۰ سی سی یکی از فیلرهای ۱۰ سی سی معروف در بازار ایران می باشد. این فیلر تاکنون عوارضی نداشته و گزارشی در این زمینه وجود ندارد. ژل ریانژل ۱۰ سی سی با جعبه مشکی آن شناخته می شود و در میان پزشکان با عنوان ریانژل بلک معروف می باشد. مدل ژل ریانژل ۱۰ سی سی ، ساب اسکین می باشد. ژل ریان ژل محصول کشور چین می باشد. ژل ریان ژل دارای مدل های مختلفی برای بخش های مختلف بدن است. اما ژل ریان ژل ۱۰ سی سی برای بدن می باشد. برای مشاوره فروش ژل ریان ژل با ما تماس بگیرید.

ریانژل سیاه Reyoungel

ژل ریانژل سیاه Black Reyoungel

ژل ریانژل سیاه دارای ذرات بزرگتر برای چین های عمیق. در لایه عمیق درم و یا لایه سطح زیر جلدی تزریق می شود . برای اصلاح چین های عمیق ، ایجاد لب های کامل تر و شکل دادن خطوط صورت مانند گونه و چانه. بخش های مناسب برای تزریق ژل ریانژل سیاه : لایه عمیق درم و / یا لایه سطح زیر جلدی
اندازه سوزن: ۲۷G

غلظت HA: 24mg / ml

حجم سرنگ: ۱ میلی لیتر

مدت زمان: ۶-۱۸ ماه

تعداد تقریبی ذرات ژل در میلی لیتر: ۱۰،۰۰۰

اندازه ذرات (میلی متر): ۰٫۲۸~۰٫۵۰

درجه تصحیح توصیه شده: ۱۰۰٪ بدون احتراق

منشاء HA: غیر حیوانات

ذخیره سازی: دمای اتاق

ایمن و طبیعی : ریان ژل سیاه از منشاء غیر حیوانی و با خلوص بالا است ، می تواند به خوبی در پوست تجزیه‌پذیر باشد. هیچ عارضه جانبی و تهاجمی کمتر ، پر کردن چین و چروک و صاف کردن پوست شما بدون مهار بیان صورت وجود ندارد.

سریع و مؤثر : بیماران نیازی به بستری و جراحی ندارند ، کل مراحل فقط ۳۰ دقیقه طول می کشد ، و نتایج بدیهی پس از اولین درمان وجود دارد.

نتیجه فوری : نتیجه برای ۱۲ ماه ادامه دارد. درمان لمسی بعد از یک سال نیاز به نیمی از محصول دارد. ریان ژل سیاه حاوی غلظت بالایی از اسید هیالورونیک تثبیت شده است که به مدت طولانی تر ماندگار می شود.

ریانژل ساب اسکین Reyoungel

ریان ژل ساب اسکین Sub Skin Reyoungel

تزریق برای زیبایی سینه و باسن.

خش های مناسب برای تزریق : درم عمیق یا بافت زیر پوستی کم عمق است.

ماهیت ژل : ژل هیالورونات سدیم

غلظت HA: 24mg / ml

اندازه ذرات: ۰٫۵-۱٫۲۵ میلی متر

اندازه سوزن : بدون سوزن

مدت زمان ماندگاری ژل ریانژل ساب اسکین : ۹-۱۸ ماه

عملکرد: بازگرداندن حجم از دست رفته ، گونه ها و چانه ، افسردگی موضعی ، بافت نرم ، تقویت باسن و غیره.

ایمن و طبیعی : ریانژل ساب اسکین از منشاء غیر حیوانی و با خلوص بالا است ، می تواند به خوبی در پوست تجزیه‌پذیر باشد. هیچ عارضه جانبی و تهاجمی کمتر ، پر کردن چین و چروک و صاف کردن پوست شما بدون مهار بیان صورت وجود ندارد.

سریع و مؤثر: بیماران نیازی به بستری و جراحی ندارند ، کل مراحل فقط ۳۰ دقیقه طول می کشد ، و نتایج بدیهی پس از اولین درمان وجود دارد.

نتیجه فوری : نتیجه برای ۱۲ ماه ادامه دارد. درمان لمسی بعد از یک سال نیاز به نیمی از محصول دارد. ریانژل ساب اسکین حاوی غلظت بالایی از اسید هیالورونیک تثبیت شده است که به مدت اقامت طولانی تر ترجمه می شود.

ریانژل بنفش Reyoungel Derm

ریانژل بنفش Reyoungel Derm

ریانژل بنفش دارای اندازه ذرات متوسط ​​برای چین و چروک های متوسط. در قسمت میانی درم تزریق می شود .برای درمان چین و چروک های متوسط ​​مانند گلوبار ، کورسورس دهان .برخوردگی: پر بودن ، پوسیدگی و مرز ورمی.

سایت های تزریق: قسمت میانی درم

اندازه سوزن: ۲۷G

غلظت HA: 24mg / ml

حجم سرنگ: ۱ میلی لیتر

مدت زمان: ۶-۱۸ ماه

تعداد تقریبی ذرات ژل در میلی لیتر: ۱۰۰۰۰۰

اندازه ذرات (میلی متر): ۰٫۱۵~۰٫۲۸

درجه تصحیح توصیه شده: ۱۰۰٪ بدون احتراق

منشاء HA: غیر حیوانات

ذخیره سازی: دمای اتاق

ایمن و طبیعی: ریانژل بنفش از منشاء غیر حیوانی و با خلوص بالا است ، می تواند به خوبی در پوست تجزیه‌پذیر باشد. هیچ عارضه جانبی و تهاجمی کمتر ، پر کردن چین و چروک و صاف کردن پوست شما بدون مهار بیان صورت وجود ندارد.

سریع و مؤثر ریانژل بنفش : بیماران نیازی به بستری و جراحی ندارند ، کل مراحل فقط ۳۰ دقیقه طول می کشد ، و نتایج بدیهی پس از اولین درمان وجود دارد.

نتیجه فوری: نتیجه برای ۱۲ ماه ادامه دارد. درمان لمسی بعد از یک سال نیاز به نیمی از محصول دارد. ریانژل بنفش حاوی غلظت بالایی از اسید هیالورونیک تثبیت شده است که به مدت ماندگاری طولانی تر استفاده می شود.

Sofiderm - سوفیدرم - ژل سوفیدرم

ژل سوفیدرم

ژل ۱۰ سی سی سوفیدرم ژل دیگری است که در طی سال های اخیر در ایران مورد استقبال قرار گرفته است. تاکنون پزشکان در مورد ژل ۱۰ سی سی سوفیدرم گزارشی مبنی بر ایجاد عارضه در میان مراجعه کنندگانشان اعلام نکرده اند. جهت خرید ژل سوفیدرم با ما تماس بگیرید. ما یکی از مراکز فروش ژل سوفیدرم هستیم.

ژل ۱۰ سی سی مستر تریت Master treat

ژل ۱۰ سی سی مستر تریت Master treat دیگر فیلر پر طرفدار ۱۰ سی سی محسوب می گردد. ژل مستر تریت توسط پزشکان از چند سال قبل مورد استفاده قرار گرفته است. ژل ۱۰ سی سی مستر تریت به خاطر قیمت مناسب آن و همچنین عدم وجود عوارض جانبی ، مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. اغلب پزشکان از ژل ۱۰ سی سی جهت تزریق ژل در بدن استفاده می کنند.

ژل های ۱۰ سی سی محصول کشورهای مختلفی مانند فرانسه ، چین و کره جنوبی می باشند. آنچه قابل توجه است اینکه ژل ۱۰ سی سی باید دور از تابش مستقیم نور خورشید و در دما تا ۲۵ درجه نگهداری شود. همچنین برای نگهداری مدت طولانی باید در دمای ۲-۸ درجه نگهداری شود. دمای نگهداری ژل ۱۰ سی سی دمای ویژه ای نیست اما باید به آن توجه ویژه نمود.

ژل مستر تریت ساخت کدام کشور است؟

ژل مستر تریت ساخت کشور امریکا است. اما تولیدات شرکت مسترتریت در کشور چین در حال حاضر تولید می شود.

ماندگاری ژل مسترتریت

ماندگاری ژل مسترتریت بسته به فیزیولوژی هر شخصی متفاوت است. اما به طور کلی ژل مسترتریت بین ۴ تا ۸ ماه ماندگاری خواهد داشت و بعد از این مدت جذب می شود و آثار آن از بین می رود.

عوارض ژل مسترتریت

اگر ژل مسترتریت به شکل صحیحی تزریق شود، بر روی عموم مردم عوارضی ندارد. اما در پاره ای مواقع موجب قرمزی پوست و تورم شده است.

قیمت ژل  master treat

اگر بخواهید قیمت ژل مسترتریت را بدانید باید بگوییم که قیمت ژل مسترتریت بستگی به قیمت ارز دارد. اما در حال حاضر قیمت آن نسبت به اغلب ژل های ۱۰ سی سی مناسب تر است.

ژل های ۱۰cc

قیمت (تومان) سایز کشور سازنده مدل نام محصول
۱۰ ml China Subskin Reyoungel (Black)
۱۰ ml China Deep Reyoungel
۱۰ ml China Body Dermofill
۱۰ ml South Korea Body Volus
۱۰ ml South Korea Body Revofill
۱۰ ml China Deep Sofiderm
5/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید