آموزش مزوتراپی لاغری | ساخت کوکتل مزوتراپی لاغری | بهترین مزو لاغری

بهترین مزوتراپی مو - بهترین مارک مزو مو
بهترین کوکتل مزو مو به همراه آموزش مزوتراپی مو
سپتامبر 13, 2019
روش های درمان ریزش مو - کاشت مو
روش های درمان ریزش مو و کاشت مو
سپتامبر 20, 2019

آموزش مزوتراپی لاغری | ساخت کوکتل مزوتراپی لاغری | بهترین مزو لاغری

بهترین مزو لاغری - مزو لاغری ولودرم - کوکتل مزوتراپی لاغری - کوکتل چربی سوری
بهترین مزو لاغری - مزو لاغری درماهیل - کوکتل مزوتراپی لاغری - کوکتل چربی سوزی

بهترین مزو لاغری و کوکتل چربی سوزی

بهترین مزو لاغری - مزو لاغری bcn - کوکتل مزوتراپی لاغری - کوکتل چربی سوری

بهترین مزو لاغری و کوکتل چربی سوری

بهترین مزو لاغری - مزو لاغری ولودرم - کوکتل مزوتراپی لاغری - کوکتل چربی سوری

بهترین مزو لاغری و چربی سوزی

مزوتراپی لاغری یکی از جدیدترین تکنولوژی های غیر جراحی می باشد که در طی سال های اخیر جهت حذف چربی های اضافی و رفع سلولیت در قسمت های خاص و کوچک و منطقه ای به کار گرفته می شود.

جهت آشنایی با لیست کوکتل مزوتراپی لاغری و همچنین آمپول مزوتراپی ما ، اینجا کلیک نمایید و یا با شماره ۰۲۱۷۷۵۱۵۷۰۸ تماس حاصل نمایید.

مقدمه بهترین مزوتراپی لاغری

ترکیبات مزوتراپی و کوکتل مزوتراپی لاغری از ویتامین ها ، آنزیم ها و ماده ی شیمیایی استخراج شده از روغن سویا به اسم فسفاتیدیل کولین می باشد تشکیل شده است. مواد شیمیایی و کوکتل مزوتراپی لاغری تزریقی در مزوتراپی ، عارضه و عوارض خطرناکی نخواهند داشت.

پس از عمل تزریق در نواحی تحت درمان ، اتصال مولکولی میان چربی ها شکسته شده و چربی ها از حالت جامد به مایع تغییر شکل می یابند و کم کم تجزیه می شوند. پس از طی چند هفته از درمان ، چربی های اضافی توسط کبد و روده تصفیه و از بدن دفع می شود. هر جلسه مزوتراپی نزدیک به ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان می برد و پس از طی یک ماه اغلب افراد تاثیرات چشمگیر مزوتراپی را خواهند دید.

مناطق تحت درمان با مزوتراپی لاغری

مزوتراپی لاغری موضعی در حقیقت برای حذف چربی های اضافی که توسط رژیم غذایی و ورزش و فعالیت بدنی از بین نمی روند مناسب است. از مناطق شایع تحت درمان می توان ران ها ، بازوها ، شکم ، کمر و پهلو ، غبغب و زانوها را نام برد.

بهترین مارک مزوتراپی لاغری

لیست بهترین مارک مزوتراپی لاغری به ترتیب کیفیت عبارتند از :

مزوژل پروسترولین Prostrolane InnerB

مزو غبغب رویتاکر Cellucare

مزو غبغب فیوژن Fusion XBC

مزوتراپی غبغب بایواسکین Bioskin Lipopro

مزو غبغب ام سی کازمتیکس Mc cosmetics 

مزوتراپی BCN Adipo forte

توضیحات تکمیلی در مورد هر کدام از موارد فوق عبارتست از :

بهترین مزو لاغری - مزوتراپی لاغری

بهترین مزو لاغری – مزوتراپی لاغری

بهترین مزو لاغری ؛ مزوژل پروسترولین Prostrolane InnerB

اندازه بافت چربی به‌صورت بدون نکروز سلول‌های چربی کاهش می‌یابد که منجر به محدود شدن عوارض جانبی روی پوست نسبت به محصولات لیپولیتیک دیگر می‌شود. این محصول با یک تزریق واحد به پوست، می‌تواند تأثیر لیپولیتیک مداوم و موثری برای مدت ۲ هفته داشته باشد.

ترکیبات درمانی به صورت sustain released تهیه شده‌اند . احساس درد را به حداقل می‌رسانند و راحتی بهینه را برای صورت و بدن بیماران و پزشکانی که از سوزن برای انجام تزریق‌ها استفاده می‌کنند، فراهم می‌کنند. این محصول یک پرکننده است که همزمان فرآیند لیپولیز را تسریع می‌کند و لیپوژنز را به شدت تنظیم می‌کند. این محصول برای چربی‌های تجمعی مناسب است و برای چین دوتایی، شکم، باسن و پشت ران مناسب نمی‌باشد.

مناطق هدف: شکم ، باسن ، پشت ران

ترکیب – Prostrolane Inner B شامل: PBS (فسفات بافرشده سایلنت)، سدیم هیالورونات (۰٫۷%). مجموعه پپتیدی (نوناپپتید-۳۲، پنتاپپتید-۴۳، ترایپپتید-۴۱، اکتاپپتید-۱۱) Prostrolane Inner B . به دلیل پپتیدهای لیپولیتیک با رهایی مستدام خود به عنوان یک نوآوری واقعی شناخته می‌شود.

اطلاعات این محصول : مزوژل پروسترولین

بهترین مزوتراپی لاغری دوم ؛ مزو غبغب رویتاکر Cellucare

CelluCare یک کوکتل درمانی است که برای مقابله با سلولیت حتی در حالت‌های پیچیده‌ترین طراحی شده است. این کوکتل شامل اسید هیالورونیک، کافئین و میکروعناصر است که در کاهش ذخایر چربی زیرپوستی و ظاهر پوست نارنجی و همچنین تصحیح اندام تأثیرگذار هستند.

در این روش، مواد مخصوص به نقاط یا مناطق مورد تأثیر سلولیت با بافت چربی اضافی قابل مشاهده در بدن تزریق می‌شود. استفاده از CelluCare برای مناطق معمول ظاهر سلولیت مانند شکم، ران، باسن، بازوها، زانوها و حتی صورت توصیه می‌شود.

مواد تشکیل دهنده : هیالورونیک اسید ، کافئین، بنزوات سدیم، گلوکونات منگنز، گلوکونات روی.

اطلاعات بیشتر در مورد این محصول : مزو رویتاکر

مزو لاغری فیوژن

مزو لاغری فیوژن

بهترین مزوتراپی لاغری سوم؛ مزو غبغب فیوژن Fusion XBC

F-XBC Body یک درمان مزوتراپی برای لاغری، کاهش سلولیت و فعال‌سازی لیپولیزیس (تجزیه چربی) است. این درمان نهایی برای دستیابی به بدنی ایده‌آل است. هر سرنگ حاوی تنها مواد فعال خالص است.

بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده یا شیمیایی دیگری. این محصول بر روی مکانیزم‌های مختلفی اثر می‌گذارد تا سلولیت (ظاهر پوست نارنجی) را کاهش دهد. لیپولیزیس (تجزیه چربی) را فعال‌سازی کند، مایعات را تخلیه کرده و برای بهترین نتایج لاغری شکل‌دهنده بازدهی کند.

تنها با اثر گذاری بر این تمام فرآیندهای زیستی، می‌توان به نتایج موفقیت‌آمیزی در موارد خاصی مانند سلولیت، لیپولیز و لاغری دست یافت. هیدرولیزان هیالورونید، عصاره کنجدی و عصاره گینکو بیلوبا، مایعات تجمعی حاوی سموم را که به حجم و کاهش احساس پاهای سنگین منجر می‌شوند، از بین می‌برند.

لیپاز وکتوریزه، سیلیکون آلیکا و کافئین، آدیپوسیت‌ها را تحریک می‌کنند تا چربی را آزاد کنند. در حالی که ال-کارنیتین سلول‌ها را تحریک می‌کند تا اسیدهای چربی آزادشده را سوزانند. و برای کامل کردن فرآیند، ملیتوتوس عروق خونی را تقویت می‌کند تا از تجمع سلولیت جدید جلوگیری کند. در حالی که عصاره هیدروکوتیل پوست را تقویت می‌کند تا از افتادگی ناشی از کاهش حجم جلوگیری کند.

مواد فعال: کافئین ، کارنیتین ، تائورین ، لیپاز وکتوریزه ، هیدرولیزان هیالورونید ، کومارین ، عصاره کنجد ، عصاره گینکو

اطلاعات بیشتر در مورد مزوتراپی فیوژن

بهترین مزوتراپی لاغری دیگر ؛ مزوتراپی بایواسکین Bioskin Lipopro

محلول LIPOPRO با موفقیت در مقابله با سلولیت و چربی محلی عمل می‌کند. این اقدام باعث کاهش تعداد سلول‌های چربی در منطقه هدف می‌شود. همچنین با تحریک تجزیه چربی، جابه‌جایی آن و از بین بردن آن تاثیر می‌گذارد.

مواد تشکیل دهنده این مزو : آب ، ال کارنیتین ، متیل سیلانول مانورونات، کافئین. عصاره برگ سینارا اسکولیموس، عصاره برگ Melilotus officinalis، عصاره دانه Aesculus Hippocastanum. عصاره Equisetum Arvense، عصاره برگ هدرا هلیکس , سوربیک اسید.

اطلاعات بیشتر در مورد بایواسکین : مزوتراپی بایواسکین

آخرین گزینه در لیست بهترین مزوتراپی لاغری ؛ مزوتراپی لاغری BCN

این محصول به منظور از بین بردن تجمعات چربی محلی در حاشیه بدن، چین و چروک‌های شکم، بازوهای بالا، ران‌ها، باسن، زانوها و کمر طراحی شده است. همچنین می‌توان از آن برای حذف لیپوماها و اصلاحات لیپوساکشن استفاده کرد.

فسفاتیدیل‌کولین چربی‌های ذخیره شده در ادهوپوسیت‌ها یا سلول‌های چربی را حل کرده و اجازه می‌دهد که تجمعات محلی از بین برود. اسید دئوکسیکولیک برای کاهش چربی محلی استفاده می‌شود. ال-کارنیتین چربی را از این توده‌ها منتقل کرده و آن را برای متابولیسم و سوزاندن آماده می‌کند. سیلیکای آلی پوست را مرطوب نگه می‌دارد، از پوست تقویت می‌کند و بافت اتصالی را تقویت می‌کند و از افتادگی پوست ناشی از از دست دادن حجم جلوگیری می‌کند.

این محصول برای افرادی توصیه می‌شود که وزن نرمال یا کمی اضافی دارند اما مناطق خاصی از چربی محلی دارند. همچنین برای افرادی که می‌خواهند نتایج کاهش چربی خود را بهینه کنند و حفظ کنند، مناسب است.

ال-کارنیتین چربی‌ها را از مخازن ذخیره شده‌اش منتقل می‌کند و آنها را برای متابولیسم و سوزاندن آماده می‌کند.

سیلیکای آلی پوست را مرطوب نگه می‌دارد، از پوست تقویت می‌کند و بافت اتصالی را تقویت می‌کند و از شتاب‌دهنده پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

اسید دئوکسیکولیک برای کاهش چربی محلی استفاده می‌شود. این توصیه برای افرادی که وزن نرمال خود را دارند یا کمی اضافی هستند و چربی محلی دارند مناسب است.

ترکیبات: آب، کارنیتین، فسفاتیدیل‌کولین، دئوکسیکولات سدیم، بنزیل الکل، هیدروکسید سدیم، سیلیکای آلی، بنزوات سدیم، سوربات پتاسیم.

اطلاعات محصولات مزوتراپی BCN

مزایای مزوتراپی لاغری

  • اولین مزیت مزوتراپی لاغری ، دوره نقاهت و استراحت ندارد.
  • عملی سرپایی و بدون نیاز به بستری است.
  • عارضه و خطرات جدی و شدیدی در پی ندارد.
  • یکی دیگر از مزیت های مزوتراپی لاغری ، عدم نتیجه بخشی و میزان شکست مزوتراپی بسیار کم است.
  • هزینه آن در مقایسه با عمل های جراحی و لیپوساکشن کمتر است.
  • آخرین مزیت مزوتراپی لاغری . یکی از عالی ترین متدهای درمانی جهت دست یافتن به شکل و اندامی متناسب و خوب به حساب می آید.

تعداد جلسات مزوتراپی لاغری

معمولاً بیشتر افراد احتیاج به ۳ تا ۵ جلسه درمانی مزوتراپی لاغری دارند تا تاثیرات و نتیجه ی لازم را مشاهده نمایند. در صورتی که عده ای از افراد امکان دارد به ۵ تا ۱۵ جلسه درمانی احتیاج داشته باشند. مزوتراپی رفع چربی های اضافی غبغب و بازوها امکان دارد ۲ تا ۴ بار در طی سال مورد احتیاج باشد. به طور کلی می توان گفت تعداد جلسات درمانی به نوع چربی ، بدن بیمار ، غلظت و پایداری چربی ها ، شدت و میزان چربی  و نواحی تحت درمان ارتباط دارد.

مدت ماندگاری نتایج مزوتراپی لاغری

در صورتی که پس از  انجام مزوتراپی لاغری به افزایش وزن زیاد گرفتار شوید ، چربی های از بین رفته مجدداً به نواحی تحت درمان باز خواهند گشت. از این رو داشتن رژیم غذایی سالم و متعادل و انجام ورزش های هوازی و غیرهوازی مناسب به همراه مزوتراپی عالی ترین تاثیرات دائمی و طولانی مدت را ظاهر می سازد. ابنها برای حفظ تاثیرات و نتیجه ی درمان ضروری هستند. شایان ذکر است که مزوتراپی لاغری موضعی برای افراد که دچار چاقی و اضافه وزن زیاد هستند جوابگو و نتیجه بخش نخواهد بود.

مزوتراپی لاغری برای چه کسانی مناسب است؟

مزوتراپی لاغری در حقیقت یک شیوه درمان مناسب برای اشخاصی است که از سلامت عمومی بدن برخوردار هستند. همچنین دارای اندکی اضافه وزن در نواحی شکم ، پهلوها ، ران ها ، بازوها و … می باشند. به علاوه اشخاصی که پیش از این عمل لیپوساکشن را انجام داده و اکنون در قسمت هایی از بدن دچار جمع شدن چربی های اضافی شده اند نیز می توانند از مزوتراپی لاغری به عنوان یک متد درمانی استفاده کنند.

لازم به ذکر است که زنان باردار و شیرده ، افراد مبتلا به دیابت ، سرطان فعال ، عارضه های کبدی و کلیوی ، مشکلات قلبی ، افراد مبتلا به عفونت فعال و کمبود و نقص ایمنی و … کاندیدهای مناسبی برای انجام این روش درمانی نیستند.

عوارض مزوتراپی لاغری

عوارض مزوتراپی لاغری چندان مشاهده نشده است. حساسیت به مواد مورد استفاده تزریقی ، درد جزئی ، تورم ، قرمزی ، کبودی ، خارش ، تهوع ، عفونت از عوارض جانبی و احتمالی مزوتراپی لاغری است . معمولاً خطرات جدی برای بیمار به وجود نمی آورد و ظرف ۷۲ ساعت برطرف خواهند شد. اما اگر عوارض مزوتراپی لاغری از بین نرفت و در صورتی که این علائم همچنان ادامه داشتند به پزشک معالج خود مراجعه نمایید.

4.2/5 - (18 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

1 دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید