دستگاه مینی هایفو Mini Hifu

دستگاه مینی هایفو - دستگاه هایفو خانگی
دستگاه مینی هایفو - دستگاه هایفو خانگی

اگر قصد خرید دستگاه هایفو خانگی را دارید و می خواهید از مرکز معتبر فروش دستگاه مینی هایفو خرید نمایید ، می توانید با کارشناس فروش دستگاه مینی هایفو خانگی تماس بگیرید.

۰۹۱۹۶۱۱۱۶۹۸

دستگاه جوان سازی مینی هایفو Ultrasonic Mini HIFU

مینی هایفو HIFU (سونوگرافی متمرکز با شدت بالا) دارای یک مزیت نفوذی غیرتهاجمی و متمرکز است. با استفاده از فناوری HIFU ، می توانید از روش غیرتهاجمی استفاده کنید (بدون جراحی یا تزریق) برای اعمال در ناحیه زیر جلدی که قابل استفاده است. بافت زیرپوستی تحت لرزش با فرکانس بالا گرمای سفارشی ایجاد می کند ، تا انرژی درمانی که باعث رشد مجدد سلول های بافت پوست می شود.

لیفت صورت ، چین و چروک ها را برطرف کنید: کلاژن را فعال کنید ، پوست را افزایش دهید ، اگر چین و چروک و خطوط ظریف را برطرف کنید.

مینی هایفو باعث سفت شدن پوست ، شکل V-face: اثر دو برابر RF و Hifu ، کوچک شدن منافذ و پوست سفت ، صورت V شما را شکل می دهید.

لیفت گردن ، ضد پیری با مینی هایفو : گردن خود را ماساژ داده و بلند کنید ، به طور قابل ملاحظه ای می توانید چین و چروک گردن و چانه را از بین ببرد.

بهبود وضعیت پوست چشم: برای مراقبت از چشم های خود را از سطح قدرت استفاده کنید. این می تواند خطوط ریز و تیرگی چشم را از بین ببرد.

این ماده عمدتا برای کل بخش پیری بافت های پوستی ، چین و چروک ، پیری خشن پوست ، بازسازی منحصر به فرد صورت و به طور معمول به طور موثرتر بیشتر ناحیه چشم و بافت گردن باعث افزایش می شود.

مینی هایفو HIFU (سونوگرافی متمرکز با شدت بالا)

این مزیت غیرتهاجمی و تمرکز نافذ است. با استفاده از فناوری HIFU ، می توانید از فرم غیرتهاجمی (بدون جراحی و آمپول) برای عمل در ناحیه زیر جلدی طراحی شده استفاده کنید. بافت زیرپوستی تحت لرزش با فرکانس بالا ، تا زمانی که انرژی درمانی باعث رشد مجدد سلولهای بافت پوست می شود ، گرمایی گذرا ایجاد می کند.

فناوری نور LED و فرکانس رادیویی دو قطبی ۲ مگاهرتز

انرژی در بافت عمیق کار می کند تا چربی را با قدرت حل کند. در همین حال ، این فرآیند را تسریع می کند ، که به دفع چربی محلول کمک می کند تا به اثر خوب لاغری و مجسمه سازی صورت برسد. و این نتیجه مینی هایفو است.

۱٫ لیفت صورت / چین و چروک های صاف

این ماده ترکیب کلاژن را تحریک می کند ، درخشندگی پوست را بهبود می بخشد ، چین های بینی ، خطوط عمیق ، خطوط ظریف ، گوشه ها را تغییر می دهد و چین و چروک ها را نرم می کند.

۲٫ پوست / صورت را در V محکم کنید

از اصل فرکانس رادیویی برای بهبود کانتور صورت و سفت شدن منافذ استفاده می کند.

۳٫ پوست گردن را بلند کنید / پیری را معکوس کنید

ماساژ لیفتینگ می تواند به کاهش چین و چروک گردن و چانه دو برابر کمک کند.

۴٫ خطوط ظریف اطراف چشم را بهبود بخشید / کیسه چشم را بهبود ببخشید

برای کمرنگ شدن چین و چروک دور چشم از سطح قدرت کم و استفاده طولانی مدت استفاده کنید.

3.3/5 - (3 امتیاز)
پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید