بهترین ژل گونه | معرفی بهترین مارک ژل گونه

نئوویا اینتنس

نئوویا اینتنس

پرفکتا ساب اسکین

پرفکتا ساب اسکین

ژوویدرم اولترا 4

ژوویدرم اولترا 4

نورامیس ولوم

نورامیس ولوم

سیتوسیال ولوم

سیتوسیال ولوم

نورامیس ولوم

نورامیس ولوم

رووفیل اولترا

رووفیل اولترا

الانسه

الانسه

بهترین ژل گونه | معرفی بهترین مارک ژل گونه را در این مطلب توسط گروه بازرگانی نیک خواهید شناخت

مقدمه بهترین ژل گونه

اگر خودتان را در مورد داشتن استخوان گونه کم و یا به سختی قابل مشاهده می دانید ، ممکن است ژل گونه را در نظر داشته باشید که به آن فیلرهای پوستی نیز می گویند.

این روش های آرایشی برای بلند کردن استخوان گونه ، افزودن حجم به صورت و صاف شدن خطوط ریز و چین و چروک صورت دارند.

ژل گونه بیشتر و بیشتر محبوب می شوند ، اما برخی از خطرات عوارض جانبی را به همراه دارد.

این مقاله به سوالات شما در مورد هزینه فیلر گونه ، روش کار و اینکه آیا فیلر گونه برای شما مناسب است پاسخ می دهد.

بهترین ژل گونه

بهترین ژل گونه

بهترین فیلر گونه چیست؟

فیلر گونه آمپولی است که باعث افزایش حجم ناحیه بالا و اطراف استخوان گونه شما می شوند. این فیلر ساختار استخوانی مشخص تری را فراهم می کند. با تزریق حجم به زیر لایه پوست ، فیلرهای گونه می توانند چین و چروک و خطوط ریز را نیز صاف کنند.

انواع ژل گونه

انواع مختلفی از مواد وجود دارد که برای استفاده در ژلهای گونه تایید شده است.

هیالورونیک اسید (Juvederm ، Restylane) و پلی لاکتیک اسید (Sculptra) دو نوع ماده فیلر پوستی هستند که برای استفاده در ناحیه گونه و زیر چشم توصیه می شوند. این نوع ژل های پوستی موقتی هستند.

از فیلر دیگری مانند Radiesse (هیدروکسیلاپاتیت) نیز برای این قسمت خارج از برچسب استفاده می شود.

برخی از بهترین مارک های ژل گونه به ترتیب عبارتند از :

ژل الانسه

ژل درمال استایل

نئوویا

آلیاکسین

ژوویدرم

ژل آیدیا

پرفکتا 

رووفیل

ژل نورامیس  

چه کسی کاندیدای خوبی برای تزریق ژل گونه است

اگر فرد غیر سیگاری و بدون سابقه بیماری مزمن سلامتی هستید ، ممکن است کاندیدای مناسب بهترین ژل گونه باشید. مطابق با دستورالعمل های سازمان غذا و دارو (FDA) منبع معتمد ، در صورت داشتن موارد زیر از پر کردن گونه ها خودداری کنید:

اختلالات خونریزی دارند

به ترکیبات مورد استفاده در فیلرهای پوستی آلرژی دارند

باردار یا شیرده هستند

آماده سازی برای تزریق بهترین ژل گونه 

در ۲ هفته قبل از تزربق، باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری کنید.

اگر از داروهای رقیق کننده خون تجویز می کنید ، در جلسه مشاوره به ارائه دهنده خود اطلاع دهید. آنها ممکن است راهنمایی های بیشتری در مورد نحوه آماده سازی برای تزریق فیلر شما ارائه دهند.

بهترین فیلر گونه

مراحل تزریق بهترین ژل گونه

انجام دادن تزریق فیلر در گونه ها به طور معمول شامل مراحل زیر است:

  • مشاوره
  • برنامه ریزی تزریق
  • آماده سازی برای تزریق
  • روند تزریق
  • نظارت و ارزیابی
  • مراقبت های پس از درمان و نوبت های پیگیری

مشاوره تزریق بهترین ژل گونه

فرآیند با یک مشاوره آغاز می شود که در آن شما اهداف، مشکلات و انتظارات خود را با یک حرفه ای مراقبت های بهداشتی مجرب یا تزریق کننده زیبایی مطرح می کنید. آن ها آناتومی صورت شما را ارزیابی می کنند. از دست دادن حجم یا عدم تقارن در گونه های شما را ارزیابی می کنند و تشخیص می دهند که آیا شما برای تزریق فیلر در گونه ها مناسب هستید یا خیر. بر اساس این ارزیابی، یک برنامه درمانی شخصی سازی شده تدوین می شود که نوع و میزان فیلر مورد نیاز، همراه با نتایج مورد انتظار را مشخص می کند.

آماده سازی برای تزریق

در روز تزریق، صورت شما تمیز می شود و ممکن است یک کرم بی حسی مانند زایلاپی برای کاهش هر گونه ناراحتی در طول تزریقات استفاده شود. پزشک ممکن است نقاط تزریق را روی گونه های شما علامت گذاری کند تا راهنمایی باشد. با استفاده از سوزن یا کانولای نازک، مواد فیلر سپس به نقاط خاصی از گونه ها تزریق می شود، معمولاً به صورت یک سری تزریقات کوچک.

در روز تزریق بهترین ژل گونه ، در یک محیط تمیز در مطب تکیه می زنید. ممکن است پزشک شما از بی حس کننده موضعی در محل تزریق استفاده کند. یا ممکن است ماده بی حسی وجود داشته باشد که از قبل در خود فیلر مخلوط شده باشد. فرآیند تزریق باید ساده باشد و فقط ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید.

روند تزریق

در طول تزریق، پزشک واکنش شما را نظارت می کند. اطمینان حاصل می کند که نتایج همسان و طبیعی داشته باشند. ممکن است ماساژ ملایم برای توزیع یکنواخت فیلر انجام شود.

پس از تزریقات، دستورالعمل های مراقبت پس از تزریق ارائه می شود. این ممکن است شامل اجتناب از لمس یا فشار بیش از حد بر منطقه درمان شده، خودداری از برخی فعالیت ها یا محصولات برای چند روز، و استفاده از کمپرس های سرد برای کاهش تورم باشد. بسته به نوع فیلر استفاده شده، نوبت های پیگیری ممکن است برای ارزیابی نتایج و تعیین نیاز به هرگونه تجدید نظر یا درمان اضافی توصیه شود.

انتخاب یک پزشک مجرب و متخصص درمان یا تزریق کننده زیبایی برای انجام روند بسیار مهم است. تخصص آن ها در آناتومی صورت، تکنیک های تزریق و استفاده از فیلرهای پوستی، تضمین می کند که نتیجه ایمن و رضایت بخش به دست آید. با رعایت مراحل توصیه شده، می توانید از تجربه موفق تزریق فیلر در گونه ها برخوردار شوید.

پس از تزریق بهترین ژل گونه

پس از تزریق ، بلافاصله می توانید برخی از نتایج را مشاهده کنید. یک یا دو روز طول می کشد تا بهترین ژل گونه در وضعیت خود قرار گیرد.

می توانید بعد از طی مراحل رانندگی کنید و حتی می توانید بلافاصله بعد از آن به محل کار یا قرارهای دیگر برگردید.

بهترین فیلر گونه

بهبودی پس از تزریق ژل گونه

در طی چند روز اول پس از تزریق ، باید از خوابیدن روی گونه خودداری کنید. سعی کنید رو به بالا و صاف به پشت بخوابید.

همچنین ممکن است بخواهید تا ۴۸ ساعت بعد از عمل تزریق ، از انجام تمرینات سنگین و سخت پرهیز کنید.

از دست زدن به صورت خودداری کنید و تا زمانی که خطر عفونت از بین نرود ، صورت خود را تمیز و خشک نگه دارید.

مراقبت های بعد از تزریق بهترین ژل گونه

زمان بهبودی پس از تزریق فیلر گونه به طور معمول کوتاه است و بیشتر افراد می توانند بلافاصله پس از تزریق به روند روزمره خود ادامه دهند. با این حال، مهم است به یاد داشته باشید که تجربه هر فرد ممکن است متفاوت باشد و برخی از عوارض موقت ممکن است رخ دهد. در زیر چه چیزی را می توانید در طول دوره بهبودی انتظار داشته باشید:

تأثیرات فوری: شما بهبود فوری در حجم و طرح گونه هایتان پس از تزریق ها متوجه خواهید شد. منطقه درمان شده ممکن است بلافاصله پس از روند کمی تورم یا قرمزی نشان دهد، اما این معمولاً در عرض چند ساعت کاهش می یابد.

تورم و کبودی: تورم اثر معمول پس از تزریق فیلر گونه است و ممکن است برای چند روز ادامه داشته باشد. همچنین ممکن است در محل تزریق کبودی خفیفی رخ دهد. استفاده از کمپرس های سرد و جلوگیری از فعالیت های فیزیکی شدید می تواند به حداقل رساندن این اثرات کمک کند. در صورت بروز کبودی، می توان آن را با استفاده از آرایش پوشاند.

حساسیت و حساسیت: منطقه درمان شده ممکن است برای چند روز به لمس کمی حساس یا حساس باشد. این وضعیت طبیعی است و باید به تدریج بهبود یابد.

نتایج نهایی: تأثیرات کامل فیلر گونه ها ممکن است چند روزی طول بکشد تا هر گونه تورم اولیه از بین برود. یک بار که تورم کاهش یافته باشد، باید قادر به دیدن نتایج نهایی درمان با حجم و طرح بهبود یافته گونه ها باشید.

مهم است که هر دستورات از تزریق که توسط پزشک به شما گفته شده را رعایت کنید. این شامل اجتناب از لمس یا فشار بیش از حد بر منطقه تزریق شده، اجتناب از ورزش سنگین برای یک یا دو روز، و خودداری از برخی داروها یا مکمل هایی است که ممکن است خطر کبودی را افزایش دهند.

مزایای بهترین ژل گونه چیست؟

در مقایسه با سایر گزینه های درمانی ، مانند کاشت گونه و لیفت صورت ، تزریق ژل گونه دارای چندین مزیت آشکار است:

فیلر گونه را می توان در مطب جراح پلاستیک انجام داد و به بیهوشی کمی یا بدون بیهوشی نیاز دارد.

بهبودی برای ژل های گونه سریع است و بسیاری از افراد می توانند دوباره به محل کار یا فعالیت های منظم خود برگردند.

ژل گونه ماه ها یا سالها دوام می آورند ، اما نتیجه آن دائمی نیست ، بنابراین اگر نظر خود را در مورد آنها تغییر دهید ، با نتیجه گیر نمی کنید.

بهترین ژل گونه خطر بسیار کمی در برابر عوارض جدی یا عفونت دارند.

ژل های گونه را می توان پس از قرار دادن اصلاح کرد ، بدین معنی که تا زمانی که به نتیجه دلخواه خود نرسید می توانید مقدار بیشتری فیلر به محل تزریق اضافه کنید.

پر کردن گونه ها نسبت به جراحی های پلاستیکی تهاجمی هزینه بیشتری برای ایجاد واضح تر در گونه ها دارند.

یکی از بهترین ژلهای تخصصی برای تزریق زاویه سازی و گونه و چانه ، پرفکتا ساب اسکین می باشد.

آیا مواد ژل گونه ایمن هستند؟

ژل های گونه یک روش کم خطر و کاملاً ساده و با حداقل زمان بهبودی هستند. اما این بدان معنا نیست که خطر عوارض جانبی وجود ندارد.

عوارض جانبی رایج فیلر گونه شامل موارد زیر است:

  • تورم
  • کبودی
  • خارش
  • سرخی

تمام ژلها اندکی خطر واکنش آلرژیک یا عفونت را دارند. سایر عوارض جانبی کمتر شایع عبارتند از:

  • حرکت فیلر
  • مرگ بافتی به دلیل انسداد گردش خون
  • آسیب به رگها یا شریانهای شما
  • از دست دادن بینایی

همچنین خطر مهاجرت مواد تزریقی به سایر قسمتهای صورت شما ، ایجاد ظاهری برآمده یا نامتقارن است. اگر این اتفاق بیفتد ، پزشک ممکن است ماده دیگری را برای حل شدن ماده فیلر تزریق کند ، یا به راحتی منتظر متابولیسم فیلر باشد.

در صورت استفاده از ارائه دهنده مجوز یا بی تجربه ، خطر عوارض جانبی نادر بیشتر است.

بهترین ژل گونه

هزینه تزریق بهترین ژل گونه چقدر است؟

هزینه بهترین فیلرهای گونه شما به این بستگی دارد که شما و ارائه دهنده خدمات شما در مورد نوع فیلرهای پوستی تصمیم بگیرید و همچنین به مقدار مورد نیاز آن بستگی دارد. بعنوان مثال در حال حاضر گرانترین ژل گونه ، ژل الانسه می باشد.

چگونه پزشک برای تزریق بهترین ژل گونه پیدا کنیم؟

اگر در فکر بهترین تهیه ژل گونه هستید ، اولین قدم یافتن یک ارائه دهنده آموزش دیده است. استفاده از یک ارائه دهنده تخفیف یا بدون مجوز به طور قابل توجهی خطر عوارض ناشی از فیلرهای پوستی را افزایش می دهد.

برای یافتن یک جراح زیبایی مجاز در منطقه خود ، می توانید با جستجوی پایگاه داده وب سایت های رسمی شروع کنید.

ماندگاری بهترین ژل گونه 

ژل های گونه یک عمل زیبایی کاملاً ساده هستند. نتایج می توانند از ۶ ماه تا ۳ سال ادامه داشته باشند.

اگر می خواهید از نتایج خود راضی باشید ، بسیار مهم است که ارائه دهنده ای را پیدا کنید که در انجام تزریق ژل باتجربه و دارای مجوز باشد.

برخی از خطرهای عوارض جدی پس از فیلر گونه وجود دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در مورد روش کار با پزشک خود صحبت کنید تا بدانید چه انتظاری دارید و چگونه می توانید به بهترین شکل از عفونت جلوگیری کنید.

4.1/5 - (9 امتیاز)
پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید