سرنگ ، کانولا و سرسوزن تزریق ژل سر ثابت و سر جدا

سرنگ و سر سوزن تزریق ژل سر ثابت و سر جدا

سرنگ و سرسوزن مناسب تزریق ژل به صورت سرثابت و همچنین سرجدا در کیفیت انجام تزریق ژل ها بسیار موثر است.

 

سرنگ و سر سوزن

سایز کشور سازنده مدل نام محصول
۱۰۰pcs×pack IRAN AVA Needle
در سایز های مختلف از G18 الی G32 ، طول های ۴ الی ۱۳ میلیمتر
۱۰۰pcs×۱pack IRAN ۱ ml BD LuerLock
G31 6mm
۱۰۰pcs×۱pack USA ۱ ml BD Insulin
G31 6mm
۱۰۰pcs×۱pack USA ۰٫۵ ml BD Insulin
۶۰pcs×۱pack IRAN ۱ ml Helma
در دو مدل سر ثابت (انسولین) و سر جدا (لاورلاک)

کانولا تزریق ژل فیلر

کانولا تزریق ژل

کانولا تزریق ژل

کانولا تزریق چربی

معرفی اندازه و ابعاد سوزن کانولا تزریق چربی را در این صفحه می توانید بخوانید. کانولا تزریق چربی

کانولا تزریق چربی

کانولا تزریق چربی

انواع سوزن کانولا Cannula

سوزن کانولا

سوزن کانولا

چرا از میکروکانولا به جای سوزن برای فیلرهای پوستی استفاده می شود؟

امروزه درمان توسط فیلر ، به دلیل ایمنی آن، افزایش یافته است. به عنوان یک درمان کم تهاجم، خطر کمتری نسبت به گزینه های جراحی تهاجمی تر دارد، با این حال بسیاری از مزایای مشابه را همراه با نتایج طولانی مدت ارائه می دهد.

این فواید شامل رفع خطوط، چین و چروک ها و بازیابی حجم و جوانی در صورت، لب ها و حتی پشت دست ها است. با این حال، همه درمان‌های فیلرهای پوستی برابر نیستند و برخی از تکنیک ها برای معرفی فیلرهای پوستی به نواحی درمانی مورد نظر بسیار ایمن‌تر از سایر تکنیک ها هستند.

در حالی که یک پزشک واجد شرایط می‌تواند از تکنیک های سنتی با خیال راحت استفاده کند و نتایج مطلوبی به دست آورد، تکنیک‌های ایمن تری وجود دارد که می تواند خطرات شما را حتی بیشتر به حداقل برساند و ژل پوستی را به گزینه ای جذاب تر تبدیل کند.

تاکنون، یکی از ارزشمندترین تکنیک ها در استفاده از فیلر ، استفاده از میکرو کانولا در محل سوزن است که تاکنون اولین وسیله ای بوده است که پزشکان از طریق آن فیلر یا ژل را به زیر پوست وارد می کنند.

بخش هایی که سوزن ها هم در کیفیت نتایج و هم برای ایمنی شما در طول تزریق دارند، میکروکانولا می تواند از آنها جلوگیری کند. میکرو کانولا همچنین می تواند از نظر کیفی نتایج بهتری ارائه دهد، به خصوص زمانی که توسط یک پزشک با تجربه انجام گیرد.

کاربردهای کنولا برای تزریق این ژل ها است : 

آلیاکسین    |     پرفکتا    |       رووفیل      |      ژل آیدیا      |       ژوویدرم       |      ژل نورامیس      |     سایر ژلهای هیالورونیک      |     ژل اینووسنس

خطرات استفاده از سوزن در هنگام تزریق فیلرهای پوستی

فیلرهای پوستی به طور سنتی با سوزن به پوست تزریق می‌شوند که جای تعجب ندارد. سوزن ها برای چندین نسل در روش‌های پزشکی هم ضروری و هم انتخابی استفاده می شوند. بسیاری از محصولات فیلر با سوزن هایی با اندازه مناسب برای درمان ارائه می شوند.

با این حال، سوزن ها در کاربردهای زیبایی دارای جنبه های منفی هستند که لزوماً در سایر زمینه های درمانی پزشکی ندارند. مزیت سوزن در بیشتر کاربردها این است که می تواند پوست و رگ ها یا شریان ها را سوراخ کند. در حالی که این به سایر روش های پزشکی کمک می کند، می تواند رویه های زیبایی را مختل کند.

فیلرهای پوستی باید به طور دقیق در اطراف ساختارهایی مانند وریدها و شریان ها قرار گیرند و عواقب تزریق ناخواسته پرکننده به رگ خونی می تواند جدی باشد. سوراخ کردن ورید یا سرخرگ، حتی اگر هیچ فیلر پوستی به آن وارد نشده باشد همچنین عوارض جانبی نامطلوبی مانند خونریزی و تورم زیاد ایجاد می کند.

سوزن ها کاستی های دیگری نیز در کاربردهای زیبایی دارند. اغلب، سوزن‌ها می توانند خیلی کوتاه و سفت باشند تا به اندازه کافی به مناطق درمانی مورد نظر برسند. به این معنی که، حتی در دست ماهرترین پزشک، نتایج شما می تواند رضایت بخش تر از آنچه می تواند باشد، صورت نگیرد.

چگونه یک میکروکانولا با یک سوزن متفاوت است؟

در مقابل، یک میکروکانولا تفاوت‌های ساختاری زیادی با یک سوزن دارد که می‌تواند تقریباً برای همه بیماران مفید باشد. میکروکانولا یک لوله بلند با نوک کند است که به خودی خود نمی تواند پوست را بشکند.

برای سوراخ کردن پوست (فقط سوراخ کردن پوست) باید از یک سوزن استفاده شود تا بتوان یک میکروکانولا را در ناحیه درمان قرار داد و پرکننده را اعمال کرد.

در بیشتر موارد، یک نقطه ورودی واحد را می توان چندین بار برای قرار دادن مجدد میکرو کانولا در صورت لزوم استفاده کرد، به طوری که بیماران نیازی به قرار دادن چندین بار سوزن ندارند.

سوراخ های کمتر به معنای درد کمتر است. میکروکانولاها در بیشتر موارد، اغلب از سوزن ها نیز بلندتر هستند، که در برخی زمینه ها آنها را از سوزن ها متفاوت و مفیدتر می کند.

مزایای استفاده از میکروکانولا برای تزریق فیلر و ژل

مزایای میکروکانولا نسبت به سوزن ممکن است از قبل واضح به نظر برسد. در حالی که یک میکروکانولا هنوز برای ایجاد یک نقطه ورود به پوست به سوزن نیاز دارد. یک میکروکانولا به دلیل نوک صافی که دارد، رگ ها یا شریان ها را نمی‌شکند و در نتیجه، کبودی و تورم بسیار کمتری نسبت به سوزن ایجاد می کند.

نقاط ورودی قابل استفاده مجدد نیز به معنای درد کمتر برای بیماران است، اگرچه فیلرهای پوستی در حال حاضر تنها درد خفیفی را به عنوان یک عارضه جانبی دارند.

این همچنین یک میکرو کانولا را برای استفاده از فیلرهای پوستی ایمن تر می کند، زیرا احتمال ورود هر یک از فیلرهای پوستی به جریان خون به طور فزاینده ای کمتر می شود.

انعطاف پذیری میکروکانولا همچنین به پزشک اجازه می دهد تا فیلرهای پوستی را با دقت بیشتری در اطراف ساختارهای زیرین پوست شما اعمال کند.

از طریق میکروکانولا، پزشک شما می تواند هر گونه مقاومتی را احساس کند که به او اجازه می دهد از آسیب غیر ضروری به آنها جلوگیری کند. این عوامل دستیابی به نتایج دقیق تر و طبیعی تر را برای پزشک آسان تر می کنند، بدون اینکه از محدودیت های سوزن انعطاف ناپذیرتر رنج ببرند.

همچنین، از آنجایی که میکروکانولاها عموما طولانی تر هستند، می توانند راحت تر به مناطق بیشتری نسبت به جایگزین های سوزن کوتاه تر خود دسترسی پیدا کنند.

در نهایت، این منجر به نتایج یکنواخت تر و از نظر کیفی بهتر بعد از درمان می شود. بنابراین استفاده از میکروکانولا می تواند تفاوت بین یک نتیجه زیبایی خوب و یک نتیجه برجسته باشد و همیشه شما را ایمن تر نگه می دارد.

کاربرد دیگر کنولا در کاشت نخ لیفت می باشد.

4.7/5 - (7 امتیاز)

0 دیدگاه ها

  1. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید