ماسک نقابی یا ورقه ای

اگر بدنبال مرکز فروش ماسک نقابی کره ای و یا فروش ماسک نقابی ارزان هستید، گروه نیک بهترین ماسک نقابی را به شما پیشنهاد خواهد داد. خرید ماسک نقابی در ظاهر آسان است ، اما افرادی که طیف وسیعی از ماسک های نقابی را مصرف کرده می دانند که تاثیر ماسک نقابی میکرونیدلینگ متفاوت از ماسک نقابی روزانه است. در پایین با انواع ماسک نقابی صورت آشنا می شوید:

ماسک نقابی لیفتینگ پوست :

ماسک نقابی لیفتینگ پوست ؛ این ماسک دارای ترکیبات قوی با نتایج فوری است که به خوبی می تواند چین و چروک های پوست را کاهش داده و به تدریج محو سازد. مواد مغذی موجود در این ماسک سبب کشیده شدن پوست و قوام آن می شود و از بروز زودرس چین و چروک های پوستی هم پیگشیری می نماید.

کشش و انعطاف پذیری ایجاد شده به کمک ماسک نقابی لیفتینگ پوست موجب صافی و یکدست شدن پوست شده و نتایج قابل توجهی نیز در شفافیت و روشن سازی پوست به همراه خواهد داشت. جهت استفاده از ماسک نقابی لیفتینگ پوست حتماً نخست پوست نواحی مورد نظر را تمیز کرده و بشورید. آنگاه ماسک را به گونه ی صاف و یکدست بر روی پوست بگذارید و اجازه دهید ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بر روی پوست بماند. سپس  با آب ولرم شست و شو و با حوله نرم خشک نمایید.

ماسک نقابی ضدپیری :

ماسک نقابی ضدپیری ؛ یک راهکار هوشمندانه و موثر جهت مبارزه با آغاز روند پیری پوست به کارگیری انواع فرآورده های مفید و قوی پوستی است. یکی از این فرآورده ها ماسک صورت می باشد. ماسک های نقابی ضدپیری با ترکیباتی نظیر کوآنزیم Q10 ، ویتامین E و چای سبز غنی شده اند. مواد مغذی در ماسک نقابی ضدپیری در جوان سازی و زیبایی پوست تاثیرات شگرفی دارند. کوآنزیم Q10 یک آنتی اکسیدان قوی و مفید در مقابله با رادیکال های آزاد است و موجی تحریک و ساخت الاستین و کلاژن پوست خواهد شد. رادیکال های آزاد از فاکتورهای اساسی آغاز روند پیری پوست می باشند که سبب تخریب سلول ها و بافت های پوستی می شوند. به کارگیری ماسک نقابی ضدپیری در استحکام پوست و کاهش و محوسازی خطوط و چین و چروک های پوستی نتایج چشمگیر و سودمندی به همراه خواهند داشت.

ماسک نقابی آبرسان :

ماسک نقابی آبرسان ؛ یکی از عصاره هایی که در فرمولاسیون و ساخت ماسک های پوست صورت بسیار مورداستفاده قرار می گیرد ، عصاره میوه هایی نظیر خیار می باشد. چرا که این میوه سبب آبرسانی پوست شده و از ایجاد زبری ، ترک خوردگی و خشکی پوست پیشگیری کرده و آن ها را برطرف می سازد. مواد مغذی موجود در ترکیبات ماسک ورقه ای آبرسان با خاصیت خنک کنندگی و اثر تازگی به پوست و همچنین برطرف کردن التهابات پوستی موجب رطوبت رسانی و پاکسازی نواحی موردنظر خواهد شد. ویتامین هایی E  ، A و K موجود در این ماسک ها موجب ترمیم و نوسازی پوست و تحریک کلاژن سازی در پوست خواهند شد تا جوانی و زیبایی و شادابی به پوست صورت بازگردد.

ماسک نقابی ضدلک و روشن کننده :

ماسک نقابی ضدلک و روشن کننده ؛ این ماسک به سبب رطوبت رسانی لازم به پوست موجب روشن سازی و شفافیت پوست شده ، همچنان که دارای خاصیت احیاکننده و تغذیه کننده پوست نیز می باشد. با به کارگیری ماسک نقابی ضدلک و روشن کننده سلول های مرده پوست از بین خواهند رفت و پوست به طور کامل تمیز و پاکسازی خواهد شد. ترکیبات مغذی درون این ماسک ها نظیر ویتامین های گروه ب پوست را ترمیم و نوسازی می نمایند و موجب تقویت کلاژن سازی و احیای پوست نیز خواهند شد. همچنین مواد حاوی آنتی اکسیدان در ماسک نقابی ضدلک و روشن کننده از پوست در برابر فاکتورهای محیطی آسیب رسان مراقبت و از بروز چین و چروک های زودهنگام پوست پیشگیری می نمایند. افزون بر این ، سبب رفع کدری و خستگی پوست شده و پوست را شفاف ، درخشان و یکدست می سازند.

ماسک نقابی ضدجوش :

ماسک نقابی ضدجوش ؛ این ماسک ضدباکتری ، ضدعفونی کننده و ضدالتهاب پوستی بوده و تنظیم کننده چربی پوست و در کاهش و رفع جوش های پوستی به کار گرفته می شود. از ویژگی های ماسک های ورقه ای تی تری می توان به مواردی نظیر صاف و یکدست سازی پوست های آسیب دیده از آکنه ، درمان پوست های مبتلا به جوش جوانی و مناسب بودن برای پوست های چرب و آب از دست داده اشاره کرد.

ماسک نقابی کره ای و ماسک نقابی ارزان چینی از جمله ماسک های نقابی موجود در بازار ایران می باشند. گروه بازرگانی نیک با بررسی بازخورد استفاده از ماسک نقابی کره ای در مقایسه با ماسک نقابی ارزان چینی ، بهترین پیشنهادات برای انتخاب ماسک نقابی خواهد داشت.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر جهت فروش و خرید عمده ماسک جوانسازی با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۲۲۶۱۸۷۲۹


ماسک مناسب انواع پوست

Rate this page
پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید