دستگاه آنالیز پوست

دستگاه آنالیز پوست که ابتدا هم کار اسکن پوست را انجام می دهد را بهترین بشناسید و سپس خریداری کنید.

سال های بسیار مدیدی آنالیز و معاینه پوست صورت تنها از راه مشاهده و بررسی چشمی پزشک ممکن بوده است و حداکثر وسیله ای که در دسترس متخصصان جهت بررسی و معاینه پوست قرار داشته است ، ذره بین بوده که با درشت نمایی سطح پوست فقط عارضه ها و ضایعات سطحی و ظاهری پوست نظیر لک ها و چین و چروک ها قابل رویت بود. در حالی که بدون آگاهی و شناسایی بافت و ساختمان زیرین پوست مانند میزان هیدراتاسیون ، میزان ترشح سبوم ، میزان سلول های رنگدانه ساز و … نمی توان درمان موثر ، مطلوب و دائمی را برای پوست ارائه داد.

ولی در سال های اخیر انقلابی عظیم در حوزه نیازها ، مراقبت ها و درمان ضایعات پوستی با دستگاه آنالیز پوست ایجاد شده است.

دستگاه اسکن و آنالیز پوست با امکان شناسایی و بررسی و آنالیز ضایعات و مشکلات پوستی ، تجویز تکنیک های درمانی دقیق ، سریع و مطلوبی را در دسترس متخصصان و بیماران قرار داده است.

دوربین های دستگاه آنالیز پوست با ثبت تصاویر پوست صورت افراد با رزولوشن و کیفیت بالا و قوی اغلب موارد پایه و ساختاری پوست نظیر میزان چین و چروک ها ، وضعیت رطوبت پوست ، لک های تیره و روشن پوست ، وضعیت کارکرد غدد چربی ، میزان انعطاف پذیری و کشسانی ، میزان منافذ باز پوستی را به صورت کامل و دقیق معاینه و آنالیز کرده و با توجه به ضایعات و مشکلات پوستی فرد ، درمان و مراقبت های موثر و مطلوب را تدارک و انجام داد.

دستگاه آنالیز پوست دارای عدسی قدرتمندی است که از پوست صورت به صورت سه نوع طبیعی ، پلاریزه و فرابنفش تصویربرداری انجام می دهد. آنگاه تصاویر به دست آمده به وسیله نرم افزارهای مخصوصی آنالیز و بررسی خواهند شد و عملکرد و نتایج به دست آمده به شکل نمودارهای گوناگون نمایش داده می شود. همچنین اطلاعات نمایش داده شده برای هر بیمار قابل ثبت و چاپ رنگی خواهد بود. دستگاه آنالیز پوست قادر است سن زیستی پوست فرد مورد آزمایش را از نظر ضایعات گوناگون تخمین بزند ، برای نمونه امکان دارد شخصی ۳۰ سال سن داشته باشد اما پوست صورتش دارای چروک های ۵۰ ساله باشد.

با به کارگیری دستگاه اسکن و آنالیز پوست می توان تاثیر و کیفیت تکنیک های درمانی گوناگون نظیر لیزر ، آر اف ، میکرودرم ابریژن ، درمان های داروئی ، اندرمولوژی و … را تجزیه و تحلیل کرد.

با استفاده از دستگاه آنالیز پوست می توان برنامه جامعی جهت نوسازی زیرسازی های پوست صورت و همچنین تصحیح و ترمیم ضایعات و مشکلات پوستی (چین و چروک ، افتادگی ، لک و …) فراهم ساخت. چرا که بدون اقدامات بازسازی و ترمیم بافت و ساختمان زیرین پوست ، درمان و بهبود این ضایعات و مشکلات نتایج دائمی و طولانی به دنبال نخواهد داشت و بعد از گذشت مدتی این مشکلات مجدداً عود خواهند کرد.

مزایا و کاربرد دستگاه آنالیز پوست

  • اولین کاربرد دستگاه آنالیز پوست ؛ قابلیت اندازه گیری میزان رطوبت پوست
  • بررسی کلاژن و فیبر در بافت های زیرین پوست
  • قابلیت بررسی میزان لک ها و تیرگی و پیگمان در پوست
  • یکی دیگر از کاربردهای دستگاه آنالیز پوست ، بررسی وضعیت کارکرد غدد چربی و ترشح سبوم
  • بررسی میزان سفتی ، استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست
  • یکی دیگر از کاربردهای دستگاه آنالیز پوست تشخیص سن بیولوژیکی پوست بیمار
  • بررسی میزان منافذ پوستی
  • بررسی میزان چین و چروک های پوستی و شدت آن ها
  • بررسی میزان سلول های رنگدانه ساز پوست و لکه های زیرپوستی متاثر از اشعه ماورابنفش
  • امکان عرضه و تهیه عکس های سه بعدی از هر ناحیه ی پوست صورت برای اجرای تکنیک ها و فرایندهای گوناگون درمانی نظیر تزریق ژل
  • آخرین قابلیت دستگاه آنالیز پوست قابلیت مقایسه پوست قبل و بعد از درمان و آنالیز نتایج حاصل از درمان
Rate this page

0 دیدگاه ها

  1. سارا ارجمند گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید