بهترین برند مزوژل – مشاوره خرید بهترین مزوژل

مزو آروما mesoaroma
مزو آروما Meso Aroma
نوامبر 19, 2021
بوتاکس دیستون Dyston
آسانترین درمان چین و چروک های صورت
نوامبر 29, 2021

بهترین برند مزوژل – مشاوره خرید بهترین مزوژل

بهترین برند مزوژل

بهترین برند مزوژل

بهترین برند مزوژل – مشاوره خرید بهترین مزوژل موضوع این مطلب آموزشی در مورد انواع مزوژل ها می باشد. اگر می خواهید از یک مرکز مستقل در مورد فروش بهترین برند مزوژل سوال بفرمایید ، کارشناسان بازرگانی نیکطب شما را راهنمایی می کنند.

مزوژل چیست؟

مزوژل یک درمانی است سالم و البته ایمن که جدیدترین نوع درمان محسوب می گردد. همچنین می توان گفت دارای موادی مانند اسید هیالورونیک ، آنتی اکسیدان ، مواد معدنی و ویتامین ها هستند که اصلی ترین ماده موجود را اسید هیالورونیک می توان گفت که باعث از بین بردن چروک های روی پوست می شوند که به صورت عمیق قرار گرفته اند.

 همیچنین می توان گفت این کوکتل ها گوناگون هستند و در مارک های مختلف وارد بازار می شوند و در جوانسازی پوست تاثیر فراوانی دارند. حالا که با مفهوم مزوژل آشنا شدید بهترین مارک های مزوژل کدام اند؟ را معرفی می کنیم تا بدانید که هر کدام برای چه کاری و چه نواحی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد مزوژل

چروک های پوستی را پر می کند.

خطوط عمیق دور دهان ، دور چشم و خط اخم را ترمیم می کند.

ارتجاعی نمودن پوست گردن ، دست و نواحی سینه

پوستی که دچار سلولیت می شود را ترمیم می کند.

درست کردن قوز بینی

لکه های تیره که  در قسمت هایی از بدن هستند را برطرف کردن

برطرف کردن اضافه وزن

برطرف کردن جای ناشی از جوش

آبرسانی در پوست

برطرف کردن تیرگی اطرف چشم

جوانسازی و روشنایی پوست

بهترین مارک های مزوژل کدام اند:

پروفایلو

جالپرو

پروسترولین 

بلامین

مزوژل پروفایلو - profhilo

مزوژل پروفایلو – profhilo

بهترین مارک مزوژل ؛ پروفایلو

نخستین مزوژل هیالورونیک اسید پایدار است و از عناصر شیمیایی و موادی مثل  بی دی دی ای در ساختار پیوندهای شیمیایی این مزوژل استفاده شده است. پروفایلو محصولی است که خطر ندارد و بسیار کارآمد و دارای ماندگاری عالی است که در جلوگیری  از پیری پوست و کارهای زیبایی و همچنین در جوان سازی پوست استفاده می گردد.

 این محصول برای حجم دادن مورد استفاده قرار نمی گیرد. افرادی که نیاز به برجسته کردن و حجم سازی صورت دارند بایستی از ترکیب ژل هایی که قابلیت حجم دادن دارند با پروفایلو  به شکل همزمان استفاده کنند مزوژل پروفایلو که دارای فرمولاسیونی نوین است که از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی زیاد و وزن مولکولی کم ساخته شده است.

اثر اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم بر لایه های از پوست که در قسمت میانی هستند قرار می گیرد و سبب آبرسانی شده و هیالورونیک اسید با وزن مولکولی زیاد موجب کشیدگی و لیفت پوستی به شکل همزمان می شود.

 به طور کلی پروفایلو موجب می شود که از تحلیل پوستی ناشی از زیاد شدن سن کم شده و موجب سفت شدن و منعطف شدن پوست می گردد. همچنین چروک های پوستی که ممکن است شدید و ظریف باشند را هم رفع می کند.

جهت کسب اطلاعات پروفایلو مراجعه نمایید.

جالپرو ؛ دومین برند از میان بهترین مزوژل های موجود در ایران

مزوژل جالوپرو که برای کشور ایتالیا است . از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و پر فروش تر نسبت به مزوژل های دیگر است.

از مزایای این کوکتل می توان به آبرسانی پوست به صورت خیلی قوی دانست. همینطور روند پیری پوست را جلوگیری می کند. همچنین از پوستی که در برابر آفتاب آسیب دیده را ترمیم می سازد. از این مزوژل در نواحی مانند اطرف چشم و گردن و همینطور شکم و ران مورد استفاده قرار می گیرد.

جالوپرو دارای دو مدل کلاسیک و HMW  است.

جالپرو - jalupro - خرید جالپرو - فروش جالپرو

مزوژل جالپرو – jalupro

مدل کلاسیک

این مدل از جالوپرو برای برطرف کردن خطوط های فاین و همینطور وظیفه آبرسانی به پوست را داراست.

جهت کسب اطلاعات جالپرو مراجعه نمایید.

مدل HMW

جالپرو مدل HMW  از پرطرفدارترین مزوهای موجود در بازار است که در جهت رفع خطوط پوستی عمیق بکار می روند. تفاوتی که این مدل با مدل جالپرو کلاسیک دارد این است که این مدل بیشتر برای افراد مسن بکار می رود و غلظت آن در برابر مدل کلاسیک بیشتر است.

ویژگی های مدل HMW

برطرف کردن چین و چروک های پوستی

لیفت پوست

آبرسانی پوست و کلاژن سازی

دارای اسید هیالورونیک و آمینه اسید

از این محصول می توان برای افرادی که دارای استرچ مارک هستند و افراد با نشانه های پیری زود رس استفاده می شود.

جالپرو سوپر هیدرو

این محصول شرکت جالوپرو یکی از قوی ترین محصولات مزوتراپی می باشد. کیفیت جالپرو سوپر هیدرو با پروفایلو برابری می کند و دارای جونسازی بسیاری بالایی می باشد.

جالوپرو سوپر هیدرو توسط شرکت بیوتکنولوژی معروف Professional Derma ساخته شده است، جالوپرو سوپر هیدرو یک مزوژل با قدرت جوانسازی زیاد است که جهت بازگرداندن جوانی به پوست طراحی شده است.

فرموله شده با یک تهیه دقیق از هیالورونیک اسید، آمینو اسیدها و پپتیدها، جالوپرو سوپر هیدرو برای نوسازی پوست در سطح عمقی به منظور داشتن پوست مرطوب و تازه تر فرموله شده است.

سوپرهیدرو به سرعت کلاژنسازی را تقویت می کند. علاوه بر فواید جوانسازی تزریقی، جالوپرو سوپرهیدرو یک درمان چند منظوره است که می تواند برای بازسازی چهره، گردن، دکولته و دستها مورد استفاده قرار گیرد.

جالوپرو سوپر هایدرو super hydro jalupro - سوپر هیدرو

جالوپرو سوپر هایدرو super hydro jalupro

پروسترولین آخرین مارک از میان بهترین مزوژل

پروسترولین یک ژل است که به منظور مزوتراپی استفاده می شود و محصول کشور کره جنوبی است با بهره گیری از فناوری جدید پپتید درجهت جلوگیری از پیری پوست و درخشندگی و همینطور کاهش وزن بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

پروسترولین PROSTROLANE NATURAL B

مزوژل پروسترولین PROSTROLANE NATURAL B

پروسترولین نچرال بی

نچرال بی را می توان یک مزوژل گفت که در قسمت عمیق از پوست تزریق می شود. همچنین برای برطرف کردن چروک های دور چشم، گردن و دهان مورد استفاده قرار می گیرد.

می توان گفت برای تمام قسمت های صورت امکان استفاده دارد. این برند برای اینکه پوست احیا شود از فناوری Novel Peptide استفاده کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این محصول داراست این است که بعد از تزریق در ناحیه گسترش نمی یابد و در مدت دو هفته اثر خود را نمایان می کند.

ویژگی های نچرال بی را می توان به موارد زیر اشاره کرد.

طبیعی بودن با وجود بعد از تزریق مزو

پوست را احیا می کند

پوست های چروکیده را بازسازی می کند.

پپتید برای بازسازی پوست

ماندگاری مزوژل می تواند در مدت ۶ الی ۹ ماه متفاوت باشد و بعد از این مدت نیاز به ترمیم مجدد دارد. پس زیر نظر پزشک متخصص باید تمدید انجام گیرد.

جهت کسب اطلاعات پروسترولین مراجعه نمایید.

 

بلامین

مزو بلامین محصول کشور آمریکا می باشد که  برای درمان چروک های پوستی و همچنین برای پوست هایی که خشک هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

 همچنین می توان برای مرطوب کردن پوست هم از این محصول استفاده کرد. نواحی تزریق بلامین را می توان درم میانی صورت، گردن، دست و دکلته دانست.

از مزایای این ژل می توانیم به سفتی پوست و کاهش منافذ روی پوست و همچنین به کاهش جای جوش و آکنه اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بلامین مراجعه نمایید.

مزوژل بلامین - bellamine

مزوژل بلامین – bellamine

 


موضوع مرتبط :

مزایای تزریق ژل مزوژل

تفاوت پروفایلو و جالپرو

4.5/5 - (23 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

2 دیدگاه ها

  1. محمد گفت:

    برند فیوژن هم خوبه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید