جدیدترین روش‌ برای لاغری و حل مشکل چاقی

جوانسازی پوست - فیشیال
۵ فایده جوانسازی پوست و فیشیال
اکتبر 22, 2021
تفاوت ژل و مزوژل
تفاوت ژل و مزوژل چیست؟
اکتبر 30, 2021

جدیدترین روش‌ برای لاغری و حل مشکل چاقی

کوکتل مزوتراپی لاغری Revitacare

کوکتل مزوتراپی لاغری Revitacare - سلوکر

جدیدترین روش‌ برای لاغری موضوع این مقاله آموزشی برای علاقه مندان است.

تا حالا شده به خاطر نداشتن اندام متناسب یا بهتر است بگوییم لاغر نبودن دچار یاس و نا امیدی بشین؟ امروزه داشتن اندام ایده آل یکی از زیبایی هایی است که افراد به دنبال آن هستند.

چاق بودن یکی از عواملی است که ممکن است مرگ را به همراه بیاورد و همینطور یک بیماری است که مزمن می باشد و می تواند بر سلامتی اثر بگذارد ، همچنین بیماری قلبی و عروق را در افراد ایجاد نماید.

 طبق نتایج امروزه اضافه وزن بسیار شایع شده و یک سوم افراد دچار این عارضه هستند. افراد که بالای ۶۰ سال سن دارند احتمال اینکه به چاقی دچار شوند بیشتر است.

ولی بهتر است بدانید این مشکل مخصوص افراد سن بالا نیست و حدود ۲۰ درصد نوجوانان و کودکان در سنین ۲ الی ۱۹ سال به چاقی مبتلا هستند. پس بهتر است با علل بروز چاقی بیشتر آشنا شوید.

 اگر شما به این مشکل دچار نشدیده اید بهتر است پیشگیری کنید یا اگر هستید بهتون در این مقاله درباره انواع روش های موثر برای رفع این مشکل را می گوییم.

اکثر مردم به دنبال تناسب اندام خود هستند و به آسانی آن را به دست نمی آورند. امروزه اطلاعات زیادی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید و به اندام ایده آل خود دست یابید.

پس تا انتها این مقاله را مطالعه کنید چون جدید ترین روش لاغری  را می خواهیم به شما بگوییم.

آنچه در این مقاله می خوانید:

علل بروز چاقی

انواع روش های موثر برای رفع مشکل چاقی

جدیدترین روش لاغری

علل بروز چاقی چیست؟

چاقی بیماری است که پیچیده است و متخصصین از اینکه چگونه بدن می تواند وزن و میزان چربی را کنترل کند را نمی دانند.

 ولی چیزی که مشخص است اینکه دریافت کالری اگر بیشتر از تولید انرژی باشد باعث می شود وزن افزایش پیدا کند ولی عواملی که باعث ایجاد چاقی می شود بسیار پیچیده هستند که در ادامه به عواملی که باعث ایجاد چاقی می شوند.

ژنتیک

ژن ها عاملی هستند که می توانند مشخص کنند که در چه بخشی از بدن چربی ذخیره شود و بیشتر محققین بر این عقیده دارند که به غیر از عوامل ژنتیک موارد دیگری در شیوع چاقی موثر هستند.

متابولیک

در افراد مختلف انرژی به نحوه متفاوتی مصرف می شود، با توجه به اینکه هرمون ها و سوخت و ساز در هر بدنی متفاوت است. این عوامل نقش مهمی در میزان زیاد شدن وزن خواهد داشت.

سبک زندگی

استفاده زیاد از مواد غذایی و ورزش نکردن در ایجاد چاقی نیز تاثیر گذار هستند. چنانچه دریافت بدنی شما از غذاهای ناسالم مانند غذاهای حاوی شکر یا چربی، می تواند باعث افزایش وزن شود.

داروها

برخی از داروها مانند داروهای کورتون یا داروهای ضد افسردگی و بعضی از آنها نیز ضد تشنج می تواند در ایجاد افزایش وزن موثر واقع شود.

عوامل عاطفی

برخی از عوامل عاطفی و احساس ناراحتی و بی حوصلگی می تواند در بروز چاقی موثر واقع شود.

بی خوابی

افرادی که کمتر از ۵  ساعت در شبانه روز میخوابند در مقایسه با افرادی که ۷ الی ۸ ساعت می خوابند دچار چاقی می شوند.

عدم تحرک

درصورتی که دارای برنامه ورزشی در زندگی به صورت مرتب نباشید کاهش ورزت یا حفظ وزن کنونی می تواند با سختی همراه باشد. هر فرد با تغییر سبک در هر زمان می تواند به رژیم غذایی مناسب و داشتن ورزش می تواند به کاهش وزن خود دست یابد.

عوامل چاقی کدام اند؟

بالا بودن فشار خون

 در افرادی که اضافه وزن دارند، با توجه به بافت چربی که دارند ترشح هرمون هایی باعث می شود تا عروق منقبض شوند و فشار خون افزایش می یابد.

دیابت

ممکن است چاقی بدن شما در اثر تزریق ناشی از انسولین باشد، انسولین را می توان گفت هرمونی است که باعث تنظیم قند خون می شود پس در این صورت افزایش وزن باعث میشود در خطر چاقی قرار بگیرند.

مشکلات قلبی

در افرادی که دچار افزایش وزن هستند، به دلیل جمع شدن چربی در دیواره باعث گرفتگی این عروق شده و منجر به بروز ناراحتی در قفسه سینه می شود و احتمال به سکته قلبی را افزایش می دهد.

مشکلات آرتروز

در کسایی که افزایش وزن دارند به دلیل فشار ناشی از از وزن بر روی مفاصل مانند لگن و زانو باعث مشکلات آرتروز شده و می تواند مشکلات زیادی را به همراه آورد که تعویض مفاصل راه حل مناسبی برای این مشکل نیست.

سرطان

داشتن اضافه وزن ممکن است باعث بروز سرطان شود، به خصوص خانم هایی که دچار اضافه وزن هستند و دچار یائسگی شده اند، می توانند بیشتر در معرض این بیماری قرار بگیرند.

معرفی مزو ها جهت لاغری :    مزولایک      رویتاکر       اینربی       مزو BCN         مزو بایواسکین          فیوژن

انواع روش های موثر برای رفع مشکل چاقی

انتخاب مواد غذایی سالم

بعضی از غذاها با وجود اینکه کالری کمی دارند مقدار سیر شدن توسط آنها زیادتر است و مصرف برخی از میوه ها و سبزیجات که دارای فیبر هستند و غذاهای پروتئین دار و همچنین غذاهای کربوهیدرات دار می تواند سالم تر باشد.

تحرک بدنی

فعالیت ورزشی و داشتن تحرک بدنی می تواند بر داشتن اندام ایده آل تاثیر گذار باشد و همیچنین می توان گفت با ورزش کردن می توانیم به پوستی سفت و بدون شلی دست یابیم.

جراحی

در موارد بسیار حاد و پر خطر افراد نیاز به جراحی دارند که معمولا این روش بسیار پرخطر و هزینه زیادی در بر دارد ممکن است با خودتان بگویید که اگر نشود از این راه حل ها استفاده کرد باید چیکار کرد اما نگران نباشید، در این بخش به جدیدترین روش لاغری می پردازیم.

جدیدترین روش لاغری

مزوتراپی چیست و انواع آن

در این روش که جدیدترین روشی است که امروزه طرفداران بی شماری پیدا کرده است و در مقایسه با عمل جراحی از نظر هزینه کمتر و کم خطرتر است.

مزوتراپی انواع مختلفی دارد که در این بخش به مزوتراپی لاغری می پردازیم که می توانیم اینگونه بگوییم در این روش درمان مانند سایر روش های لاغری موضعی است

 برای از بین بردن نواحی از بدن که دارای چربی هستند و با استفاده از ورزش و رژیم غذایی نمی توان از بین برد استفاده می شود، بیشتر برای نواحی مانند: ران ها، بازوها، شکم و پهلوها مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین می توان از این روش برای از بین بردن غبغب استفاده کرد، زیرا با وجود اندام ایده آل ولی  داشتن چربی زیر چانه باعث می شود شما را چاق تر نشان دهد.

 لازم است بدانید که چربی که در زیر چانه است با ورزش کردن از بین نمی رود و مزوتراپی روشی بسیار عالی است برای از بین این مشکل.

چربی موجود در نواحی شکم که شاید بتوان با استفاده از ورزش کردن از این مشکل خلاص شد ولی در بسیاری از افراد نمی تواند پاسخگوی مناسبی باشد و فقط با متدهای غیرتهاجمی مثل مزوتراپی می توان بهره گرفت.

و مورد دیگری که می توان با کمک مزوتراپی لاغری به آن پرداخت درمان سلولیت است، سلولیت را می توان نواحی از بدن مثل ران ها، که چربی اضافی دارند و این قسمت مانند شکم و پهلوها نیست که بتوان  با ورزش و رژیم از بین برود.

نیاز به تزریق مزوتراپی در زیر پوست است تا با شکستن نواحی که دارای سلول های چربی هستند بتوان چربی را از بدن خارج نمود.

کوکتل مزوتراپی لاغری Revitacare

کوکتل مزوتراپی لاغری Revitacare – سلوکر

جدیدترین محصول لاغری

مزو سلوکر Cellucare 

سلوکر که می توان محصول کشور فرانسه دانست و در جهت لاغری برای صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد این محصول حاوی هیالورونیک اسید است و موادی مانند روی، منگنز و …دارد که می تواند چربی های بدن را کم کند.

مانند ورزش کردن به کم کردن چربی سلول کمک کرده و همچنین از اثرات این کوکتل می توانیم به طولانی مدت بودن آن اشاره کنیم  و این کوکتل هیچ عارضه ای ندارد و در سنین های مختلفی می تواند استفاده شود.

مزایای سلوکر

ارزانتر بودن نسبت به عمل جراحی

بدون بیهوشی

بیمار بعد از آن می تواند با یک سری مراقبت ها به فعالیت عادی برگردد.


موضوع مرتبط :

لاغری موضعی چگونه است؟

آموزش مزوتراپی لاغری

انواع روش های لاغری کدامند ؟

نخ لاغری

کوکتل مزوتراپی غبغب

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید