ژل فیلر لیکویید ایمپلنت Liquidimplant

روش های درمان ریزش مو - کاشت مو
روش های درمان ریزش مو و کاشت مو
سپتامبر 20, 2019
آمپول مزوتراپی غبغب - کوکتل مزوتراپی غبغب - مزوتراپی غبغب - BSK12 REDUPRO
مزوتراپی غبغب ، کوکتل مزوتراپی غبغب بهمراه آموزش مزوتراپی غبغب
اکتبر 4, 2019

ژل فیلر لیکویید ایمپلنت Liquidimplant

Liquidimplant - لیکویید ایمپلنت

فیلری امریکایی Liquidimplant دارای سه فیلر می باشد. توضیح مختصری در مورد هر کدام ارائه خواهیم نمود.

فیلر Liquidimplant Labium

Liquidimplant Labium مخصوص مناطق بسیار حساس از پوست مانند لب و غشاهای مخاطی ایجاد شده است. برای اطمینان از نتایج بهینه از نظر تقویت لب و کانتورینگ ، این مناطق پیچیده به پرکننده های هیالورونیک با کیفیت بالا نیاز دارند. این محصول از خاصیت ارتجاعی بالایی برخوردار است. این باعث می شود ماساژ لیبی تزریق شده آسان شود. ویسکوزیته بالای محصول از اثرات ماندگار آن استقبال می کند.

ژل Liquidimplantat Cutis 

Liquidimplantat Cutis یک پرکننده متصل به مونوفازی با غلظت اسید هیالورونیک ۲۵ میلی گرم در میلی لیتر است. فرمول منحصر به فرد و تکنیک ذره ای خاص ، تزریق داخل درم را برای مقابله با خطوط ریز بر روی پیشانی ، چین های بینی ، لبه های پا و گلوها تسهیل می کند.

فیلر Liquidimplant SubCutis

Liquidimplant SubCutis یک پرکننده اسید هیالورونیک چسبناک ، تک رنگ و متقاطع است. این ژل تزریق طولانی مدت به ویژه برای درمان چین و چروک های عمیق مانند چین خوردگی بینی یا درمان دردهای دهان مناسب است. در مقایسه با سایر محصولات پرکننده ، Subcutis همچنین از نتایج بهینه در کانتورینگ و تقویت صورت استفاده می کند.

 

دستورالعمل ها و نشانه ها در مورد ژل لیکویید ایمپلنت

محصولات Liquidimplant شامل Labium ، Cutis و SubCutis است. از این محصولات می توان برای افزودن حجم و پر بودن پوست برای اصلاح چین و چروک های صورت متوسط تا شدید صورت مانند چین های بینی استفاده کرد. همچنین ممکن است از لبیوم برای تقویت لب در بیماران استفاده شود.

مدت ماندگاری لیکویید ایمپلنت

ویژگی های ماندگار هر پرکننده اسید هیالورونیک به طور مستقیم با غلظت و درجه اتصال متقابل حاصل می شود. پس از تزریق ، اسید هیالورونیک به تدریج توسط هیالورونیدازها تخریب شده و توسط بدن پاک می شود. فن آوری اتصال متقابل Liquidimplant ، نتایج طولانی مدت را تضمین می کند ، در حالی که گرانروی را نیز به خطر نمی اندازد ، حتی اگر محصولات تزریق آنها همچنان آسان باشد. به طور کلی ، این مهندسی نوآورانه خط تولید Liquidimplant را منحصر به فرد و با دوام فوق العاده می کند.

پشتوانه علمی

به طور طبیعی در پوست انسان و در حقیقت همه پستانداران یافت می شود ، اسید هیالورونیک یک زنجیره پلی ساکارید است که به هیدراتاسیون و خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. پیوندها بین زنجیره های پلیمری مختلف اسید هیالورونیک اسید ترویج می شود. از طرف دیگر ، به دلیل فرآیند اتصال متقابل پیشرفته Liquidimplant ، پیوندهای کمتری بین بخشهای یک زنجیره به حداقل می رسند. سپس درجه اتصال متقاطع انتخاب می شود تا سطح مطلوبی از دوام در پوست فراهم شود.

بهینه سازی تمام این خصوصیات ، یک پرکننده پوستی را با عملکرد عالی و رضایت بیمار فراهم می کند. اسید هیالورونیک لیکویید ایمپلنت به طور دقیق با اندازه ذرات تنظیم شده است تا ژلی را تولید کند که بتواند به راحتی از طریق یک سوزن خوب جریان یابد و یک احساس نرم و صاف به پوست تقویت شده ارائه دهد. اسمولالیته و pH ژل متعادل است تا با مایعات موجود در پوست سازگار باشد ، نه ترسیم و نه آب را آزاد می کند و نیاز به اصلاح بیش از حد را به حداقل می رساند. گسترش آهسته ذرات ژل تا حدودی باعث از بین رفتن طبیعی در حجم پرکننده پوستی با گذشت زمان و حفظ سطح تصحیح می شود.

ملاحظات ایمنی مهم در مورد تزریق لیکویید ایمپلنت

بیماران با حساسیت جدی به داروها ، که قبلاً نیاز به درمان در بیمارستان داشتند ، نباید لیکویید ایمپلنت تزریق کنند. لیکویید ایمپلنت باید به پوست ، زیر پوست یا لب ها تزریق شوند. در صورت بروز مشکلات شناخته شده در پوست ، به عنوان مثال ، زخم ها ، جوش ها ، راش ها ، کهیر ، کیست یا عفونت ، تزریقات باید تا زمان حل مشکلات به تعویق بیفتد. بعد از تزریق ژل لیکویید ایمپلنت ، ممکن است درد کمی داشته باشید ، در بعضی موارد کبودی یا تورم ، قرمزی و به ندرت حساسیت وجود دارد. اینها معمولاً خفیف است و به طور معمول ۳ تا ۷ روز در چین های بینی و حداکثر ۵ روز در لب ها طول می کشد.

برای جلوگیری از کبودی و خونریزی ، اگر اخیراً از داروهایی استفاده کرده اید که خون شما را رقیق می کند یا از لخته شدن جلوگیری می کند ، نباید از محصولات استفاده کنید. از محصولات نباید در دوران بارداری ، هنگام شیردهی یا در بیماران زیر ۱۸ سال استفاده نشود. پزشکان مرجع توصیه می کنند که حجم درمان را به میزان ۲ میلی گرم در میلی لیتر در چین و چروک ها ، مانند چین های بینی و ۲ میلی گرم در میلی لیتر در هر لب محدود کنید ، زیرا مقادیر بیشتر می تواند احتمال بروز عوارض جانبی را افزایش دهد.

منبع : 

وبسایت شرکت نواکویت

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

0 دیدگاه ها

  1. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید