ژل فیلر آلاینا ALAYNA

بهترین کرم قوی آبرسان پوست صورت
اکتبر 17, 2019
ژل بلوترو BELOTERO
ژل بلوترو BELOTERO
اکتبر 20, 2019

ژل فیلر آلاینا ALAYNA

آلینا - فروش آلینا - Alayna - فیلر آلینا

ژل فیلر آلاینا ALAYNA آلمان یک فیلر حرفه ای می باشد. برای آگاهی از انواع ژل فیلر آلاینا ALAYNA و همچنین فروش ژل آلینا و شرکت واردکننده آلینا این صفحه را ملاحظه نمایید.

ژل های تک فازی و دو فازی هیالورونیک اسید آلاینا برای استفاده کنندگان این امکان را فراهم می سازد تا خطوط و چین و چروک های ظریف ، متوسط و شدید پوست خود را برطرف و درمان کنند.

همچنین افراد قادرند جهت برجسته سازی و حجم دهی لب ها و گونه ها ، اصلاح و فرم دهی صورت و برطرف کردن جای جوش و زخم از بین فیلرهای گوناگون آلاینا در غلظت های متفاوت ، فیلر مناسب خود را انتخاب و استفاده نمایند.

اگر بدنبال واردکننده ژل آلینا هستید و می خواهید از واردکننده آلینا سوالاتی در مورد انواع ژل آلینا بپرسید، ابتدا موارد زیر را مطالعه نموده و سپس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فیلر آلاینا توسط یک کمپانی معتبر آلمانی تولید و به بازار عرضه شده است. همه ی انواع مختلف ژل های هیالورونیک اسید آلاینا فواید و امتیازات درمانی تخصصی اسید هیالورونیک اسید را عرضه و فراهم می سازند:

  • فاقد هرگونه اجزای حیوانی
  • سازگاری کامل با ساختار طبیعی پوست و بدن
  • پخش طبیعی و یکنواخت در پوست
  • بدون احتیاج به تست حساسیت
  • بدون نتایج ناخواسته و عوارض جانبی درازمدت و پایدار

این ژل بر پایه هیالورونیک اسید  و یک محصول مناسب برای مزوتراپی می باشد همینطور ساخت کشور آلمان است. از این محصول با توجه به گروه آن که جلوتر به آن می پردازیم می توانیم  در جهت کاهش چین و چروک ها ( به صورت متوسط تا عمیق) ، حجم دادن به لب، گونه، درمان جای زخم و جوانسازی مورد استفاده قرار گیرد.

این ژل دارای دو گروه می باشد که نخست به صورت تک فازی و نوع دیگرش دو فازی قرار گرفته است. آنهایی که به صورت تک فازی هستند:  شامل ژل های آلاینا SG  و M و آنهایی که به صورت دو فازی هستند به نام HE  شناخته شده اند. در واقع می توان گفت در ۹ تا فیلر با داشتن غلظت های متفاوت تولید و پخش می شوند. تا انتها مقاله همراه ما باشید زیرا درباره هر گروه توضیحاتی را ارائه داده ایم:

فیلر آلاینا گروه SG

بافت این محصولات به صورت کامل هیدراته  با ویسکوزیته پایین می باشد و همینطور تزریق آنها خیلی راحت است. در واقع این ژل به صورت کاملا یکنواخت و به سرعت در محل تزریق پخش می شود. با استفاده از ژل آلاینا مدل SG  می توان خیلی سریع به لب و یا در قسمت گونه حجم دهی را مشاهده کنید.

در حقیقت در این گروه از ژل هر ذره  به وسیله یک غشا آبی که پایدار است در بر گرفته شده. پس می توان بعد از تزریق مشاهده کرد که هیچ گونه ورمی در محل، وجود ندارد. برای کسانی که حساس هستند استفاده کردن از این ژل می تواند بسیار موثر واقع گردد.

ژل آلاینا زیر چشم - Alayna sg24

ژل آلاینا زیر چشم – Alayna sg24

سری SG  دارای ۴ مدل می باشد، که با توجه به غلظت آنها هر کدام متفاوت است در واقع با در نظر گرفتن هدف شما برای رفع چین و چروک ها از کم تا زیاد می تواند مورد استفاده قرار گیرد. انواع آنها به شرح زیر است:

Alayna SG 14

از این ژل در بازار به اسم Smart lip یا لب شناخته می شود به علت داشتن غلظت ناچیز هیالورونیک اسید آن در جهت برجسته کردن ناچیز در لب و چین و چروک سطحی مورد استفاده قرار می گیرد.

Alayna SG16

این ژل در بازار به اسم Smooth Alayan شناخته شده است. برای از بین بردن خط های روی پیشانی که نیمه عمیق هستند، استفاده می شود همچنین خاصیت مرطوب کنندگی دارد.

Alayna SG 20

اسم این ژل در بازار به نام Basic Alayna می باشد این ژل در گروه  از نظر قیمت گرانتر نسبت به دیگر مدل های آلاینا می باشد.

Alayna SG 24

می توان برای چین و چروک هایی که زیاد تا متوسط هستند مورد استفاده قرار داد. برای از بین آکنه و جای زخم و همینطور خطوط اطراف دهان و خط خنده، حجم دادن به لب و گونه ها و برطرف کردن پل بینی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان برای دست ها به منظور جوانسازی استفاده کرد . این ژل دارای تاثیرات بلند مدتی است.

فیلر آلاینا گروه M

این دسته به صورت تک فاز هستند و به علت اینکه، مواد تشکیل دهنده موجود در هیالورونیک اسید آن به صورت یکنواخت پخش می گردد دارای بافتی شفاف و نرم است که تزریق آن خیلی راحت می باشد. این گروه هم مانند گروه G  با توجه به در نظر داشتن غلظت، شامل ۴ نوع است:

Alayna M  ۸

از این ژل برای رفع چین و چروک سطحی مورد استفاده قرار می گیرد. به علت غلظت ناچیزی که در هیالورونیک اسید آن است می توان برای زیر چشم از آن استفاده کرد.

Alayna M 16

از این محصول برای از بین بردن خط هایی که سطحی و یا نیمه سطحی هستند استفاده می گردد همچنین برای حجم دادگی به صورت ناچیز در قسمت هایی مانند لب و کانتورینگ استفاده می شود.

Alayna M 24

از این مدل برای از بین بردن خط هایی که عمیق هستند و در قسمت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلر آلاینا گروه HE

این گروه از ژل آلاینا به صورت دو فاز قرار گرفته است و نام آن در واقع به صورت  Alayna HE 24   می باشد و تزریق آن به شیوه خاصی انجام می گیرد پس باید در تحت نظر پزشک حاذق تزریق انجام گیرد. در نتیجه ماندگاری آن بیش از دو گروه دیگر است.

با توجه به دوز این ژل در حین تزریق، در مقایسه با دو ژل دیگر برای دست یافتن به نتیجه مطلوب، فقط یک سوم از ژل نیاز به تزریق است. ممکن است پس از تزریق به اندازه ۳ روز ورم در قسمت تزریق داشته باشید که این را پزشک از قبل  به شما اطلاع  می دهد. به اندازه ۱۸ ماه می تواند ماندگاری داشته باشد.

کاربرد استفاده از فیلر آلاینا مدل HE

رفع چین و چروک در پیشانی

از بین بردن جای زخم و اسکار

حجم دادن  به گونه

فرمدهی صورت

آلاینا هیدرو

یک نوع دیگری از آلاینا را می توانیم هیدرو نام ببریم به صورت تک فاز قرار گرفته است این ژل به علت بالا بودن در وزن مولکولی، در جهت رطوبت رسانی به گردن، صورت  و دست ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ماندگاری ژل آلاینا

ماندگاری آن به عوامل متفاوتی بستگی داردکه شامل منطقه تزریق و دز استفاده شده و کیفیت متفاوت است. معمولا دارای ماندگاری حدود ۸ الی ۱۲ ماه است.

ژل آلاینا - Alayna

ژل آلاینا – Alayna

انواع ژل فیلر آلاینا

آلاینا SG:

فرآورده های آلاینا SG به سبب خاصیت آبرسانی و هیالورونیک اسید نرم ، قادرند به سرعت و به آسانی تزریق شوند. ژل های آلاینا SG سریع و به صورت همگن و یکنواخت در قسمت های تحت درمان پخش خواهند شد و اثرات آن ها پس از تزریق سریعاً قابل رویت خواهد بود.

چهار غلظت مختلف SG16 ، SG20 ، SG24 و SG14 این محصول قابلیت رسیدن به نتیجه و تاثیرات ایده آل و رضایت بخش ، از رفع چین و چروک های ظریف گرفته تا برجسته سازی و حجم دهی چشمگیر لب ها و گونه ها را برای بیماران مهیا می سازد.

همه ی محصولات آلاینا SG یک نتیجه و درمان سریع و راحت را برای استفاده کنندگان به ارمغان می آورند و اغلب خطرات جانبی در پی نخواهند داشت. ژل های آلاینا برای افراد دارای پوست حساس نیز قابل استفاده است.

آلاینا SG16:

این نوع ژل جهت حجم دهی به میزان کم برای موارد درمانی زیر مطلوب است:

  • چین و چروک های کم عمق و ظریف
  • خطوط اخم
  • خطوط خنده
  • خط لب ها
  • خطوط عمودی گوشه دهان
  • دست ها

علاوه بر این ها ، این ژل می تواند جهت درمان مکمل بعد از تزریق فرآورده قوی تر آلاینا SG24 جهت دستیابی به نتایج بهتر استفاده شود.

آلاینا SG20:

این ژل برای درمان موارد زیر مناسب است:

  • چین و چروک های متوسط پوست
  • خطوط خنده
  • خطوط عمودی گوشه دهان
  • جای زخم و جوش های جزئی
  • چین و چروک های گردن

ژل آلاینا SG20 امکان حجم دهی به لب ها به میزان متوسط را برای بیماران فراهم می آورد. علاوه بر این ، این محصول جهت درمان مکمل بعد از تزریق آلانیا SG24 جهت افزایش ماندگاری مناسب است.

آلاینا SG24:

این ژل جهت رفع چین و چروک های متوسط تا شدید ، ترمیم ناهمواری هایی نظیر زخم و آکنه ، خطوط خنده ، خطوط گوشه دهان ، اصلاح و فرم دهی صورت ، حجم دهی به گونه ها و اصلاح پل بینی مناسب است.

این محصول جهت جوان سازی دست ها با دوامی بلند مدت و حجم دهی به گونه ها با به کارگیری میکروکانولا به عالی ترین شکل ممکن انجام می گیرد. اثرات حاصل شده از این نوع ژل بلند مدت خواهد بود.

آلاینا SG14:

این ژل به سبب غلظت کم حجم دهی جزئی به خطوط لب ها ، جهت به وجود آوردن چهره ای جوان و پر تر و هموار کردن و اصلاح قالب لب هاست. مدت زمان ماندگاری آلاینا SG14 تقریباً ۶ ماه می باشد.

آلاینا M8:

آلاینا M8 جهت رفع چین و چروک های کم عمق ، چین و چروک های گلابلا و پیشانی ، خطوط ریز اطراف چشم ، خطوط دور لب ها ، سیاهی زیر چشم و درمان مکمل بعد از تزریق آلاینا M19  و M24 مورد استفاده قرار می گیرد. مدت زمان ماندگاری این ژل تقریباً یک سال خواهد بود.

آلاینا HE24:

آلاینا HE جهت برطرف کردن خطوط و چروک های شدید ، حجم دهی به گونه ها ، فرم دهی صورت ، درمان تحلیل بافت چربی زیر پوست ، رفع جای زخم و جوش ، لیفت مایع پوست مناسب است. مقدار دوز مصرفی مورد نیاز جهت درمان تقریباً یک سوم دیگر ژل ها و فیلرهای تولیدی در بازار است. مدت زمان ماندگاری این ژل تقریباً ۱۸ ماه است.

آلاینا هیدرو:

آلینا هیدرو بدون پیوند جهت جوان سازی ، آبرسانی و احیا پوست صورت و گردن و دست ها ، درمان در مزوتراپی و درمان مکمل بعد از تزریق ژل آلاینا مورد استفاده قرار می گیرد. نتایج به دست آمده از این نوع ژل ۲ الی ۳ ماه ماندگاری خواهد داشت.

جهت مشاوره خرید آلینا و همچنین آگاهی از نحوه فروش فیلر آلینا می توانید با همکاران و مشاوران ما مراجعه نمایید. فروش ژل آلینا عمده و تک فروشی در گروه بازرگانی نیک موجود می باشد.


سایر فیلر ها و بوتاکس ها :

شرکت ژوویدرم     |     رووفیل       |     پرفکتا        |      ژل آیدیا       |    مزو فیوژن        |      فیلر الراویه      |       ژل پرنسس      |       لیکویید ایمپلنت

مصپورت     |    دیسپورت     |    کنیتوکس

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

4 دیدگاه ها

  1. س گفت:

    میشه لطف کنید قیمت فیلر آلینا برای زاویه سازی رو بگید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید