ژل الانسه Ellanse

اطلاعات تخصصی ژل الانسه

1ماندگاری ژل الانسه
ماندگاری ژل الانسه M در حدود 2 سال ماندگاری ژل الانسه L در حدود 3 سال
2کاربرد ژل الانسه
زاویه سازی ، گونه ، چانه ، روی دست ، گردن
3شرکت سازنده الانسه
کمپانی سنکلر فرانسه این محصول را در هلند تولید می کند
4حجم الانسه
هر پک الانسه شامل 2 سرنگ استریل 1cc می باشد. هر پک 2cc است

الانسه Ellanse filler یکی از جدیدترین فناوری های روز ژل تزریقی در جهان است که برای نوسازی و جبران حجم تحلیل رفته ، فرم دهی ، لیفت ، کاهش چروک و خطوط عمیق صورت و جوان سازی چهره مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به دنبال شرکت فروش ژل الانسه هستید می خواهید خرید ژل الانسه داشته باشید، می توانید قبل از خرید ژل الانسه با مشاور فروش ژل الانسه نیک صحبت کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند. شرکت ژل الانسه در ایران محصولات خود را از کشور هلند وارد نموده و در اختیار پزشکان زیبایی قرار می دهد.

۰۹۱۹۶۱۱۱۶۹۸

برعکس اغلب فیلرها و ژل ها  الانسه از جنس هیالورونیک اسید نمی باشد و از ماده های زیر ترکیب و تشکیل شده است:

۷۰ درصد کربوکسی متیل سلولز CMC حامل و ۳۰ درصد پلی کاپرولاکتون PCL میکروسفر که ماده ی فعال اصلی در کلاژن سازی می باشد . و به تدریج به دی اکسید کربی و آب تبدیل خواهد شد.

هر دو ماده ی سازنده الانسه با قابلیت جذب زیستی به تدریج در بدن تحلیل و تجزیه می شوند و فقط نتایج الاستین سازی و کلاژن سازی آن ها که شاهکار ژل Ellanse می باشد را باقی می گذارند.

هر دو ماده ترکیبی کاملاً ایمن بوده که مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا و استانداردهای اروپاست.

 

ژل الانسه - ژل Ellanse

عملکرد ژل Ellanse

برعکس دیگر ژل و فیلرهای هیالورونیک اسید که توسط قابلیت ژل مانند خود پوست را زیبا و جوان می سازند ، نحوه ی کارکرد ژل الانسه توسط تحریک و تولید پروسه ی کلاژن سازی در ناحیه تحت درمان در پوست می باشد.

انواع ژل الانسه Ellanse

ژل Ellanse مدل S : ماندگاری ژل ۱ سال

ژل الانسه مدل M : ماندگاری ژل ۲ سال

ژل Ellanse مدل L : ماندگاری ژل ۳ سال

ژل الانسه مدل E : ماندگاری ژل ۴ سال

نواحی مناسب تزریق ژل الانسه

ژل الانسه به سبب خاصیت سفتی قابلیت درمان قسمت های چانه و بینی را داراست و به علت انعطاف پذیری می تواند. حجم تحلیل رفته و خطوط عمیق نواحی پیشانی و خط خنده و بغض را برطرف و پر نماید.

ولی عموماً ژل الانسه عالی ترین عملکرد را در قسمت های پیشانه و چانه دارد و اثرات آن در این قسمت ها دوام و پایداری بیشتری خواهد داشت. به طور کلی نواحی تحت درمان با این ژل عبارتند از:

ـ چین و چروک های اطراف بینی و لب ها

ـ نواحی تحتانی صورت

ـ قسمت گیجگاه و قسمت های اطراف ابروها

ـ گونه ها

ـ پیشانی

ـ چانه و فک

ـ دست ها

مزایای استفاده از الانسه

  • دوام و پایداری طولانی مدت
  • مقرون به صرف بودن در درازمدت
  • عدم ایجاد آلرژی های تاخیری نظیر توده های سفت
  • عدم حرکت و جابجایی و ناقرینگی و بدشکلی
  • داشتن عالی ترین نتایج در قسمت های پیشانی و بینی و چانه

مدت زمان ماندگاری ژل الانسه

دوام و پایداری ژل الانسه از ۲ الی ۴ سال متغیر خواهد بود. ژل Ellanse در چند نوع گوناگون S ، E ، L و M تولید و عرضه شده است. که تمایز آن ها تنها در میزان ماندگاری آن ها می باشد وگرنه از نظر حجم دهی هیچ تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت.

عوارض جانبی ژل Ellanse

ژل الانسه ژل ایمن است که بیشتر خطرات جانبی به تزریق آن مربوط می شود. عوارض جانبی موقتی این ژل ورم ، کبودی و درد خفیفی است که پس از چند روز به تدریج برطرف خواهند شد.

از عوارض حاد و جدی این ژل می توان به دو مورد مرگ بافت و نابینایی اشاره کرد که همانند عوارض سایر ژل های موجود می باشد.

این واکنش ها بسیار نادر است و متخصص قادر است با اجرای اصول و اقدمات درست و ضروری از ایجاد این عوارض جلوگیری نماید. از این رو تزریق فیلر الانسه حتماً می باید توسط پزشک متخصص انجام گیرد.

کاندیداهای مناسب استفاده از ژل Ellanse

  • فیلر ellanse برای داوطلبانی که صبور می باشند و در طی زمان می خواهند تاثیرات تزریق خود را به صورت بادوام و ماندگارتری مشاهده کنند گزینه مناسبی است.
  • اشخاص چاقی که پس از رژیم لاغری خود چین و چروک و خطوط صورتشان ظاهر شده است.
  • اشخاص مسن و پیری که به سبب بالا رفتن سنشان ، چروک ها و خطوط چهره شان و حجم از دسته رفته صورتشان نمایان شده است.
  • اشخاصی که در صورتشان آکنه و جوش زیادی وجود دارد.

این ۴ گروه پس از تزریق ژل الانسه خطوط و چروک ها و حجم از دسته رفته پوست صورتشان به خوبی بازسازی و صاف و پر خواهد شد تا زیبایی و جوانی دوباره به پوست و چهره شان بازگردد.

آموزش تزریق ژل الانسه به نواحی مختلف صورت

 

 

ژل الانسه از چه موادی ساخته شده است؟

ژل الانسه، با به کارگیری جدیدترین و به روزترین فناوری ساخت ژل؛ درمانی دوگانه را برای داشتن پوستی سفت تر و جوان تر به وجود آورده است. برخلاف اکثر ژل های صورت که بر پایه هیالورونیک اسید است؛

ترکیبات اصلی ژل الانسه، کربوکسی متیل سلولز ( CMC ) و پلی کاپرولاکتون ( PCL ) است که قابلیت جذب زیستی توسط آنزیم های بدن را دارند و به مرور زمان تجزیه شده و به آب و کربن دی اکسید تبدیل می شوند.

ترکیبات و فناوری ساخت منحصر به فرد این محصول باعث شده است که علاوه بر خاصیت های حجم دهی، کاهش چین و چروک، فرم دهی و لیفت پوست؛ با استفاده از واکنش طبیعی بدن خاصیت تحریک و تولید کلاژن و الاستین را داشته باشد.

در نتیجه پس از تزریق و به مرور زمان منجر به جوان سازی بافت پوست می شود؛ البته نتایج حاصل از تحریک و تولید کلاژن و الاستین حتی پس از تجزیه ژل نیز باقی می ماند.

پلی کاپرولاکتون یک نوع پلیمر پزشکی نرم است که قابلیت جذب دارد. تکه های مختلف این پلیمر در این ژل که ساخته شده از کربوکسی متیل سلولز است، به صورت معلق هستند و پس از تزریق به بافت، کربوکسی متیل سلولز منجر به لیفت پوست و پلیمر پلی کاپرولاکتون منجر به کلاژن سازی می شود.

تفاوت ژل الانسه با سایر ژل ها

تفاوت دیگر ژل الانسه با سایر ژل ها در این است که چهار مدل مختلف این ژل، ترکیبات و حجم دهی یکسانی دارند و به علت سفتی و همچنین انعطاف پذیری بافت ژل برای قسمت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و تنها تفاوت این چهار مدل در میزان ماندگاری آنها است و هرچه تعداد مولکول ها بیشتر باشد، ماندگاری ژل بیشتر می شود.

انواع مختلف ژل Ellanse مختص خط خنده، حجم دهی به گونه، زاویه سازی، اصلاح فرم چانه، روی بینی، خطوط پیشانی، قسمت شقیقه و روی دست ها است؛ که این چهار نوع ۱ تا ۴ ساله ارائه می شود.

در فرآیند ساخت این ژل از پیروژن و لاتکس استفاده نمی شود در نتیجه فیلر الانسه بسیار ایمن است؛

آلرژی ایجاد نمی کند، جا به جا نمی شود و حرکت نمی کند و در صورت تزریق زیر نظر پزشک متخصص عوارض جانبی آن مثل بد شکلی و ناقرینگی ندارد و صرفا پس از تزریق مقداری ورم، کبودی و درد خفیف دارد که طی چند روز پس از تزریق به طور کامل از بین می رود.

ژل الانسه

ژل الانسه

قیمت ژل الانسه 

قیمت ژل الانسه تابع ارزش دلار در کشور است. این فیلر حرفه ای مربوط به کمپانی سنکلر فرانسه می باشد که در کشور هلند تولید می شود. با توجه به نوسانات ارزش ریال در مقابل دلار ، قیمت این ژل هلندی تغییر می کند. فیلر الانسه قیمت بالاتری نسبت به سایر فیلرهای موجود دارد.

ماندگاری ژل الانسه 

ماندگاری فیلر الانسه با توجه به نوع آن مشخص می شود. مدل M حدود ۲ سال ماندگاری دارد و مدل L حدود ۳ سال ماندگاری الانسه است. البته متابولیسم بدن و نحوه تزریق نیز در ماندگاری این ژل تاثیرگذار می باشد.

عوارض ژل الانسه 

فیلر الانسه با توجه به ماهیت آن دارای عوارض خاصی نیست. عوارضی مانند قرمزی محل تزریق و جراحت کوچک در صورتی که با سرسوزن تزریق شود، امکان دارد اتفاق بی افتد. می توانید از کانولا برای تزریق استفاده کنید که جراحت و کبودی کمتری به جا بگذارد.

توضیحات بیشتر در مورد این فیلر

تزریق فیلر الانسه پس از انجام بی حسی موضعی ، حدود ۳۰ دقیقه زمان برای تزریق نیاز دارد.

معرفی انواع فیلر الانسه و نواحی تزریق 

 

منبع : https://ellanse.com

4.4/5 - (27 امتیاز)

3 دیدگاه ها

  1. سارا ارجمند گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

  2. محمدرضا کاظمی گفت:

    سلام
    سپاسگزارم از توضیحات شما
    کامل بود
    الان اگر بخواهیم به عنوان مصرف کننده یک عدد تهیه بکنیم آیا شما موجود دارید و می توانیم مستقیم از شرکت وارد کننده خریداری کنیم لطفاً نحوه سغثفارش و آدرس و تلفن فروش را اعلام بفرمایید
    برای هفته بعد می خواهم خرید کنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید