ویال مزوتراپی و ویال میکرونیدلینگ

آموزش تزریق ژل فیلر
آموزش تزریق ژل فیلر لب و صورت
اکتبر 6, 2019
کوکتل مزوتراپی نیدلینگ- کوکتل مزوتراپی بایواسکین - کوکتل مزوتراپی bioskin
کوکتل و مزو بایو اسکین
اکتبر 15, 2019

ویال مزوتراپی و ویال میکرونیدلینگ

کوکتل مزوتراپی لاغری - کوکتل مزوتراپی لاغری موضعی - کوکتل مزوتراپی bioskin

کوکتل مزوتراپی لاغری - کوکتل مزوتراپی لاغری موضعی - کوکتل مزوتراپی bioskin

ویال مزوتراپی و ویال میکرونیدلینگ یکی از ابزارهای متخصصین پوست و زیبایی و ابزاری جوانسازی می باشد.

کاربردهای ویال مزوتراپی و میکرونیدلینگ کودنوکس ۳۰۰

ویال کودنوکس (۳۰۰۰۰۰ویتامین A) ، امکان ترمیم و بهبود وضعیت ظاهری پوست ، پیشگیری از پوسته پوسته شدن وخشکی پوست را فراهم می سازد. این ویتامین به سبب توانایی بازسازی سلولی ، مراقبت از لایه میانی پوست ، ایجاد محافظت در برابر رادیکال های آزاد و نتایج چشمگیر  ضد پیری و رفع چین و چروک ، همچون یکی از قوی ترین و مفیدترین محلول در بین فرآورده های جوان سازی و ضدپیری شناخته شده است.

کاربردهای ویال مزوتراپی و میکرونیدلینگ دیمینل

دی متیل آمینواتانول ۱% از تخریب ساختمان غشا می کاهد ، بهره وری غشا را جهت بازسازی خود افزایش می دهد و آن را در مقابل بحران های طبیعی مستحکم تر خواهد نمود ، محافظت کننده ساختاری غشا بوده و از محرک ها و رابط های پیش التهابی پیشگیری می نماید. با آن که DMAE به طور بالقوه یک آنتی اکسیدان بحساب نمی آید اما در برابر رادیکال های آزاد عاملی حفاظت کننده به وجود می آورد. همچنین این ویال میزان جمع شدگی عضلات را افزایش خواهد داد. این امر قابلیت آن را جهت ترمیم و نوسازی حالت سفتی طبیعی در ماهیچه های متاثر از روال پیری تشریح می سازد و بدین سبب می تواند از افتادگی و شلی و ایجاد چیم و چروک های پوست پیشگیری نماید. استفاده از DMAE موجب افزایش تاثیرات لیفتینگ پوست می شود که این نتایج سریعاً پس از چند ساعت از استفاده از محلول بر روی پوست مشاهده خواهد شد.

کاربردهای ویال مزوتراپی و میکرونیدلینگ هیالوژن ۱% ـ۲% ـ ۳%

اسید هیالورونیک این توانایی و ظرفیت را دارد که آبی هزاران برابر وزن مولکولی خود را حفظ و نگه دارد. بدین سبب می باشد که جهت آبرسانی پوست به کار گرفته می شود. رشته های پوستی را ترمیم می نماید ، از چین و چروک های پوست پیشگیری می نماید و آنان را پر می سازد و به نگه داری آب جهت یکدستی و صافی چین و چروک های پوستی مدد می رساند. هیالورونیک اسید در طولانی مدت با ضعیف سازی فیبروبلاست ها سبب تحریک و ساخت کلاژن می شود و موجب جوان سازی و زیبایی پوست خواهد شد.

کاربردهای ویال مزوتراپی و میکرونیدلینگ آیدیبنیل۵%

آیدیبنون یک آنتی اکسیدان قدرتمند می باشد که تحت وضعیت بحرانی و غلطت کم اکسیژن می تواند به فعالیت خود ادامه دهد. پژوهش ها افزایش ۳۷% آبرسانی به پوست ، کاهش ۲۶% خشکی و زبری پوست ، کاهش ۲۰% چین و چروک های پوستی و افزایش ۳۳% بهبود وضعیت ظاهری پوست را تایید می کنند. آیدیبنون از خواص و اثرات ضدپیری و لیفتینگ هم برخوردار است.

کاربردهای مزوتراپی و میکرونیدلینگ میوتک۱۰

آرلیگرین ۱۰% یک محصول ضدچین و چروک قوی و اثربخش و مشابه با تاثیرات سم بوتولینوم A می باشد با این مزیت که خطر استفاده از تزریق بوتاکس و قیمت بالای بوتاکس را نخواهد داشت. این ویال شدت چین و چروک های متاثر از جمع شدگی عضلانی نواحی دور چشم ، اطراف لب ها و پیشانی را کاهش می دهد. بعد از استفاده دوم از چین و چروک های پوست به صورت قابل توجهی کاسته شده و به تدریج محو خواهد شد.

کاربردهای ویال مزوتراپی و میکرونیدلینگ سالیفورو

سالیسیلیک اسید یا سالیفورو جهت مقاصد طبی به کار گرفته می شود. این اسید در نواحی پوست سر همچون یک فاکتور کراتولیتیک عمل خواهد کرد و از مشکلات و عارضه های محسوس پوستی می کاهد. این ویال در بهبود و برطرف کردن چربی پوست ، بازسازی و ترمیم سلولی و آکنه هم به کار گرفته می شود.

کاربردهای ویال مزوتراپی و میکرونیدلینگ لووکارنیسل

لووکارنیتین ۲۰% همچون یک بخش طبیعی سلولی عمل کرده و در تجزیه  و حذف چربی ها تاثیرگذار می باشد. فقدان و کمی این ماده موجب می شود که چربی ها به نقطه انرژتیک منتقل نشده و دچار اکسیداسیون نشوند. از این رو این امر موجب تجمع چربی و سلولیت در بدن خواهد شد. بالعکس هر اندازه میزان این ماده در بدن زیادتر باشد ، چربی های فراوان تری شروع به تجزیه و سوختن می کنند ؛ از این رو از وزن فرد کاسته شده و به تناسب اندام دست می یابد.

مزو رویتاکر

4.8/5 - (6 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید