بهترین مزو وایت Mesowhite کدام است؟

انواع کوکتل مزوتراپی - بهترین کوکتل مزوتراپی
انواع کوکتل مزوتراپی و بهترین کوکتل مزوتراپی
اکتبر 23, 2019
روش های لیفت صورت
بهترین روش های لیفت صورت
اکتبر 24, 2019

بهترین مزو وایت Mesowhite کدام است؟

بهترین مزو وایت

اگر به دنبال وارد کننده مزو وایت هستید و می خواهید از بهترین مزو وایت موجود در بازار در را خرید کنید می توانید با همکاران واحد مشاوره فروش مزو وایت ما مشورت نموده و با توجه به نیاز خود بهترین مزو وایت را انتخاب کنید.

فروش مزو وایت طی سال های اخیر در فروشگاه ها و مراکز فروش محصولات آرایشی به فروش می رسند اما با توجه به عدم آگاهی فروشندگان، خرید مزو وایت از آن ها مشکلاتی را برای مصرف کنندگان و همچنین اسکین کر کاران به وجود آورده است. اگر قصد خرید مزو وایت دارید و می خواهید بهترین مزو وایت را انتخاب کنید ، حتما با کارشناسان این بخش مشورت نمایید. مشاوران فروش مزو وایت در گروه بازرگانی نیک قیمت انواع مزو وایت را به همراه مزایا و معایب هر کدام و همچنین ویژگی های آن ها به شما اعلام نموده تا بتوانید بهترین مزو وایت را انتخاب نمایید. بهترین محصولات مزوتراپی و مزووایت لهستان و اسپانیا در ایران شناخته شده اند. اما مزو وایت کره ای هم طی سال های اخیر وارد کشور شده است. مزو وایت کره ای یک مزو وایت ارزان به شمار می آید و عوارضی در مورد آن گزارش نشده است.

مزووایت mesowhite یا کرم پودر دائم

برخوردار بودن از پوستی شفاف ، یکدست و روشن نقش بسیار زیادی در جوانی و زیبایی چهره افراد دارد اما بیشتر افراد به علت داشتن جای آکنه و جوش ، رنگ پریدگی پوست ، آفتاب سوختگی و لکه های قهوه ای و تیره از کدر و تیرگی و یکدست نبودن رنگ پوست خود گله مند و ناراضی هستند. از طرفی استفاده از داروها و لوازم آرایشی با گذشت زمان نه تنها رنگدانه های پوست را محو نخواهد ساخت ولو ممکن است بعضی از افراد به حساسیت گرفتار شوند و یا عوارض جانبی دیگری برای آن ها به همراه داشته باشد. امروزه برای رفع این مشکلات پوستی روش های زیادی وجود دارد. یکی از جدیدترین متدهای روشن سازی و شفاف سازی پوست و رفع ضایعات و مشکلات پوستی انتخاب و تزریق بهترین مزووایت و یا کرم پودر دائمی است.

مزووایت چیست؟ Meso white

در حقیقت مزووایت یک سرم است که جهت شفاف و روشن سازی پوست تهیه شده و در درون خود از ترکیبات قوی و موثری بهره گرفته است. مزو وایت رنگدانه های پوستی را اصلاح و بازسازی کرده و از بروز کراتولون می کاهد تا پوست روشن و شفافی را برای افراد به ارمغان آورد. این محصول برای تمامی گروه های پوستی قابل استفاده بوده و هم زنان و هم مردان به راحتی می توانند در زمان کوتاهی با استفاده از این محصول به نتایج دلخواه و قابل قبول دست پیدا کنند. برای انتخاب بهترین مزو وایت بهتر است موارد استفاده آن را بشناسید.

موارد استفاده مزووایت

  • اولین کاربرد مزو وایت پوست های کدر و غیرشفاف
  • دومین کاربرد مزو وایت پوست های تیره رنگ
  • سومین کاربرد مزو وایت پوست های رنگ پریده
  • پوست های دارای آفتاب سوختگی ، کک و مک و لکه های پیری
  • آخرین کاربرد مزو وایت سیاهی اطراف چشم ها و دور لب ها

مزایای استفاده از مزووایت

  • اولین مزیت استفاده از مزو وایت بازسازی رنگدانه های پوستی
  • روشن و شفاف سازی پوست های کدر و تیره
  • یکدست کردن پوست های ناهموار
  • از بین بردن لکه های حاصل از آفتاب سوختگی ، جای جوش ، لکه های قهوه ای
  • ویتامینه کردن پوست
  • یکی دیگر از مزیت های استفاده از مزو وایت رفع رنگ پریدگی پوست
  • ترمیم پوست های آسیب دیده
  • آخرین مزیت استفاده از مزو وایت غیرفعال سازی رادیکال های آزاد

تعداد جلسات و ماندگاری مزووایت

ماندگاری مزو وایت ؛ مزو وایت در خلال یک دوره ی ۲۰ روزه و در ۲ جلسه قابل اجراست. این محصول قادر است پوست شما را دو تا سه درجه در صورت انجام کامل دوره درمانی روشن تر و درخشان تر سازد. دوام این محصول ۶ الی ۸ ماه خواهد بود.

موارد ممنوعیت استفاده از مزووایت

  • در صورت بروز واکنش های حساسیت زا
  • داشتن عارضه و مشکلات شدید پوستی نظیر کهیر ، عفونت ، التهاب ، کلوئید و …
  • افراد مبتلا به سرطان پوست
  • افراد مبتلا به مشکلات سیستم ایمنی بدن
  • افراد زیر ۱۵ سال نباید از مزووایت استفاده کنند

عوارض مزووایت

تزریق رنگ های موجود در این کرم پودرها در لایه های اپیدرم سطحی پوست امکان دارد سبب ایجاد عوارض جانبی و مشکلات فراوانی شود. در ترکیبات این رنگ ها عناصر سنگینی نظیر سرب ، جیوه ، کادمیوم ، زینک وجود دارد. زمانی که غلظت این فلزات در سرم افزایش یابد ، برای پوست سمی خواهد بود. از این رو استفاده از این محصول در طولانی مدت موجب بروز مشکلات و حساسیت می شود.

واکنش های آلرژی زا به مواد مورداستفاده در مزو وایت یکی دیگر از عوارض جانبی مزووایت می باشد که سبب التهاب پوستی خواهد شد. اغلب از میکرونیدلینگ (درماپن ، درمارولر ، ماساژورهای صورت) برای تزریق مزووایت بهره گرفته می شود. در صورتی که این متد به وسیله اشخاص غیرمتخصص اجرا شود ، سبب ایجاد سوختگی و التهاب و … بر روی پوست می شود. از این رو حتماً می بایست توسط پزشک متخصص انجام شود.

توصیه ها و مراقبت پس از تزریق مزو وایت

ـ مصرف دائمی کرم های ضدآفتاب

ـ مصرف کرم های ترمیم کننده و آبرسان پوست

به سبب تحریک پوست پس از استفاده از مزووایت ، پوست به گرمای زیاد و نور خورشید حساس خواهد شد.


انواع کوکتل مزوتراپی و بهترین کوکتل مزوتراپی

3/5 - (5 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید