بهترین روش های جوان سازی پوست

تزریق ژل لب
تزریق ژل لب | خصوصیات ژل های استاندارد برای تزریق ژل لب | مزایا و معایب تزریق ژل لب
آوریل 20, 2019
لاغری موضعی
لاغری موضعی چگونه است؟ روش های انجام لاغری موضعی
آوریل 22, 2019

بهترین روش های جوان سازی پوست

روش های جوان سازی پوست - جوان سازی پوست - پوست زیبا

بهترین روش های جوان سازی پوست را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به شما آموزش خواهیم داد و مشاوره جهت بهترین روش های جوان سازی پوست را ارائه می دهیم.

جوان سازی پوست با عمل لیفت پوست صورت

مقصود از استفاده از عمل کشش پوست صورت تصحیح و ترمیم حالات کنترل کننده ی پیری پوست نظیر خطوط لبخند و اخم ، نقاط میان صورتی ، چانه و گردن می باشد.

عمل کشش پوست پوست ، پوست صورت فرد تحت درمان را به حالت و زیبایی سنین جوانی او برگشت می دهد. به همان سان توصیه می شود پزشک معالج تکنیکی را اجرا کند که افزون بر عالی ترین کارایی با پایین ترین درصد اثرات و خطرات متاثر از لیفتینگ نظیر جاماندن زخم و بخیه بر روی پوست و تغییر نواحی رویش مو همراه باشد

جوان سازی پوست با لیزر

جوان سازی پوست صورت و گردن با استفاده از لیزر یک تکنیک و متد معالجه ی اثربخش به منظور رفع و محو کردن سلول ها و لایه های قشر فوقانی پوست است. این جهت پدیدار شدن پوستی روشن تر ، یکدست تر و جوان تر قشرهای تحتانی پوست می باشد.

بدین سبب اشعه های لیزر به قشرهای تحتانی پوست رسوخ کرده و موجب ایجاد ساخت کلاژن و رشد سلولی می شود. لیزر درمانی قادر است چروک ها و فرورفتگی های نسبتاً عمیق را رفع کرده و شفافیت و ساختار پوست را به اندازه ی قابل ملاحظه ای التیام دهد.

جوان سازی پوست با بوتاکس

اگر در پی یافتن یک روش پاسخگو جهت برطرف کردن عارضه ها و پیری پوست صورت خود می باشید ، استفاده از متد درمانی بوتاکس قادر است یک گزینه ی خوب و مطلوب برای شما باشد. بوتاکس یک سم پروتئینی و یکی از متدهای جوان سازی پوست می باشد. بوتاکس مصپورت و بوتاکس دیستون از جمله این محصولات می باشد. تزریق میزان کمی بوتاکس در ماهیچه های زیر پوستی سبب ضعیف و بی حس شدن این عضلات و پس از آن با به حداقل رساندن خطوط و فرورفتگی ها و چین های پوستی حالت و ساختار پوست را جوان تر می سازد.

جوان سازی پوست با ژل هیالورونیک اسید

یکی از متدهایی که در عصر حاضر فراوان رایج و شایع بوده و متقاضیان بسیاری دارد عمل تزریق ژل های پرکننده و حجم دهنده می باشد. این تکنیک به تزریق بوتاکس فراوان شباهت دارد و بدین سبب است که اغلب تزریق ژل را با تزریق بوتاکس یکی در نظر می گیرند ، ولی در حقیقت این دو روش با یکدیگر فرق دارند. در این روش با ژل های حجم دهنده و پرکننده را با سوزن های ظریفی به صورت زیرجلدی تزریق می کنند و این ژل ها نیز با حجم دهی و پر کردن بافت و اندام مورد  نظر موجب برطرف شدن شیارها و چین های نواحی تحت درمان می شود.

جوان سازی پوست با تزریق چربی

در این روش چربی از نواحی و قسمت هایی از بدن خود فرد متقاضی گرفته شده و به نقاط دیگری از بافت ها و اندام های بدن فرد انتقال و تزریق می یابد. تزریق چربی روشی مطمئن و کم عارضه است که به جوان سازی پوست ، بهبود ظاهر چانه ، برجستگی گونه ها و به علاوه رفع چین و چروک دست ها کمک می کند.

جوان سازی پوست با نخ لیفت

یکی از تازه ترین و مناسب ترین متدها و شیوه های جوان سازی پوست ، بهره گیری از نخ های طبی ظریف و ریز زیر جلدی می باشد. این نخ های زیرجلدی موجب ایجاد تولید کلاژن و بهبود حالت الاستیسیته ی پوست می شوند. سلول های سازنده کلاژن و الاستین سازی که مامور ساخت ، فرم دهی و پر کردن بافت ها می باشند سبب جوان سازی پوست می شوند.

جوان سازی پوست با روش لایه برداری

شیوه و تکنیک لایه برداری و آبرسانی به پوست یک متد مناسب به منظور جوان سازی پوست می باشد. در این شیوه که یک شیوه ی بی خطر و بی درد می باشد یک ماده ی معدنی به اسم کریستال آلومینیوم بر روی پوست صورت قرار داده می شود تا پوست نواحی تحت درمان ساییده گردد. با بهره گیری از آب ، قشر بیرونی پوست که از سلول های قدیمی و مرده به وجود آمده است را جدا کرده و آن ها را محو و نابود می کند.

جوان سازی پوست با میکرونیدلینگ

این متد درمانی یکی از مفیدترین و تاثیرگذارترین شیوه های درمانی جهت جوان سازی پوسا است. در این شیوه یک دستگاه مخصوص که در سر آن تعدادی سوزن باریک و کوچک تعبیه شده است به قشر میانی پوست رسوخ کرده و شکاف ها و بریدگی های جزئی در پوست به وجود می آورند که سبب ایجاد ساخت کلاژن و الاستین سازی پوست و در پی آن جوان شدن پوست می شود.

جوان سازی پوست با هایفوتراپی

در این متد درمانی انرژی حرارتی به بافت های زیرجلدی نفوذ کرده و سبب ایجاد ساخت کلاژن در نواحی تحت درمان می شوند و بدین جهت ساختار پوست التیام می یابد و پوست جوان تر می شود.

جوان سازی پوست با ترماژ

در این متد درمانی توسط ابزار مخصوصی به اسم ترماکول بافت های زیرین گرم و لایه های بالایی پوست خنک می گردد. این روش سبب افزایش ساخت کلاژن تازه می شود در نتیجه پوست سفت تر ، یکدست تر و جوان تر می شود.

جوان سازی پوست با مزوتراپی

در این متد درمانی دوز اندکی از ترکیبات و مواد گوناگون در نواحی به خصوصی از صورت و گردن و بدن باتوجه به وضعیت بیمار برای جوان سازی پوست صورت به نواحی تحت درمان تزریق می گردد.

جوانسازی با پروفایلو

یک نوع تزریق پوستی جوانسازی است که برای افزایش طراوت و جوانسازی پوست و بهبود علائم پیری مورد استفاده قرار می گیرد. این روش از یک محلول مخلوط از هیالورونیک اسید با ویژگی های خاص بهره می برد.

مزایای جوانسازی با پروفایلو عبارتند از:

افزایش طراوت : پروفایلو می تواند طراوت پوست را افزایش دهد و به پوست شما ظاهر جوان تری بدهد.

افزایش انعطاف: پروفایلو با افزایش انعطاف پوست به تسهیل حرکت عضلات و جلوگیری از تشکیل چین و چروک کمک می کند.

نتایج طبیعی: یکی از مزایای اصلی پروفایلو این است که نتایج به نظر می آیند طبیعی و نه به شکل یکرنگ و پرشده اند. پوست به نرمی و طراوت به نظر می آید.

تزریق آسان: این روش تزریقی است و به عنوان یک فرآیند سریع و کم درد شناخته می شود. معمولاً به دو جلسه تزریق در فواصل یک ماهه نیاز دارد.

مهم است که پروفایلو توسط یک پزشک متخصص و ماهر انجام شود تا نتایج بهینه و ایمن تضمین شود. همچنین، اثرات این روش معمولاً به مدت ۶ ماه تا ۱ سال دوام دارند، و باید به صورت دوره ای تجدید نظر شوند تا اثرات مثبت حفظ شوند.

محصول جوانساز دیگر ، محصولات مزوژل جالپرو ساخت کشور ایتالیا می باشد که اثر مشابه پروفایلو دارد.

5/5 - (1 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

4 دیدگاه ها

  1. علیپور گفت:

    ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید