کوکتل و مزو بایو اسکین

کوکتل مزوتراپی لاغری - کوکتل مزوتراپی لاغری موضعی - کوکتل مزوتراپی bioskin
ویال مزوتراپی و ویال میکرونیدلینگ
اکتبر 15, 2019
بهترین کرم قوی آبرسان پوست صورت
اکتبر 17, 2019

کوکتل و مزو بایو اسکین

کوکتل مزوتراپی نیدلینگ- کوکتل مزوتراپی بایواسکین - کوکتل مزوتراپی bioskin

کوکتل و مزو بایو اسکین BIOSKIN از جمله مزوهای اسپانیایی بوده که علاوه بر بازدهی بالا، دارای کمترین میزان عوارض طی سال های اخیر بوده است.

جهت کسب اطلاعات فروش کوکتل و مزو بایو اسکین BIOSKIN و همچنین کارایی و کاربردهای های کوکتل و مزو بایو اسکین BIOSKIN می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰۲۱۲۲۶۱۸۷۲۹

 

لیست محصولات مزوتراپی و کوکتل های بایواسکین BIOSKIN

ردیف نام محصول مواد تشکیل دهنده حجم و بسته بندی کاربرد
۱ BSK1 MULTI PEPTIDE HA Hyaluronic Acid CUBE3, 4 peptides, 14 vitamins, 24 amino acids, 8 minerals and coenzymes ۵×۱۰ml

vial

مولتی ویتامین – مناسب برای نیدلینگ
۲ BSK2 FIRM PRO Hyaluronic Acid CUBE3 combined with DMAE, Organic Silanog and Vitamin B1 ۵×۱۰ml

vial

رفع شلی و افتادگی پوست
۳ BSK3 BOTOPEPTIDES Snap8, Leuphasyl, Mannitol ۵×۱۰ml

vial

جوانسازی و رفع خطوط نازک صورت ، پشت لب و زیر چشم (شبیه بوتاکس)
۴ BSK4 REVITALIFTPRO 20

 

Hyaluronic acid 2%, Collagen 3%, DMAE 7%, Argilerine Leuphasil, Vitamin B1, B6, Si, Mannitol ۵×۱۰ml

vial

جوانسازی و لیفت و آبرسان
۵ BSK5 HYALURONIC ACID 3%

 

HYALURONIC ACID 3% ۵×۵ml

vial

پرکننده ، لیفت ، حجم دهنده ، آبرسان
۶ BSK6 PDRN Deoxyribonulenic Acid extracted from Salmon roe and Hyaluronic acid of High medium and low molecular weight ۵×۵ml

vial

بازسازی کننده پوست ، رفع پف زیر چشم ، بوستر جوانسازی
۷ BSK7 BRIGHT PRO

 

Hyaluronic Acid Cube 3, Glutathione 1500, Ascorbic Acid ۵×۱۰ml

Vial

روشن کننده ، ضد پلاسما ،  مناسب برای تیرگی زیر چشم
۸ BSK8 SCAR PRO Hyaluronic Acid CUBE 3® , Hamamelis, Melilotus, Centella Asiatica, Artichoke, Salicylic Acid, Rutine Ginkgo Biloba, Panthenol ۵×۱۰ml

vial

ضد آکنه ، اسکار و جای جوش غیرفعال
۹ BSK9 HAIR PRO Ginkgo Biloba, Cegaba, Organic Silanol, Hyaluronic Acid Cube 3, Asian Spark Extract and Growth Factors ۵×۱۰ml

Vial

ریزش مو آندروژنیک ، طاسی موضعی
۱۰ BSK10 LIP PRO Phosphatidylcholine, Sodium Deoxycholate, Organic Silanol, Natural Extract (Horsetail, Ausculus Hippocastanum, Rutin and Melilotus) ۵×۱۰ml

vial

کوکتل قوی لاغری برای لاغری شکم و پهلو
۱۱ BSK11 AMPELOPSIN Ampelosina (dihydromynotin), Natural flavonoid (Myrica L cerifera) ۵×۱۰ml

Vial

رفع سلولیت، کاهش وزن، کاهش نقطه ای چربی با محتویات گیاهی
۱۲ BSK12 REDUPRO L-Carnetine, Organic Silanol, Asiatic Spark extract ۵×۱۰ml

vial

لاغری موضعی غبغب ، بازو و ران
۱۳ BSK13 AGE PRO Hyaluronic Acid Cube 3, DMAE, Organic Silanol, Snap8, Peptide ۵×۱۰ml

Vial

رفع چروک و شلی پوست (جوانسازی)
۱۴ BSK14 REVITALIFT10 Hyaluronic Acid Cube 3, DMAE, Silanol, Snap 8, Leuphasyl, Thiamine, Vit-E, Zinc & Magnesium ۵×۱۰ml

vial

جوانسازی ، لیفت و آبرسانی
۱۵ BSK15 NATURAL EXTRACT Herbal extracts with Horsetail, Ausculus, Hippocastanum, Melilotus, Artichoke and lvy. ۱۰×۵ml

Ampoule

کوکتل ضد اسرچ مارک
۱۶ BSK16 CAFFEINE 10% Caffeine ۱۰×۵ml

Ampoule

رفع سلولیت و مناسب برای چاقی موضعی
۱۷ BSK17 DMAE DMAE 3% ۱۰×۵ml

Ampoule

مناسب برای جوانسازی و لیفت
۱۸ BSK18 HYALURINC ACID 1% Hyaluronic Acid Cube 3 ۱۰×۵ml

Ampoule

پرکننده و حجم دهنده، آبرسان قوی ، مناسب برای لیفت
۱۹ BSK 19 L-CARNITINE L-Carnitine ۱۰×۵ml

Ampoule

رفع سلولیت و مناسب برای چاقی موضعی
۲۰ BSK20 MELILITO + RUTINE Melilotus , Rutine ۱۰×۵ml

Ampoule

رفع سلولیت، فرم و شلی پوست
۲۱ BSK21 PHOSPHATIDYL CHOLINE Phosphatidylcholine, Sodium Deoxycholate ۱۰×۵ml

Ampoule

کاهش وزن ، کاهش چربی های موضعی
۲۲ BSK22 SILANOL 1% Silanol 1% ۱۰×۵ml

Ampoule

رفع شلی پوست درصورت، باسن

مناسب برای جوانسازی

مناسب برای لاغری

۲۳ BSK23 ARTICHOKE EXTRACT Cynara scolymus ۱۰×۵ml

Ampoule

رفع سلولیت و مناسب برای چاقی موضعی
۲۴ BSK24 VITAMINE C 20% Ascorbic Acid 20% ۱۰×۵ml

Ampoule

روشن کننده پوست
۲۵ CELLU PRO Centella Asiatica, Hedera Helix Leaf Extract, Fucus Vesiculosus Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract ۱۰×۵ml

Ampoule

رفع سلولیت و استرچ مارک

بایواسکین - مزو بایواسکین bioskin

BSK 1 MULTIPEPTIDE HA

مالتی پپتاید یک راهکار درمانی مزوتراپی برای تجدید حیات و بازسازی باز تولیدپذیر، که حاوی اسید هیالورونیک CUBE 3® با فناوری INTEGR’HYAL رهبری می کند، همراه با چهار پپتید، چهارده ویتامین، بیست و چهار اسید آمینه، هشت ماده معدنی و کوآنزیم است.

این راهکار، با بازسازی طبیعی ماتریس بین سلولی، فعالیت فیبروبلاست را ایجاد می کند و ترمیم سلولی را با انگیزش فرآیند آنتی اکسیدانی تشویق می کند، همچنین باعث تخریب کلاژن می شود. این یک راهکار آرایشی واکنش پذیر است.

استفاده از این محصول بهبود یافته در هیدراتاسیون شدید، تنفس پوست و درخشندگی پوست را به دنبال پوست سالم احیای فوری و پیشرونده ممکن می سازد و با تحریک فعالیت فیبروبلاست، حجم و کشش را افزایش می دهد، بازسازی ماتریس بین سلولی را تشویق می کند، آنتی اکسیدان ترمیم سلولی را مهار می کند و تخریب کلاژن را کاهش می دهد.

مواد فعال شامل اسید هیالورونیک CUBE 3®، که یکپارچه و سریع پوست را تحت درمان قرار داده و با تعامل تحولی بین هیالورونیک های ماتریکس و گیرنده ی سلولی آن ها، به روشی متناسب تر واکنش نشان می دهد.

چهارده ویتامین و کوآنزیم ها اسید اسکوربیک، بیوتین، سیانوکوبامین، اسید فولیک، اینوزیتول، نیاسینامید، پانتنول، پیریدوکسین هیدروکلراید، ریبوفلاوین، تیامین HCl، تروکسروتین، توکوفریل استات، هیدروکسیدسیل، اوبیکینون را شامل می شود.

هشت ماده معدنی و پپتید ها شامل سولفات منیزیم، گلوکزنات روی، کلرید کلسیم، کلرید سدیم، کلرید پتاسیم، سدیم فسفات، استیل اکتاپپتید-۳، هگزاپپتید-۱۰، پالمیتیل تریپتید-۳۸، پنتاپپتید-۱۸ را شامل می شود.

بیست و چهار اسید آمینه شامل استیل سیستئین، سیستئین، آلانین، آرژنین، سیستین، گلوتامیک اسید، گلوتامین، هیستیدین، ایزولوسین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، پرولین، سرین، تورین، ترئونین، تریپتوفان، اسیدروتین، اسیدروتئین، گلیسین، گلوتاسیون است.

BSK3 BOTOPEPTIDES

چین و چروک های عمیق، ناشی از انقباض عضلانی، باعث تشدید و بدتر شدن خطوط پیری می شوند، زیرا صورت های ما طبیعی و متحرک هستند. هرچند می خواهیم خطوط صورت را کاهش دهیم، اما از دست دادن بیان صورت، چیزی نیست که واقعاً بخواهیم کاملاً آن را از دست دهیم.

BOTULOPEPTIDE باعث صاف شدن پوست و کاهش خطوط و چین و چروک های ناشی از انقباضات عضلات صورت می شود. این محلول استریل، شامل Snap8، Leuphasyl و Mannitol است. Snap8 با پروتئین های طبیعی برای قرار گرفتن در مجتمع SNARE که بی ثبات است، رقابت می کند. این باعث تحریک پذیری عصبی و انقباض عضلات می شود. Leuphasyl، یک پنتاپپتید جدید، از مسیر طبیعی آنکفالین ها تقلید کرده و در شکل گیری چین و چروک نیز عمل می کند.

BSK4 REVITALIFTPRO 20

بسته بندی رویتالیفت پرو: ۵ ویال × ۵ میلی لیتر

مواد مغذی فعال: اسید هیالورونیک ۲٪، کلاژن ۳٪، DMAE 7٪، آرگیلین لوپازیل، ویتامین B1، B6، Si، مانیتول

نکات مهم: بلند کردن بیوروالیزاسیون بافت ها به وسیله پتوز گرانشی، چین و چروک های سنی، بی حالی و خشکی، همچنین بعد از تحریک (آفتاب سوختگی)، افسردگی درم بعد از بیماری های حاد و مزمن داخلی، جراحی، استرس.

حساسیت: حساسیت به مواد تشکیل دهنده کوکتل

BSK5 HYALURONIC ACID 3%

اسید هیالورونیک ۳٪ یک محلول استریل و آرایشی برای جوان سازی صورت و سفت شدن پوست است. برای استفاده در درمان های حرفه ای روی پوست که حجم بافت خود را از دست داده است، پوست شل و پیر با چین و چروک وجود دارد.

از نظر بالینی برای تغذیه و آبرسانی پوست، بهبود خاصیت ارتجاعی آن و کاهش ظهور خطوط و چین و چروک های ثابت شده است. مزایای حفظ رطوبت، افزایش ویسکوزیته و کاهش نفوذپذیری مایعات خارج سلولی، تقویت مقاومت مکانیکی و ترمیم بافت پیشرفته را دارد. این محلول تنظیم پاسخ های ایمنی و التهابی، افزایش استحکام و ارتجاعی پوست، بهبود فیبرهای نگهدارنده بافت و کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک را کمک می کند، باعث زیبایی پوست می شود.

ترکیبات فعال ویال حاوی ۱۵۰ میلی گرم اسید هیالورونیک CUBE 3®، یک ماده بیوتکنولوژیک با افزایش کارایی در مقایسه با هیالورونان های معمولی، در موارد زیر است:

  • نفوذ
  • کاهش چین و چروک
  • از بین رفتن آب Transepidermal
  • نرم شدن پوست
  • مثلث هیدراتاسیون ۳®

در اینجا تمرکز نه فقط بر روی وزن مولکولی خاص است، بلکه بیشتر بر کارایی طیف وسیعی از کسری های هم افزایی کار می کند، دقیقاً همانطور که به طور طبیعی در بدن یافت می شود.

BSK6 PDRN

۵ ویال ۵ میلی لیتر مواد مغذی فعال شامل: Polydeoxyribonucleotides 1٪ ، اسید هیالورونیک ۱٪ CUBE3.

علائم: افسردگی مرتبط با سن ، فلج ، چین و چروک ، پیشگیری و محافظت از پیری ، پیشگیری و بهبودی بعد از اقدامات تهاجمی

حساسیت: حساسیت به اجزای کوکتل

BSK7 Brightpro

پوست می تواند در معرض لکه های تیره و همچنین رنگ ناهموار پوست قرار داشته باشد که اغلب در معرض تابش نور خورشید است.

BRIGHTPTO یک محلول دفع آب است که همچنین با تغییرات مربوط به سن درم مبارزه می کند. گلوتاتیون و ویتامین C برای کاهش لکه های تیره ، حتی رنگ پوست ، تقویت احیای پوست و تحریک فیبروبلاست ها ترکیب می شوند.

همچنین حاوی Hyaluronic Acid Cube 3® ، یک ماده بیوتکنولوژیک با اثربخشی پیشرفته در مقایسه با هیالورونان های معمولی است ، که برای بازگرداندن عملکرد طبیعی بین سلولی ماتریس

BSK8 SCARPRO

SCARPRO یک مزوتراپی فوق العاده برای درمانهای لکه های پوستی و آکنه پوستی است.

اسکارپرو بایواسکین یک راه حل مناسب برای کاهش جای زخم های ناشی از آکنه است. این محصول دارای مزایای زیادی از جمله مواد مغذی، ضدباکتری، آنتی اکسیدان و آبرسان است. با استفاده از این محصول، وضوح پوست بهبود می یابد، فرایند بهبودی سریع تر اتفاق می افتد و علائم برآمدگی و التهاب کاهش می یابد.

مواد فعال در این محصول شامل یک ترکیب منحصر به فرد از مواد مغذی با اثرات قوی ضدباکتریایی و آنتی اکسیدانی می شود. برخی از این مواد شامل Gingko Biloba، عصاره گل Calendula Officinalis، اسید هیالورونیک CUBE 3®، عصاره Hamamelis Virginiana، Melilotus، Centella Asiatica، Artichoke و Salicylic Acid هستند. این ترکیبات با تحریک میکروسیرکولاسیون، منجر به افزایش تأمین مواد مغذی به بافت می شوند و همزمان خواص ضدباکتریایی را فراهم می کنند.

علاوه بر این، عصاره گل Calendula یک ماده باکتری کش، ضدعفونی کننده، ضدویروسی و ضدالتهاب است. همچنین، HA CUBE 3® یک گلیکوزامینوگلیکان یا آمینو اسید است که به سرعت بهبودی یکپارچگی پوست را تسریع می دهد. عصاره Hamamelis Virginiana حاوی تانن با خاصیت درمانی و قابض است و ملیوتوس اثرات ضدالتهابی دارد. همچنین، Centella Asiatica (Gotu Kola) از مویرگ ها محافظت می کند و عصاره کنگر فرنگی با تقویت سلول ها از “زوزه زدن” جلوگیری می کند و یک آنتی اکسیدان قوی است. در ضمن، سالیسیلیک اسید و اسید پیرویک پوست را لکه دار می کنند و منافذ آن را تجزیه می کنند.

5/5 - (5 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

3 دیدگاه ها

  1. میم24 گفت:

    سلام کوکتل شماره هشت و بییست و سه قیمتشون چنده؟ چند میل هستن؟
    اینهارو بصورت ترکیبی بهمراه میکرونیدلینگ میشه استفاده کرد؟

  2. ناشناس گفت:

    رتبه بازدید کنندگان : ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید