کوکتل میکرونیدلینگ | بهترین کوکتل میکرونیدلینگ

روش های لیفت صورت
بهترین روش های لیفت صورت
اکتبر 24, 2019
belotero-juvederm
مقایسه فیلر ژوویدرم و بلوترو
اکتبر 25, 2019

کوکتل میکرونیدلینگ | بهترین کوکتل میکرونیدلینگ

کوکتل مزوتراپی نیدلینگ- کوکتل مزوتراپی بایواسکین - کوکتل مزوتراپی bioskin

معرفی بهترین کوکتل میکرونیدلینگ به همراه کاربرد کوکتل میکرونیدلینگ و روش استفاده از کوکتل میکرونیدلینگ را در این مطلب آموزشی یاد می گیرید. اگر قصد خرید کوکتل میکرونیدلینگ دارید و یا به دنبال مرکز فروش کوکتل میکرونیدلینگ هستید، می توانید با مشاوران فروش کوکتل میکرونیدلینگ تماس بگیرید تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهند. 

مشاوره جهت فروش کوکتل میکرونیدلینگ

۰۲۱۲۲۶۱۸۷۲۹

کوکتل میکرونیدلینگ پوستی

کوکتل های پوستی در بردارنده ی ترکیبات موثر و قدرتمند ضروری برای پوست نظیر آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و مواد معدنی ، آبرسان ها ، مواد ترمیم کننده پوست و مواد دارای افزایش رشد سلولی در نواحی تحت درمان می باشند. این محلول ها مناسب ترین فراورده های درمانی پس از عمل میکرونیدلینگ می باشند. یکی از برجسته ترین مزیت های کوکتل پوستی جذب سریع و عمیق در لایه های میانی پوست است که افراد را قادر می سازد تا با بهره گیری از آن ها سریع تر به نتیجه ی دلخواه و مطلوب خود دست پیدا کنند.

از این رو جهت هر نوع عارضه پوستی کوکتل خاص و معینی تولید و به بازار عرضه شده است. برای نمونه ، در صورتی که جهت بهبود و رفع جای آکنه و اسکار خود از دستگاه درمارولر بهره می گیرید ، می بایست کوکتل میکرونیدلینگ مخصوص آن را مهیا و پس از رولینگ به کار بگیرید.

اندیکاسیون و کاربرد کوکتل میکرونیدلینگ

رایج ترین عارضه ها و مشکلات پوستی که اغلب اشخاص با آن مواجه هستند از جمله شلی و افتادگی پوست ، پیری پوست ، جای جوش و اسکار ، چین و چروک های صورت ، ترک های پوستی ، تجمع موضعی چربی های زائد ، تیرگی و پف اطراف چشم ، تغییر رنگ پوست و … با به کارگیری کوکتل درمانی میکرونیدلینگ قابل درمان و به راحتی بهبود می یابند و از بین خواهد رفت.

بهترین کوکتل میکرونیدلینگ

براساس مطالعات صورت گرفته و استفاده پزشکان متخصص خوب ترین و با کیفیت ترین برند کوکتل میکرونیدلینگ بایو اسکین می باشد. این کوکتل توسط یک کمپانی معتبر اسپانیایی تولید شده است و شاخص ترین امتیاز آن در مقایسه با سایر مارک های سازنده و ارائه دهنده کوکتل ، غلظت زیاد ترکیبات اولیه این محصول می باشد. به سبب کیفیت نسبتاً زیاد این مارک ، این کوکتل ها جهت استفاده برای پوست های حساس به کار گرفته می شود. کوکتل بایو اسکین افزون بر احیای پوست به تغذیه و قوام پوست کمک خواهد کرد. اغلب افراد با بهره گیری از این محلول های درمانی به همراه میکرونیدلینگ قادرند به روند درمان خود سرعت ببخشند.

انواع کوکتل درمانی برای میکرونیدلینگ

جهت رفع و برطرف کردن هر نوع عارضه ی پوستی مناسب قوی ترین و اثربخش ترین کوکتل های درمانی را در دسترس تان قرار خواهیم داد. کوکتل ها در حقیقت همان ویال های مزوتراپی می باشند و به سبب ترکیبات و طبیعت خود در متد میکرونیدلینگ هم نتایج قابل توجهی خواهند داشت.

مناسب ترین زمان به کارگیری کوکتل ها ، بی درنگ پس از عمل میکرونیدلینگ است ، چرا که به سبب استفاده از دستگاه درمارولر منفدهایی بر روی پوست به وجود می آید که سبب جذب و نفوذ بهتر و عمیق تر کوکتل ها می شوند. تعداد جلسات به کارگیری کوکتل های درمانی را نمی توان مدت زمان معینی مشخص کرد ، چرا که تعداد جلسات درمانی به نوع پوست ، نوع مشکل پوستی و قدرت بازسازی پوست شخص مرتبط خواهد بود.

نحوه استفاده از کوکتل میکرونیدلینگ و آموزش کوکتل میکرونیدلینگ

پس از عمل میکرونیدلینگ میکرو کانال هایی بر روی پوست ایجاد می شود که سبب نفوذ سریع تر و عمیق تر کوکتل های درمانی می شوند. پس از تهیه کوکتل و باز نمودن درپوش آن ، با استفاده از یک سرنگ تمیز می توانید حجم کوکتل موردنظر را خارج سازید. محلول را به صورت مستقیم بر روی قسمت های مورد نظر خود بریزید و با دست تمیز به آرامی بر روی پوست ماساژ دهید و یا همراه با دستگاه درمارولر از آن استفاده کنید.

اشخاصی که به نحوه ی درست و در بهترین زمان کوکتل ها را به کار میگیرند فوراً پس از آن متوجه درخشندگی ، نرمی و زیبایی پوست خود خواهند شد. زمان مناسب جهت به کارگیری دستگاه درمارولر و استفاده از این محلول ها عصر و بیشتر شب هاست ، زیرا در این زمان پوست فرصت و وقت زیادی جهت بازسازی و احیای خود دارد. همچنین تعداد جلسات درمانی کوکتل های میکرونیدلینگ برای هر نوع عارضه پوستی و در هر قسمت از صورت و بدن با یکدیگر فرق خواهد داشت.


مشاوره جهت فروش کوکتل میکرونیدلینگ ۰۲۱۲۲۶۱۸۷۲۹

آمپول مزوتراپی | مزوتراپی ولودرم

کوکتل و مزو بایو اسکین

بهترین مزو وایت

کوکتل مزوتراپی

ویال مزوتراپی و ویال میکرونیدلینگ

کوکتل مزوتراپی لاغری

کوکتل مزوتراپی مو

4.8/5 - (6 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید