ژل هایومکس Hyamax

ماسک صورت - ماسک ورقه ای - ماسک نقابی
ماسک طبیعی آبرسان پوست صورت
اکتبر 28, 2019
بی بی گلو - استایو - BBGlow-Stayve
مزو استایو STAYVE بی بی گلو (BB Glow)
اکتبر 30, 2019

ژل هایومکس Hyamax

ژل هایومکس - hyamax

فیلر هایومکس Hyamax یک ژل هیالورونیک اسید قدیمی در میان متخصصان حوزه پوست و زیبایی می باشد. این فیلر ۱۰ سی سی برای صورت اصلا توصیه نمی شود و به دلیل نداشتن تاییدیه وزارت بهداشت ، در گروه بازرگانی نیک موجود نیست

این مطلب فقط به منظور آشنایی پزشکان ترجمه شده است. و برای تزریق صورت توصیه نمی شود

انواع ژل هایومکس Hyamax :

ژل هایومکس لیپس Hyamax Lips :

ژل اسید هیالورونیک شفاف قابل تجزیه و غیرحیوانی ، با ذرات بزرگ است که به آن توانایی پر کردن حجم را می دهد. پرکننده هایومکس لیپس دوام بیشتری دارد که برای صاف کردن چین و چروک های متوسط و برابر مانند چین های کوچک بینی قابل استفاده است. هایومکس لیپس برای پر کردن کامل لب ها مناسب است. نتیجه افزایش حجم و نگاه طبیعی و ماندگار تر از پرکننده های دیگر هایومکس لیپس است.

 Hyamax Lips ایمن ، موثر و ایده آل برای نرم کردن پوست و چروک های عمیق است. هایومکس لیپس پس از گذشت حدود ۹-۱۲ ماه بطور طبیعی شکسته می شوند بدون عوارض جانبی مضر دفع می شود. این ژل با داشتن ترکیبات خاص بعد از تزریق به سیستم و کانال های فشرده و متحرک رگ های خونی درون لب ها متصل می شود. ژل هایومکس لیپز جهت حجم دهی و برجسته کردن و فرم دهی به خط لب کاربرد داردو مدت ماندگاری ژل هایومکس لیپز ۹ الی ۱۲ ماه خواهد بود.

هایومکس دیپ Hyamax Deep :

این نوع ژل جهت برطرف کردن چین و چروک های سطحی و ظریف تا شدید پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی از ژل هایومکس دیپ جهت از بین بردن خطوط خنده ، خطوط ریز و سطحی چانه ، گونه ، پیشانی ، خطوط ریز اطراف چشم بهره می گیرند. دوام و پایداری ژل هایومکس دیپ ۹ الی ۱۲ ماه به طول می انجامد.

هایومکس اکسترا دیپ Hyamax Extra Deep :

هایومکس اکسترا دیپ یک پرکننده پوستی با ویسکوزیته کاملاً قابل جذب با بزرگترین ذرات برای تزریقهای زیر جلدی با هدف ایجاد و شکل دادن خطوط صورت می باشد. نتایج طولانی مدت برای ایجاد یا بازگرداندن حجم از دست رفته در مناطقی مانند گونه ها و چانه ها ایده آل از ویژگی های هایومکس اکسترا دیپ است. هایومکس اکسترا دیپ مانند سایر پرکننده های پوستی با حجم عمیق معروف که در حال حاضر در بازار وجود دارد ، تزریق فوق العاده عمیق نیز آسان است ، اما نتایج ماندگار را انتظار می رود که در حدود ۱۸ ماه طول بکشد. تزریق هایومکس اکسترا دیپ با استفاده از سوزن های تیز ۲۷G نسبتاً راحت هستند. بعد از حدود ۱۲-۱۸ ماه اضافی عمیق شکسته شده و به طور طبیعی جذب می شود.

تاثیرات طولانی مدت این نوع ژل آن را جهت تجدید و جبران حجم از دست رفته گونه ها ،  چانه ، تیغه بینی و پر کردن خطوط خنده قابل قبول و مطلوب ساخته است. همچنین با تزریق در لایه های زیرین پوست قادر است چین و چروک های شدید و عمیق صورت را صاف و یکدست و پر سازد. مدت ماندگاری هایومکس اکسترا دیپ ۱۲ الی ۱۸ ماه خواهد بود.

هایومکس کانتور HYAMAX CONTOUR :

علائم درمانی و زمینه کاربرد هایومکس کانتور به منظور شکل دادن به حجم ، درست کردن خطوط صورت ، گسترش حجم گونه ها ، چانه ، ترمیم و تغییر کانتور بینی طراحی شده است. این ژل همچنین برای جبران کاهش حجم در هنگام پیری پوست استفاده می شود. روش مصرف هایومکس کانتور : هایومکس کانتور از طریق برش یا سوزن ۲۳ گرم زیر جلدی یا پروستئال توسط کانول تزریق می شود. توصیه می شود بعد از عمل ۱۰ دقیقه محل تزریق را خنک کنید.

اندازه سوزن برای هایومکس کانتور توصیه می شود: ۲۳ گرم و مدت زمان مورد انتظار از اثر هایومکس کانتور : ۱۳ تا ۱۶ ماه.

هایومکس پیور Hyamax Pure : 

هایومکس Pure یک ژل اسید هیالورونیک شفاف تجزیه پذیر و غیرحیوانی با کوچکترین ذرات است. هایومکس Pure بهتر است برای پر کردن نواقص سطحی در درم مانند خطوط ریز ، چین و چروکهای پیشانی ، پاهای کلاغ ، خطوط دهلیزی ، خطوط ماریتنت ، لایه های دهانی و خطوط گلاب استفاده شود. خانواده HYAMAX از اسید هیالورونیک فوق العاده صاف بیفازیک (biphasic hyaluronic acid gel) استفاده می کند. تزریق ژل هایومکس Pure بسیار آسان است و پس از گذشت حدوداً ۶ ماه ، بدون ترک هیچ گونه فرآورده های جانبی مضر ، به طور طبیعی تجزیه و دفع می شود.

درباره شرکت هایومکس :

این شرکت در کشور چین می باشد و تحت لیسانس مراکز علمی معتبر Teoxane جنوا در کشور سوئیس فعالیت می نماید. تمرکز Hyamax در مورد مرطوب کننده ، پوست ضد چروک و ترمیم حساس به تغذیه پوست ، راه حل هایی را برای پروژه سالن های زیبایی پزشکی ارائه می دهد. محصولات شرکت هایومکس به پوست شما کمک کنید تا زاویه دار ، براق و درخشنده و جوان شود.

هایومکس پرکننده ای هیالورونیک اسیدی می باشد که فناوری آن به وسیله پژوهشگرانی از کشورهای گوناگون بسط و پیشرفت کرده است. ژل هایومکس دارای لیبل سوئیس و تولید کشور چین است.

کمپانی هایومکس در عرصه ساخت پلیمرهای زیستی و فیلرها و ژل های تزریقی نزدیک به ۱۵ سال مهارت ، دانش و تجربه دارد. کارایی مناسب و ایمنی بالا از اهداف مهم این کمپانی معتبر است. از این رو فرآورده هایی که این کمپانی تهیه و به بازار عرضه کرده است احتیاجات متخصصان و داوطلبان را به خوبی پاسخ می دهد.

فرآورده های تولیدی هایومکس از منابع غیرحیوانی استخراج و قابلیت تفکیک و تحلیل زیستی نیز دارند. ترکیبات و پیوندهای به وجود آمده در این محصول با بهره گیری از فناوری دقیق و خاصی تشکیل شده و فرآورده هایی که عرضه می شود ، درحقیقت یک هیالورونیک اسید تک فازی ، مقاوم و بادوام است. یکی از مزیت های اصلی ژل های هایومکس تک فازی بودن آنهاست.

زیرا تجزیه و خرد شدن ژل های تک فازی کاملاً با هم رخ می دهد و هنگامی که فیلر و ژل جذب می شود هیچ نشانه ای از آن در پوست باقی نخواهد ماند. در حالی که ژل های دو فازی برای رفع چین و چروک به اصلاح زیاد از حد نیاز دارند. از این رو بازسازی چین و چروک های پوستی با استفاده از ژل هایومکس اثراتی صاف تر ، یکنواخت تر و رضایت بخش تر را برای بیماران ایجاد و فراهم می سازد.

فیلر هایومکس Hyamax یک ژل هیالورونیک اسید قدیمی در میان متخصصان حوزه پوست و زیبایی می باشد. در صورتی که به دنبال شرکت واردکننده ژل هایومکس جهت خرید ژل هایومکس هستید و یا می خواهید یک مرکز معتبر فروش ژل هایومکس را پیدا کنید ، کارشناسان فروش آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان جهت خرید ژل هایومکس هستند.

مزایای ژل هایومکس :

  • تزریق ایمن: این محصول از ریشه های غیر حیوانی استخراج شده و پس از تجزیه در بدن به صورت طبیعی جذب خود بدن می شود.
  • اثرات بادوام و اثربخش: غلظت زیاد هیالورونیک اسید و نوع پیوند خالص آن موجب می گردد که عملکرد و اثرات قابل قبول و پایدار و بادوامی به همراه داشته باشد.
  • تزریق سریع و راحت: این محصول به سبب فرمولاسیون منحصر به فرد خود به وسیله سرنگ های BD به راحتی تزریق خواهد شد که سبب کاهش احساس درد در بیماران خواهد شد.
  • نتایج سریع و آنی: بعد از تزریق سریعاً تغییرات به وجود آمده قابل مشاهده خواهد بود.
  • دوره بهبودی کوتاه: بیمار قادر است بعد از تزریق بلافاصله کارهای روزمره خود را بدون هیچ مشکلی دوباره از سر بگیرد.

بوتاکس | مصپورت

ژوویدرم | رووفیل | پرفکتا | ژل آیدیا | آلاینا | پرنسس | الراویه  | پرفکتا  

توسکانی | فیوژن | ولودرم | بایو اسکین | درماهیل

2.4/5 - (5 امتیاز)
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید