ژل رستالین Restylane

مراقبت بعد از تزریق ژل لب
مراقبتهای پس از تزریق ژل لب ، گونه ، خط خنده و صورت
آگوست 5, 2020
مزو اسید هیالورونیک - hyaluronic acid meso
کوکتل مزوتراپی هیالورونیک اسید Hyaluronic acid mesotherapy
آگوست 14, 2020

ژل رستالین Restylane

ژل هیالورونیک اسید Restylane پرکننده های پوستی هستند که باعث کاهش طولانی مدت خطوط و چین و چروک ها ، مانند چین های بینی (لبخند لب) و خطوط ماریتین (خطوط خنده) می شوند.

با افزایش سن ، پوست ما نازک تر و الاستیک می شود و از توانایی آن برای حفظ آب کاسته می شود. این منجر به ایجاد خطوط و چین و چروک های ظریف می شود و ممکن است احساس کنید که خسته، پیر یا غمناک به نظر می رسید. درمان با پرکننده های پوستی به ترمیم و حفظ ظاهر جوان شما کمک می کند و اعتماد به نفس از دست رفته را بازیابی می کند.

Restylane یک پرکننده پوستی قوی است که می تواند برای پر کردن چین و چروک در جایی که پوشش خوبی از بافت دارید استفاده شود. Restylane Refyne یک پرکننده پوستی نرمتر و انعطاف پذیر است که می تواند برای درمان نواحی پویاتر صورت شما مانند اطراف لب ، چین های بینی و خطوط ماریتنت استفاده شود .۴ Restylane و Restylane Refyne به شما در اصلاح ظاهری و نیازها و خواسته های فردی خود را برآورده کنید.

Restylane و Restylane Refyne حداقل ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

با وجود بسیاری از پرکننده های پوستی ، برخی از سرنگ های Restylane حاوی لیدوکائین هستند تا به عنوان یک ماده بی حس کننده عمل کنند – راه حل بدون دردی برای تزریق ژل به نظر می رسد خوب است. تجربه مثبت بیمار برای هرگونه پرکننده پوستی محسوب می شود ، به خصوص هنگامی که درمان بدون درد یکی از عوامل اساسی برای مراجعه کنندگانی است که بعد از گذشت چند ماه درمان های بعدی را در نظر می گیرند.

خانواده محصولات Restylane راه حلی برای طیف گسترده ای از خطوط در سراسر صورت ارائه می دهند ، خواه خطوط نگران کننده باشند ، خطوط گلوبری ، خطوط جانبی و بسیاری موارد دیگر. محصولی برای همه وجود دارد.

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید