همه چیز در مورد لاغری با دستگاه LPG

original and fake juvederm - ژوویدرم اصلی و تقلبی
نشانه های ژل ژوویدرم تقلبی و اصلی
آگوست 18, 2019
ماسک صورت - ماسک ورقه ای - ماسک نقابی
بهترین ماسک های طبیعی و خانگی برای رفع جوش و آکنه صورت
آگوست 29, 2019

همه چیز در مورد لاغری با دستگاه LPG

لاغری با دستگاه LPG

yvdدر این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی در مورد لاغری با دستگاه LPG را به شما آموزش دهیم. خطرات و مزایابی لاغری با دستگاه LPG را تشریح نموده و روش کار لاغری با دستگاه LPG را تشریح می کنیم.

ال پی جی چیست؟

دستگاه لاغری ال پی جی یکی از سیستم های مورد تایید سازمان غذا و دارو است که در تمام دنیا جهت رفع و حذف چربی های اضافی و چاقی موضعی بدن به کار گرفته می شود. در این متد درمانی که یک روش قابل اطمینان و بدون دردو ناراحتی می باشد از دست ورزی بافت های نرم بدن جهت حذف چربی های اضافی و کاهش حجم بهره گرفته می شود که با استفاده از آن نواحی تحت درمان به طور ملایم ماساژ داده می شود تا توده های چربی اضافی متراکم در زیر ماساژ  به تدریج از بین رفته و بات جریان گردش خون ، بافت چربی تجزیه و تحلیل رفته و از بدن خارج و دفع می شود.

در حقیقت انباشته شدن چربی با وجود برنامه غذایی متعادل و فعالیت های ورزشی غالباً ، با گذشت زمان و افزایش سن افزایش می یابد. از این رو دستگاه لاغری ال پی جی متد درمانی اثربخش و قابل اطمینان و بی دردی را جهت دست یافتن به یک اندام متناسب و مورد پسند عرضه می نماید.

نحوه کار با دستگاه LPG

این دستگاه که از تازه ترین متدها و روش های درمانی امروزی حدف چربی های اضافی و کاهش حجم و لاغری می باشد ، برای نواحی و قسمت های گوناگون بدن مورد استفاده قرار می گیرد. اندرمولوژی لیپوماساژ به وسیله این سیستم غیرتهاجمی می باشد و احتیاجی به بیهوشی نخواهد داشت. این ابزار با به کارگیری مکینه ی خاص سبب به وجود آوردن جذب و مکش در ناحیه ی تحت درمان می شود و با حرکت دو غتلک مکانیکی بر روی بدن سبب کشیده شدن پوست و تجزیه بافت چربی زیرین پوست می گردد.

موارد درمانی مورد استفاده و لاغری با دستگاه LPG

در روش رول (گردش) دو غلتک جداگانه در صورتی که رو به جلو حرکت داده می شوند به کشیده شدن پوست نواحی تحت درمان مدد می رساند. متد درمانی ال پی جی در برطرف کردن بافت چربی متراکم مقاوم ، بافت فیبری ، التهابات و چسبندگی پوست اثربخشی قوی دارد.

در روش بلند کردن (لیفت) با به وجود آوردن تکان های ضربه ای کوچک در دهانه ی دستگاه حرکت نوسانی در بافت های بدن به وجود می آید که در نهایت سبب تحریک سیستم ظریف سازی می شود. تحریکات به وجود آمده جهت زیباسازی و مقاصد درمانی نظیر رفع چین و چروک پوست ، کشیدن و سفتی پوست ، ورم پوستی ، جای جوش و زخم به کار گرفته می شود.

بهترین قسمت های بدن برای درمان با دستگاه LPG

  • لاغری بازو با دستگاه LPG
  • لاغری شکم با دستگاه LPG
  • لاغری ران ها با دستگاه LPG
  • لاغری باسن با دستگاه LPG
  • لاغری پهلو با دستگاه LPG
  • لاغری سینه و عضلات سینه با دستگاه LPG

اثرات و نتیجه استفاده جهت لاغری با دستگاه LPG

در صورتی که فاکتورهای به وجود آورنده ی وضعیت چاقی اولیه دچار تغییر و تحول نشوند ، بدن بعد از طی مدتی به وضعیت سابق خود پیش از درمان باز می گردد. از این رو فعالیت های بدنی مداوم و داشتن برنامه غذایی مناسب و در صورت ضرورت ، تکرار فرایند درمان را جهت ثابت ماندن نتیجه و اثرات دستگاه ال پی جی همچنان ادامه دهید. علاوه بر این ، آشامیدن آب زیاد به سبب دفع فراوان آب و توده های چربی تجزیه شده از بدن همواره توصیه می شود. با رعایت عوامل ذکر شده نتایج و تاثیرات درمانی با این دستگاه تا حدودی دائمی و ثابت خواهد ماند.

مزایای استفاده از دستگاه لاغری LPG

  • تاثیرات قابل توجه و تایید شده توسط مطالعات صورت گرفته
  • تاثیرگذاری جزئی بر روی پوست
  • معالجه ی مطبوع ، بی درد و تسلا بخش
  • به وجود آمدن اندامی زیبا و متناسب
  • انعطاف پذیری پوست و حذف بافت چربی سرسخت و ثابت در نواحی تحت درمان بعد از طی ۱۲ جلسه
  • کاهش بافت چربی متراکم بعد از اولین جلسه

خطرات استفاده از دستگاه لاغری LPG

تابحال عوارض و خطرات خاصی از استفاده از این دستگاه ارائه نشده است ، ولی پس از درمان با این دستگاه کبودی های مختصری بر روی پوست نواحی موردنظر آشکار و امکان دارد اندکی درد ماهیچه ای را احساس کنید که بعد از طی چند ساعت فوری برطرف خواهد شد.

ممنوعیت استفاده از دستگاه LPG

لیپوماساژ با دستگاه ال پی جی برای خانم های باردار و یا افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند توصیه نمی شود. این متد درمانی برای افرادی که دچار بیماری های عفونی ، ایدز و هپاتیت ، دیابت ، عارضه های قلبی و عروقی و یا گردش خون ، سرطان ، بیماری کلیوی و … هستند نیز مناسب نیست.

جلسات و مدت درمان لاغری با دستگاه LPG

تعداد جلسات درمانی نزدیک به ۱۵ جلسه است که گاهی تا ۲۰ جلسه هم ادامه می یابد و هر جلسه حدوداً به مدت ۳۵ دقیقه به طول می انجامد.


موضوعات مرتبط :

همه چیز در مورد پروتز سینه

تزریق چربی و هر آنچه نیاز است در مورد تزریق چربی بدانید

بهترین کرم های دور چشم کدامند؟

لاغری موضعی چگونه است؟ روش های انجام لاغری موضعی

بهترین روش های جوان سازی پوست

تزریق ژل لب | خصوصیات ژل های استاندارد برای تزریق ژل لب | مزایا و معایب تزریق ژل لب

لیفتینگ صورت | انواع لیفتینگ صورت | لیفت صورت با جراحی و خطرات جراحی لیفتینگ صورت

مزایای تزریق ژل مزوژل و میزان ماندگاری و زمان بندی تزریق ژل مزوژل

Rate this post
سارا ارجمند
سارا ارجمند
متخصص زیبایی و جوانسازی پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پزشک هستید؟ با ما در ارتباط باشید